شناسه خبر : 61655
دوشنبه 23 مهر 1397 , 08:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در بازی های ۲۰۱۸ اندونزی:

جانبازان ۷۰ درصد «باقری جدی، علیزاده و عظیمی»خوش درخشیدند

باقری جدی قهرمان پارالیمپیک ۲۰۱۲ لندن و قهرمان دوره گذشته بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۴ اینچئون است علیزاده: قهرمان واقعی فقط شهدا هستند، فقط خواستم بگویم جانبازان هنوز هستند

جانباز 70 درصد «جلیل باقری جدی» در رشته های پرتاب وزنه و دیسک بازی های پارا آسیایی 2018 جاکارتا موفق به کسب مدال نقره شد.
این پرتابگر با تجربه اردبیلی در دومین روز بازی های پارا آسیایی 2018 جاکارتا با رکورد 37.14 متر به مدال نقره دست یافت.
گفتنی است، باقری جدی قهرمان پارالیمپیک 2012 لندن و قهرمان دوره گذشته بازی‌های پاراآسیایی 2014 اینچئون است.

قهرمان پرتاب وزنه و نیزه بازی ها پاراآسیایی جاکارتا نیزمعتقد است: قهرمان واقعی فقط شهدا هستند و من با شرکت در این رقابت ها خواستم بگویم ما و جانبازان هنوز هستیم.
مهدی علیزاده، جانباز دوران دفاع مقدس پس از کسب مدال پرتاب نیزه بازی های پاراآسیایی جاکارتا گفت: وقتی ورزشکاری طلا می گیرد به او قهرمان می گویند اما به نظر من قهرمان واقعی شهدا هستند پس ما می توانیم مدال آور باشیم نه قهرمان چون قهرمانان واقعی فقط شهدا هستند.
جانباز دوران دفاع مقدس افزود: خیلی شاکرم که توانستم پرچم کشورم را به اهتزاز درآورم و افتخار می کنم، چون بحث قهرمانی ورزشی افتخار هر کشوری است و ورزشکاران باید از جانشان برای کسب این عنوان مایه بگذارند.
وی با ابراز خرسندی از کسب مدال طلای این بازی ها اظهار داشت: کسب مدال طلای بازی های پاراآسیایی برای هر کس احساس خوب و رضایت بخشی است، چون با تمرینات زیاد همراه با مشکلات خاص باید تلاش کنند تا به جایگاه خوبی برسند و احساس رضایت بخش و خوبی است که با کسب مدال آوری دل ملت عزیز و رهبرمان شاد می شود.

علیزاده در پایان گفت: فقط خواستم با این مسیری که طی می کنم بگویم ما هنوز هستیم. جانبازان و ایثارگران هنوز هستند و ملت بدانند کارهایی که انجام می دهند باید برگرفته از شهدا و ایثارگران باشد

جانباز 70 درصد «اسد الله عظیمی» از شهرستان میانه نیز در سومین دوره بازی‌های پاراآسایی که به میزبانی شهر جاکارتا در کشور اندونزی برگزار شد، به‌ عنوان مسن‌ترین ورزشکار اعزامی کاروان ایران در پرتاب دیسک ادغامی F51/52/53 و پرتاب وزنه کلاس F53 به دو مدال نقره در ماده‌های پرتاب دیسک و وزنه رشته دو میدانی دست‌ یافت.
کاروان ورزشی کشورمان در این رقابت‌ها با 212 ورزشکار شرکت درنهایت با کسب 51 طلا، 42 نقره و 43 برنز (مجموع 136 مدال) و یک پله صعود نسبت به دوره قبلی در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi