شناسه خبر : 61701
چهارشنبه 25 مهر 1397 , 08:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دسترسی به اطلاعات شهدای تهران و البرز در "سامانه گلزار"

«سامانه گلزار» این امکان را برای مخاطبان فراهم کرده تا به اطلاعات کامل شهدای تهران و البرز دسترسی پیدا کنند.

«سامانه گلزار» این امکان را برای مخاطبان فراهم کرده تا به اطلاعات کامل شهدای تهران و البرز دسترسی پیدا کنند.

دسترسی به اطلاعات کامل شهدای تهران و البرز در "سامانه گلزار"+دانلود نرم‌افزار

گسترش فضای مجازی و افزایش استفاده مردم از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی موجب آن شده تا گروه‌های مردمی و غیرمردمی که در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس فعالیت می‌کنند, وارد این فضا شده و اقدامات متعددی را انجام دهند.«سامانه گلزار» با نشانی اینترنتی www.golzar.info یکی از پایگاه های اینترنتی است که در همین راستا جهت زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا و آشنا شدن نسل جوان با شهدا و سیره شهدا می باشد.

در این سامانه که در فاز اول ویژه شهدای استان تهران و استان البرز می‌باشد, هر شهید دارای یک صفحه اختصاصی بوده و در این صفحه می‌توان اطلاعات اولیه شهید، جزئیات شهادت و اطلاعات مزار شهید و تصویر مزار شهید همراه با بارکدخوان و GPS را مشاهده کرد. این صفحه در آینده نزدیک با تکمیل شدن بیوگرافی, وصیت نامه و شرح شهادت، اسناد و مدارک و خاطرات شهدا می تواند گام بزرگی در راه فرهنگ ایثار و شهادت را بردارد.

از جمله برنامه های دیگر این سامانه جستجوی ایثارگران است که مخاطبان در این قسمت می توانند به اطلاعات محل مزار والدین شهدا و جانبازان در بهشت زهرای تهران دسترسی داشته باشند. قابلیت جستجوی پیشرفته این سامانه برای دسترسی به جزئیات، دسته بندی شهدا از جمله شهدای دفاع مقدس، شهدای انقلاب، شهدای ترور، شهدای مدافع حرم، شهدای امر به معروف و نهی از منکر، شهدای سوانح، جانباز شهید، شهدای تفحص، شهید راه ولایت، شهدای مدافع وطن، شهدای حج خونین، شهدای دیپلمات، شهدای هسته ای و شهدای حملات هوایی (موشکی) می باشد.

همچنین علاقمندان می‌توانند متولدین و شهدای هر روز را در سامانه www.yashahid.com  مشاهده کنند. این سامانه در حال حاضر نسخه آزمایشی خود را می گذراند و خانواده محترم شهدا و ایثارگران و همرزمان شهدا می توانند عکس، خاطره و یا اطلاعاتی در خصوص شهدا که در اختیار دارند از طریق وب سایت www.golzar.info آن را برای استفاده عموم به اشتراک بگذارند.

با توجه به استقبال از سامانه جامع شهدا و ایثارگران و درخواست خانواده شهدا و ایثارگران نرم افزار اندروید این سامانه نیز برای استفاده کاربران در تلفن همراه نیز تولید شده که می توانید این برنامه را به صورت رایگان از کافه بازار با عنوان گلزار شهدا و از اینجا دریافت کنید.

همچنین قرار است قسمتی با عنوان هم عهدی با شهدا در این سامانه ایجاد شود تا هر نفر بتواند هم عهد یک شهید باشد تا این هم عهد در گلزار شهدا به عنوان هم عهد و خادم شهید اقدامات لازمی را برای مزار شهید انجام نماید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi