شناسه خبر : 61642
شنبه 21 مهر 1397 , 11:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کودکان روستای «بنه جابری» چشم انتظار توجه مسئولین

روز جهانی کودک بهانه ای بود تا در قالب «گروه جهادی ایثارگران بدون مرز» استان بوشهر با همراهی مسئولین بسیج سازندگی استان و شهرستان دشتستان، راهی روستای «بنه جابری» شویم؛ روستایی که علیرغم

فاش نیوز - روز جهانی کودک بهانه ای بود تا در قالب «گروه جهادی ایثارگران بدون مرز» استان بوشهر با همراهی مسئولین بسیج سازندگی استان و شهرستان دشتستان، راهی روستای «بنه جابری» شویم؛ روستایی که علیرغم فاصله نه چندان دور آن از شهر برازجان، در چند سال گذشته مدرسه اش به دلیل ناایمن بودن، تخریب شده و دانش آموزان آن ناچارند تحصیلات خود را در یک کانکس از مقطع اول تا ششم ابتدایی در فضایی که فاقد سرویس بهداشتی و آب سردکن می باشد ادامه دهند و تنها یک شیر آب در محوطه رفع کننده عطش کودکان این مدرسه می باشد.

نبود امکانات تحصیل در فضای مناسب، موجب گردیده در سال های گذشته تعدادی از والدین برای ادامه تحصیل فرزندانشان به شهر مهاجرت کنند، که این موضوع طلب می نماید مسئولین استانی و شهر دشتستان، احداث مدرسه، بخصوص سرویس بهداشتی و تجهیز مدرسه به آب سردکن در کوتاه مدت را در دستور کار خود قرار دهند.

گروه جهادی ایثارگران بدون مرز در راستای توصیه های مقام معظم رهبری مبنی بر محرومیت زدایی و اقدامات فرهنگی، به ویژه در روستاها، به همراه مسئولین بسیج سازندگی استان و شهر دشتستان به این روستا عزیمت، و با حضور در مدرسه روستا، ده بسته فرهنگی شامل کیف، اسباب بازی، بسته های تغذیه و یکصد جلد کتاب را به کودکان اهدا کردند.

در پایان با تقدیم هدایایی به معلم زحمتکش روستا، و نیز رئیس شورای روستا، و برگزاری مسابقه فرهنگی و اهدای جوایز به دانش آموزان، به لطف خدا روز شادی برای آنان رقم خورد.

گفتنی است روستای بنه جابری از توابع بخش مرکزی شهرستان دشتستان در استان بوشهر، در پانزده کیلومتری شهر برازجان واقع شده، و دارای حدود یکصد و سی نفر جمعیت می باشد.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
اگر برخی از مسئولین مثل رئیس بانک دی و معاونانش و خیلی های دیگر که حقوق نامتعارف را برای خود حلال می دانند ، اگر فقط حقوق یک ماه خود را به مدرسه سازی اختصاص بدهند ، مدارس کل کشور آباد می شود .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi