شناسه خبر : 61721
چهارشنبه 25 مهر 1397 , 14:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تشییع پیکر پدر شهیدان شاهمرادیان در ایلام

پیکر پدر شهیدان شاهمرادیان در ایلام تشییع شد

ایلام - ایرنا - پیکر پدر شهیدان هوشنگ و مرتضی شاهمرادیان از شهدای استان ایلام ظهر امروز در میان بدرقه مردم ولایت مدار و شهید پرور استان ایلام تشییع شد.

به گزارش ایرنا، این آیین با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، جمعی از مسئولان محلی، خانواده های شهدا و اقشار مختلف مردم از محل اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به سمت میدان کشوری و بلوار آزادی تشییع شد.
پیکر زنده یاد شاهمرادیان در میان حزن و اندوه شرکت کنندگان و ریختن اشک و قرائت فاتحه و صلوات تشییع و برای خاکسپاری به صالح آباد منتقل شد.
زنده یاد میر آقا شاهمرادیان از بزرگان و مصلحان استان ایلام و پدر 2 شهید والا مقام ایلام شامگاه سه شنبه به علت کهولت سن دار فانی را وداع گفت.
شادروان شاهمرادیان پدر دو شهید گرانقدر و از بزرگان و مصلحان ایل ملکشاهی و استان ایلام بود که سالهای متمادی در راه همدلی و صلح و سازش همپای دیگر بزرگان استان گام برداشت و خادم واقعی ملت بود.
شهیدان مرتضی و هوشنگ شاهمرادیان بترتیب پاسدار وظیفه و دانش آموز بودند که در سوم اسفند 65 و 14 فروردین 72 در منطقه شلمچه و صالح آباد به مقام والای شهادت نائل آمدند.
همچنین مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در پیامی درگذشت پدر شهیدان شاهمرادیان را تسلیت گفت.
متن این پیام بشرح ذیل است:
خبر ارتحال مرحوم حاج میرآقا شاهمرادیان موجب تألم و تأثر خاطر گردید. آن فقید سعید را همان بس که با توشه گران پارسایی و عشق به اهل بیت (علیهم السلام) با لبیک به ندای «إرجعی إلی ربک»، جهان سفلی را وانهاد و به دیار باقی شتافت و در جوار فرزندان شهیدش سکنی گزید.
اینجانب درگذشت مرحوم حاج آقامیر شاهمرادیان را که پس از عمری تلاش و فداکاری و تحمل درد فراق فرزندان شهیدش، در جوار رحمت حق آرام گرفته است به خانواده و بازماندگان آن مرحوم تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و همجواری و همنشینی با ارواح طیبه شهداء و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.
استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس سه هزار شهید، 11 هزار جانباز و 332 آزاده تقدیم اسلام کرده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi