شناسه خبر : 61725
پنجشنبه 26 مهر 1397 , 12:43
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ارائه خدمات علوم پزشکی گیلان به زائران خارجی اربعین

 

معاون اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان از آمادگی کامل نیروهای بهداشت و درمان استان برای خدمت رسانی به زائران خارجی اربعین خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، علی داودی در جلسه استانی ستاد اربعین حسینی بیان داشت: تیم‌های بهداشتی- درمانی این دانشگاه از زمان ورود زائران خارجی از مرز زمینی آستارا به کشور، توانسته اند به ۲۸۰ نفر از مجموع یک هزار و یکصد زائری که تاکنون به استان وارد شده اند، خدمات پزشکی ارائه دهند.

وی اظهار داشت: برای اینکه زائران خارجی با سلامت و بدون دغدغه به سفر زیارتی خود ادامه دهند، نیازمند همراهی و مشارکت سایر نهادها و سازمان ها هستیم.

وی با اشاره به استقرار آمبولانس های فوریت پزشکی شهرستان آستارا در محل برپایی موکب های زائران خارجی خاطر نشان کرد: بیمارستان شهید بهشتی آستارا و تمامی مراکز بهداشتی درمانی این شهرستان در آمادگی کامل به سر می برند تا در صورت نیاز زائران به خدمات درمانی، به آنان خدمات دهند.

داودی اضافه کرد: از تمام ظرفیت های دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان برای خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی استفاده خواهد شد و در این باره بازرسی های بهداشت محیطی نیز در شهرستان های مرزی تشدید شده است.

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi