شناسه خبر : 61692
سه شنبه 24 مهر 1397 , 13:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

گزارش مصور از

نخستین نشست دومین شورای مرکزی جمعیت جانبازان

نخستین نشست دومین شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با حضور همه منتخبان (اعضای اصلی و علی البدل و بازرسان) برگزار شد.

فاش نیوز -  نخستین نشست دومین شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی با حضور منتخبان، شامل اعضای اصلی و علی البدل و بازرسان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما از نشست جمعیت جانبازان، در نخستین نشست اعضای دومین شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی که دیروز با حضور منتخبان اصلی و علی البدل و بازرسان برگزار شد، ابتدا دکتر علیرضا زاکانی که ریاست دومین کنگره این جمعیت را برعهده داشت، گزارشی از برگزاری کنگره و انتخابات شورای مرکزی و نتایج قطعی آرا ارائه داد.

دکتر زاکانی با بی نظیر دانستن جمعیت جانبازان و کنگره و شورای مرکزی آن در میان احزاب موجود کشور، آن را فرصتی در عرصه  تحزب کشور دانست.

نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی ضمن ممتاز و منحصر به فرد خواندن «جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی» در میان تشکل های سایسی، گفت: تشکیل کمیته جوانان این جمعیت ظرفیت خوبی برای بهره مندی از تخصص و فکر نیروهای تازه نفس انقلاب ایجاد کرده است.
علیرضا زاکانی با حضور در نخستین جلسه دور جدید فعالیت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی پس از برگزاری مجمع عمومی این تشکل در هفته گذشته، ضمن تبریک به مجتبی شاکری برای انتخاب مجدد به عنوان دبیرکل این جمعیت و آرزوی موفقیت برای مجموعه جمعیت جانبازان، خطاب به اعضای حاضر در جلسه گفت: جمع شما در نوع خود بی نظیر است و با وجود اینکه در طول دهه های گذشته دستی بر آتش فعالیت های حزبی داشته ام و گروه ها و اعضای بسیاری را می شناسم، به جرات می گویم که نمونه جمعیت جانبازان نه در گذشته وجود داشته و نه اکنون مشابهی دارد. شاید تنها نمونه شبیه آن حزب جمهوری اسلامی در ابتدای دوره انقلاب اسلامی بود که مجموعه ای بزرگ و فعال در کل کشور بود.
وی جمعیت جانبازان را از چند حیث حائز اهمیت دانست و گفت: بالاترین مدال و افتخار اعضای این تشکل، جانبازی آنها است و البته ویژگی ممتاز دیگر اعضای این مجموعه تخصص و علم است. جمع بین ویژگی هایی همچون ایثارگری، تبعیت از ولایت، میدان داری و هزینه دادن برای نظام با تخصص علمی و تجربی ظرفیتی را ایجاد کرده که امید است بتواند بخشی از بار حرکت انقلاب را بردارد و عقبه و عمق انقلاب اسلامی را دائما توسعه دهد.

سپس با حضور وی تشریفات انتخاب دبیرکل شورای مرکزی دوم به عمل آمد که «مجتبی شاکری»، باردیگر با اکثریت قاطع آرا به سمت دبیرکلی جمعیت جانبازان انتخاب گردید.

همچنین مجتبی شاکری نیز پس از انتخاب مجدد به عنوان دبیرکلی جمعیت جانبازان، سخنانی را در باره روند برگزاری دومین کنگره جمعیت و چشم انداز آینده آ« ایراد کرد.

در این نشست همچنین علاوه بر تنظیم صورتجلسه برای وزارت کشور، با تصمیم اعضا، قرار شد نشست های هفتگی جمعیت، بعد از ظهر یکشنبه هر هفته برگزار گردد که در ماه سه نشست به شورای برنامه ریزی و یک نشست نیز به شورای مرکزی اختصاص خواهد داشت.

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
التماس دعا . میان ربنای سبز دستانت دعایم کن .
حاجی سلام کجا رفتی ؟ همون جا سمت چپ رو داشته باش تا من برسم بعد هر جا خواستید برو ...
حالا که همه تلاشمو کردم و لایقی برای پرواز نیافتم پروازم در تنهایی خیلی کیف داره ...
بذار بقیه هم سرگرم کارهای خودشون باشند . چقدر زمان از دست دادم برای هیچ !
من با همین فاش نیوز از اون سمت چپ هم می رم بالاتر ... حالا ببین !؟
کابل و کامپیوترتو وصل کن بیا یادت بدم چجوری ....
سلام جناب ساقی امید وارم حالت همیشه خوب باشه .
الانه باعینک از پشت یه ذره بین بزرگ خوب شمارو برانداز کردم ...
کمتر سردی جات بخور ... شبا موقع خواب خیار با گلپر ساییده بخور کبدتت پاک شه .
نیم ساعت قبل حموم خودتو با روغن اصل نارگیل از سر به پایین چرب کن تا الرژی های پوستیت از بین بره ...
به هیچ وجه گوشت گاو نخور حتی اگه جایی مهمانی ... فقط گوسفند زیر یه سال اونم سیاه رنگ باشه . مرغ ماشینی نخور ... مرغ محلی اونم سیاه باشه ترجیحا خروس محلی سیاه باشه واست نافذه ... شبا زیر سرت رو بلند تر بذار تا پف زیر چشمت بخوابه ‌.
ترشیحات و شیرینی حتی قندم نخور بجاش بگو از شمال یا هفت تپه واست شکر سرخ بیارن .
شیر رو با دارچین بخور ... ترخون خشک کن بجای نمک ازش استفاده کن .
رطب جنوب رو بعد از خوردن برنج یه چند تا بخور سردی از تنت بره بیرون . خرما وخارک نخور . فقط رطب جنوب .
از ادویه جات فرار کن شکم میاری ... بجاش نعناع خشک جعفری ترخون مرزه والی طبیعت گرم و تر بخور ...
امید وارم همیشه سلامت باشی . برو پیش روازاده آب زرشک سیاه کوهی بگیر با آب قاطی کن بخور برای قلبت خوبه . طبعش سرد و خشک از روا زاده مصلحشم بپرس . فکر کنم یه قاشق عسل چهل گیاه خودشه ...
خواب رکن اصلی سلامتیه خوب بخواب . به جانباز عسکری گرد خودمونم بگو اون محبوبی رو کوچیک کنه برگرده به سه سال پیشش . ... یاعلی مدد .
اون ذره بینت بخوره تو ............ .....................سر من !
که همه رو یا از بالا نگاه می کنید یا با ذره بین ....

زورم بهتون نمی رسه نامردای از خودراضی . ولی آخرش حالی ازتون بگیرم !

فقط بگم خيلي دوست دارم يه روزميام دنبالت ومي برمت جايي كه دست هيچكس هیچکس هیچکس بهت نرسه...











قربانت ....


















عزراييل..!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
سلام
از امروز به بعد دوازده ماه بی مهری آغاز می شود .
اما *مهر* را بر سر
*آبان* میگذارم تا *مهربان*
گردد .من شما را با همه ی مهر
به آبان می سپارم .
پس مهربان باشیم تا پاییزمان
بهار گردد.

ببخشید . شما لج آدمو درمیارید . یه چیزهایی ارسال می کنم بعد خودم ناراحت می شوم . خداییش قرار ما این طور بود ؟ اصلا من با چه امیدی آمدم بین شما ... ببین چی شده ؟ دماغمو هر چه می گیرم بوی تعفن هنوز آزارم می ده در حالی که تو باغ و بستان آرزوهایم هستم . قلبم از نامهربانی ها شکسته . این قصه دست انداختنهاتون تمام نشده هنوز ... من اگه نتونم به خودم کمک کنم به هیچ کس دیگر هم نمی تونم کمک کنم ... حالا خواهید دید چطور به خودم کمک می کنم که خاطر ه ای خوش و خنده دار برای شما هم از ما بیادتون بمونه . فقط سر به سرم نذارید . تیکه ندازید ... منا لجوج و خیره سرتر می کنه .
لطفاً آدرس ساختمان. جمعيت جانبازان مركز را بنويسيد
کلاس اول ابتدایی (قبل از انقلاب) خانم گشاده رو یا زیبا که احتمالا از اهالی شهر لار بودند خیلی مختصر (اما با توجه به قدرت سرکوب حکومت شاهنشاهی احتمالا تمام توان ایشان بوده است) اینجانب را با مرحوم آقای روح الله موسوی خمینی (امام خمینی) و کاری که می خواهند در کشور انجام دهند (انقلاب اسلامی) آشنا کردند بعد از انقلاب اسلامی خود به خود با حداقل کار برای انقلاب (از بین بردن مقداری از اقلام تبلیغاتی ضد انقلاب ها) شروع شد تا قبل از دفاع مقدس کمی فعالیتم بیشتر شد (مواردی درگیری فیزیکی با افراد ضد انقلاب) در دوران دفاع مقدس فعالیتم (از زمان تاسیس سپاه پاسداران در شهر خنج تا کمی قبل از هم اکنون که در کلان شهر شیراز و شهر صدرا بسیجی فعال بوده ام + رزمنده داوطلب دو سال بسیجی در خط مقدم و یکسال نیز از کمیته انقلاب اسلامی در خط مقدم خضور داشته ام) به حداکثر رسید که تا مرز اسارت و شهادت پیش رفتم اما متاسفانه جانبازی نصیبم شد اینجانب با این سابقه فعالیت برای سرافرازی کشور حال می نویسم که 99 درصد از کارهایی که در کشور می گویند برای ایثارگران کل کشور انجام داده اند تبلیغات حکومتی است خیلی دوست دارم تا مکانی پیدا شود تا جزئیات این دروغ های بزرگ را برای مردم ایران بنویسم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi