شناسه خبر : 61659
یکشنبه 22 مهر 1397 , 10:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جستجوی بهشت در گوگل!

کنجکاوانه از در وارد شدم. خادمی آنجا ایستاده بود و به من گفت با آسانسور برو بالا. پس بهشت، در بالا قرار داشت. از آسانسور که خارج شدم، کمی که به دست راست پیچیدم، مات و مبهوت سر جا خشکم زد از آنچه که می دیدم ...

فاش نیوز - روز آخر حضورم در مشهد مقدس بود. از سمت صحن نواب وارد بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) شدم. بعد از عرض سلام و اذن دخول، کمی که جلوتر آمدم ناگهان چشمم به تابلویی افتاد که تا به حال آن را ندیده بودم.

گام هایم را تندتر کردم و به طرف آن نقطه حرکت کردم. روی تابلو نوشته بود "بهشت ثامن الائمه(1)". کنجکاوانه از در وارد شدم. خادمی آنجا ایستاده بود و به من گفت با آسانسور برو بالا. پس بهشت، در بالا قرار داشت. از آسانسور که خارج شدم، کمی که به دست راست پیچیدم، مات و مبهوت سر جا خشکم زد از آنچه که می دیدم . در آنجا قبور زیادی به چشم می خورد که سنگشان سفید بود و با نظم خاصی کنار هم قرار داشتند. کمی که دقت کردم متوجه یک زیبایی دیگری شدم. در آنجا قبور مطهر شهدا هم قرار داشت که با دو شاخه گل لاله از سایر قبرها متمایز می شد.

یک ساعتی آنجا بودم و بعد به زیارت حرم امام رضا (ع) رفتم و از محضر آقا خواستم این آخرین زیارتم نباشد که به پابوسش می آیم. با چشم گریان به هتل برگشتم. هنوز ذهنم درگیر آن مزار شهدا بود. لذا در گوگل کلمه بهشت ثامن را جستجو کردم، متوجه شدم در اطراف حرم امام رضا(ع) دو بهشت ثامن دیگر هم بوده است. در یکی از آنها مزار مطهر شهید قرآنی دفن شده است؛ همان که در حادثه منا حضور داشت؛ "شهید محسن حاجی حسنی کارگر".

ای کاش باز هم توفیق زیارت مشهد الرضا(ع) و شهدای اسلام این خاک مطهر و نورانی از نزدیک نصیبم شود!

گزارش از جعفری

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi