شناسه خبر : 61706
چهارشنبه 25 مهر 1397 , 09:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حمله استشهادی به سفارت رژیم صهیونیستی در ترکیه

کشاورز ترکیه‌ای با تراکتور خود به سفارت رژیم صهیونیستی در آنکارا حمله کرد اما به ضرب گلوله نیروهای امنیتی ترکیه به شهادت رسید.


منابع خبری ترکیه روز دوشنبه از تیراندازی در نزدیکی ساختمان مجلس این کشور در آنکارا خبر دادند. به گفته این منابع، راننده تراکتور ‌فردی 45 ساله به نام «آیدین ساکاریا» است که قصد حمله به سفارت رژیم صهیونیستی را داشت اما به محض برخورد با نرده‌های اطراف ساختمان هدف تیراندازی قرار گرفت و جان باخت.
به گزارش صدا و سیما به نقل از روزنامه ملیت چاپ ترکیه، نیروهای پلیس برای متوقف کردن تراکتور دستور ایست دادند اما راننده بدون توجه به دستور نیروهای پلیس با برخورد به خودروهای دیگر به مسیرش ادامه داد.
برخی شاهدان عینی می‌گویند، راننده این تراکتور بدون توجه به هشدارهای مکرر نیروهای امنیتی، از نرده‌های ایست و بازرسی عبور کرده و به حرکت خود به سمت ساختمان سفارت رژیم صهیونیستی ادامه داد. در نهایت نیروهای امنیتی با شلیک مستقیم گلوله او را متوقف کردند و تراکتور نیز بعد از برخورد با چند خودرو در مسیر، متوقف شد.
رسوایی تازه
روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت اما طی گزارشی به عملیات استشهادی چند روز پیش جوان فلسطینی پرداخته و از ناتوانی این رژیم در دستگیری آن جوان به شدت انتقاد کرده است: «طی روزهای گذشته نتیجه مثبتی برای دستگیری‌اشرف نعالوه مجری عملیات برکان حاصل نشده است. وی آزادانه می‌گردد و سرویس‌های اطلاعاتی و ارتش اسرائیل نیز موفق به دستگیری و یا کشتن او نشده‌اند.» این روزنامه صهیونیستی افزود: «کرانه باختری، تحت کنترل امنیتی خوبی است به طوری که کسی نمی‌تواند از این منطقه فرار کند و قطعا در یک زمان کوتاهی مجری عملیات برکان دستگیر خواهد شد اما تا کنون نتیجه‌ای حاصل نشده است.»
گفتنی است این جوان فلسطینی هفته گذشته طی عملیاتی مسلحانه در کرانه باختری، دو صهیونیست را کشت و دو صهیونیست دیگر را زخمی کرد و‌گریخت. جمعه گذشته نیز 20 جوان فلسطینی از دیوارهای امنیتی مرز غزه گذشتند و پس از درگیری با تک تیراندازان یکی از آنها را خلع سلاح کرده و سالم به غزه بازگشتند که این مسئله نیز موجب نگرانی صهیونیست‌ها شده است. فلسطینی‌ها این تک تیرانداز را با اینکه می‌توانستند بکشند، رها می‌کنند.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi