شناسه خبر : 61637
شنبه 21 مهر 1397 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حجت‌الاسلام رئیسی:

دفاع مقدس تاریخ مقاومت ملت است

تولیت آستان قدس رضوی گفت: دفاع مقدس تاریخ ایستادگی، شجاعت و مقاومت یک ملت است.حجت‌الاسلام رئیسی: دفاع مقدس تاریخ ایستادگی، شجاعت و مقاومت ملت است

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدابراهیم رئیسی امشب در دیدار با  نویسنده و راوی کتاب «فرنگیس» اظهار داشت: دفاع مقدس تاریخ ایستادگی، شجاعت و مقاومت یک ملت است؛ اگر رشادت مردم کشور از شهر تا روستا وجود نداشت، امروز شاهد این افتخارات و عزت آفرینی‌ها نبودیم لذا ثبت این آثار و کارهای ماندگار بسیار ضروری است.

تولیت آستان قدس رضوی افزود: خانم فرنگیس در سن کمتر از 20 سالگی برای خدا، دفاع از وطن و ارزش‌های الهی دست به رشادت، شجاعت و مقاومت می‌زند. کسی که دارای چنین روحیه و شجاعتی است باید برای دختران و زنان ما الگو باشد.

حجت‌الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: ما از یک سو وظیفه داریم از مقام این بانوی متدین تجلیل کنیم و از سوی دیگر باید ایشان به عنوان یک الگوی رشادت، شجاعت، ایستادگی و مقاومت به جامعه معرفی شود چراکه شجاعت ایشان نشان می‌‎دهد جنگ و دفاع مقدس ما کاملاً مردمی بوده است.

وی در ادامه تصریح کرد:کار خانم فرنگیس در دفاع مقدس و کار نویسنده کتاب «فرنگیس» در روایت رشادت‌های ایشان، نقش بانوان را در دفاع مقدس برجسته می‌کند.

به نقل از تسنیم

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi