شناسه خبر : 61734
پنجشنبه 26 مهر 1397 , 13:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کتاب «یادت باشد» همراه زائران در مسیر نجف کربلا

 کانون خبرنگاران نبأ ــ کاروان فرهنگی شهید سیاهکالی با عنوان کاروان فرهنگی «سفیر حرم»، در راستای معرفی ابعاد شخصیتی این شهید والامقام که مورد تاکید رهبر انقلاب قرار گرفت است، در سفر اربعین حضور خواهد داشت.

  به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ کاروان فرهنگی شهید سیاهکالی با عنوان کاروان فرهنگی «سفیر حرم» با ابتکار موسسه فرهنگی شهید سیاهکالی و با حمایت و همراهی ستاد مردمی اربعین استان قزوین، گروه فرهنگی جهادی مبشران و انتشارات شهید کاظمی در راستای معرفی ابعاد شخصیتی این شهید والامقام که مورد تاکید رهبر انقلاب قرار گرفت است در سفر اربعین حضور خواهد داشت.

  بعد از فرمایش رهبر معظم انقلاب در دیدار با اعضای خبرگان رهبری که فرمودند زندگی این شهید باید در تاریخ ثبت شود کتاب «یادت باشد» داستان زندگی شهید حمید سیاهکالی‌مرادی، اولین شهید مدافع حرم توسط خادمان افتخاری شهدا در موسسه و نشر شهید کاظمی منتشر و به همراه کاروان «سفیر حرم» و محمدرسول ملاحسنی نویسنده اثر راهی کربلا شده است.

 

 

 

  کاروان فرهنگی شهید سیاهکالی در نظر دارد ضمن معرفی این شهید بزرگوار مروج سبک زندگی ناب ایرانی اسلامی در گستره عظیم کنگره بین المللی اربعین بوده و از روز ۱ تا ۶ ابان ماه سال جاری در طول مسیر نجف کربلا خدمات فرهنگی را به زائرین ارائه خواهد کرد.

 برپایی جلسات روایتگری، پخش صوت و مداحی، خیمه های معرفت، نمایشگاه فروش کتاب یادت باشد، توزیع بروشور معرفی شهید که به صورت چند زبانه و در جهت معرفی شهید و کتاب «یادت باشد» آماده شده است از جمله برنامه های این موکب سیار در مسیر نجف کربلا خواهد بود.

 کاروان «سفیر حرم» همچنین از زائران دعوت کرده است تا با همراه بردن عکس و تصویری از شهید سیاهکالی در طول مسیر یاداور عهد کربلاییان با شهید باشند و در شناساندن شهید به سایر شرکت کنندگان در این تجمع عظیم کمک کنند.

 علاقه‌مندان می توانند جهت تهیه کتاب از طریق سایت manvaketab.ir و یا از طریق ارسال نام کتاب به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۱۴۱۴۴۱ کتاب را با پست رایگان دریافت کنند.

حدیثه سوختانلو

انتهای پیام

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi