شناسه خبر : 61658
یکشنبه 22 مهر 1397 , 11:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر برگزار می شود

هنرمندان شاهد و ایثارگر در بخش هنرهای تجسمی در رشته‌های عکاسی، نقاشی، طراحی گرافیک، بخش ادبی شعر و داستان، بخش تئاتر نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی و بخش سرود رقابت خواهند کرد.

فاش نیوز -  معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران از برگزاری برگزاری جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر در حوزه هنرهای تجسمی، نمایشی، سرود و ادبی خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد با اعلام خبر برگزاری جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر گفت: با اتکا به تجربیات به‌دست‌آمده طی چند سال گذشته و همچنین بر اساس اهداف و سیاست‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران، به‌منظور شناسایی و معرفی استعدادهای هنری جامعه ایثارگری و برنامه‌ریزی فرهنگی، در جهت ارتقای سطح دانش تخصصی و حضور مؤثر آنها در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی، «جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر» در بخش‌های هنرهای تجسمی، نمایشی، سرود و ادبی برگزار خواهد شد.

رییس شورای سیاست‌گذاری جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره گفت: ارتقای دانش هنری، مهارت‌ها و توانمندی‌های هنری ایثارگران، ایجاد زمینه تحرک و نشاط بیشتر هنرمندان از طریق رقابت‌های سازنده و تعالی‌بخش، ایجاد فضای همدلی و هم‌افزایی، تعامل فرهنگی و اجتماعی و تبادل دانش و مهارت میان هنرمندان و اساتید از جمله اهداف مهم این جشنواره است.

http://navideshahed.com/files/fa/news/1397/7/21/301218_634.jpg

وی افزود: معرفی توانمندی‌ها و مهارت‌های فرهنگی هنری هنرمندان شاهد و ایثارگر، ایجاد بستر لازم جذب حداکثری هنرجویان شاهد به فعالیت‌های فرهنگی، ایجاد انگیزه و فضای رقابت سالم بین هنرمندان برای افزایش سطح کیفی تولیدات هنری، جمع‌آوری تولیدات هنری دانش آموزان و دانشجویان رشته‌های مختلف شامل طراحی، نقاشی، خوشنویسی، عکاسی، پوستر، کاریکاتور و معرفی آثار هنری و ادبی به‌منظور شناسایی چهره‌های برگزیده هنری از جمله موضوعاتی است که به عنوان اهداف این جشنواره پیگیری می‌شود.

معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد همچنین بخش‌های مختلف جشنواره را معرفی کرد و گفت: هنرمندان معزز شاهد و ایثارگر در بخش هنرهای تجسمی در رشته‌های عکاسی، نقاشی، طراحی گرافیک، بخش ادبی شعر و داستان، بخش تئاتر نمایش‌های صحنه‌ای و خیابانی و بخش سرود رقابت خواهند کرد.

علاقمندان برای شرکت در جشنواره پس از مطالعه کامل فایل (دریافت) فراخوان نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
 
ثبت نام اینترنتی در این صفحه و با ورود به بخش های مختلف جشنواره انجام می شود.
 
 
فراخوان جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر
 
 
فراخوان جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر
 
 
 
فراخوان جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر
 
 
 
فراخوان جشنواره ملی هنرمندان شاهد و ایثارگر
 
 

 

منبع: ایثار
اینستاگرام
ایا جانبازان از کار ابتاده تحت درمان که فللا ععالیت هنری داشتن نشان درجه یک هنری میگیرند
ومن التوفیق
مطلب کاملی بود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi