شناسه خبر : 61714
چهارشنبه 25 مهر 1397 , 11:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تابوت دوستی که به مراسم آمد!

جانباز عسکری- مهر ماه سال 95 که مصادف بود با ماه محرم، هفتمین مجمع عمومی انجمن قرار بود که در شهرک استقلال برگزار بشه. بعنوان روابط عمومی انجمن به من ماموریت دادند که نمایشگاهی یک روزه، ورودی محل همایش درست کنم. با چندنفر از جوانان دوستدار شهدا و جانبازان طرحی ریختیم و قرار شد که مناسبت محرم و جانبازان شهید در اون لحاظ بشه. وقتی برای تهیه سنگ قنبر شهدای گمنام و تابوت یک شهید به بهشت زهرا رفتم و درخواست دادم، آقای اکبری مسئول خانه شهید با انبار گلزارشهدا تماس گرفت و هماهنگ کرد. رفتم سنگ قنبر و تابوت شهید رو تحویل گرفتم و با وانت بردم محل برگزاری همایش انجمن. ترتیب چیدمان و جانمایی نمایشگاه رو به اتفاق دوستان دادیم و وقتی داشتیم تابوت شهید رو با پرچم جمهوری اسلامی تزیین می کردیم، چشمم به برچسب شناسایی تابوت افتاد که روش نوشته شده بود( جانباز نخاعی، شهید محمدرضا پاکیزه).

با تعجب به دوستان نگاه کردم. بغض گلومو گرفته بود و نمیدونستم به دوستان جوانم جی بگم. بالاخره موضوع تابوتی که متعلق شهیدی که از جانبازان نخاعی بود و سال گذشته به شهادت رسیده بود رو بهشون گفتم و اوناهم تحت تاثیر موضوع، حالشون منقلب شد.
فردای اون روز که نمایشگاه آماده بود و دوستان جانباز ما وارد می شدند وقتی متوجه اتفاق شدند و دیدن که تابوت شهید متعلق به یکی از دوستان شهیدمون هست واقعا شوکه شده بودند و فضای روحانی عجیبی حاکم شده بود.
چرا بین اون همه تابوت شهید که داخل انبار بهشت زهرا بود، تابوت شهید پاکیزه برای همایش جانبازان نخاعی آورده میشد، حکما حکمتی داشت.
راه و رسم دوستان شهیدمون نباید فراموش بشه.
ویادمون باشه که برای چی جانباز شدیم.؟
* به همسر مکرم ایشون درود میفرستیم و بابت گزارش زیبای خانم محمدی ازشون ممنونیم.
یادشهید پاکیزه گرامی...

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi