شناسه خبر : 61744
شنبه 28 مهر 1397 , 10:26
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آقای شهیدی! به این می گویند خدمت؟

چرا بنیاد و دولت از تامین بودجه و اعتبارات لازم برای تامین بدهی به شرکت بیمه ایران امتناع کرده که ناچار به عقد قرار داد با بیمه دی شده اید؟...

ابراهیم- جناب شهیدی و جناب عباسپور!
چند سوال؟

 چرا شما نتوانستید نمایندگی شرکت آلمانی تولیدکننده ویلچ
ر- میرا توسط شرکت متد(زیر مجموعه بنیاد) را حفظ کنید، آنچنان که حتی در این اواخر جواب ایمیل های شرکت شما را هم نمی دادند و حالا دنبال شرکت های درجه ۳ تولید کننده ویلچر افتاده اید!
چرا کارشناسان کارنشناس بنیاد، ویلچرهای معمولی موسوم به استاندارد را به جای ویلچر فعال به جانبازان قالب می کنند؟!

 چرا به جای تهیه ویلچر سفارشی متناسب با وضعیت اختصاصی هر جانباز که تا آخر عمر باید روی آن بنشیند،خرید های ویلجر به شکل فله ای و به سلیقه خانم دکتر... انجام می شود؟

 چرا در حالی که اکثریت جانبازان نخاعی از سوندها و کاندوم شیت های موجود ناراضی هستند و سلامتی و بهداشتشان به خطر افتاده (به شکلی که خیلی ها در اثر عوارض پیش آمده مجبور به تن دادن به عمل های جراحی و بعضا" مکرر و بی نتیجه شده اند) از تهیه اقلام با کیفیت به بهانه کسر بودجه امتناع می کنید؟

این یعنی خیانت و جنایت!
چرا چندین سال است که وضعیت تامین قطعات برای تهیه پروتز اینقدر بحرانی است؟
چرا در شهر بزرگی مثل تهران عملا" فقط حدود ۱۰ دستگاه آمبولانس توسط بنیاد برای هزاران نفر جانباز ۷۰% و والدین شهدا در نظر گرفته شده است؟!

 چرا بنیاد و دولت از تامین بودجه و اعتبارات لازم برای تامین بدهی به شرکت بیمه ایران امتناع کرده که ناچار به عقد قرار داد با بیمه دی شده اید؟ بیمه ای که نه تنها بسیاری از خدمات درمانی و دارویی مورد قبول بیمه ایران را حذف کرده، بلکه چنان در تامین پرداخت ها ناتوان بوده به طوری که حتی آزمایشگاه بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) که متعلق به بنیاد است از قبول و انجام بسیاری از آزمایش های معمولی به خاطر نداشتن مواد لازم خودداری کرده و می گویند که به دلیل عدم دریافت طلب خود از بیمه دی قادر به تهیه مواد لازم نیستند!
چرا باید پزشک بیمارستان خاتم به جانباز ۷۰% بگوید که به ما گفته اند که فعلا" عمل را انجام ندهید! چون بیمه دی هزینه اش را تقبل نکرده است؟!

آیا درست است که قرار شده همین خدمات ناقص و نیم بند بیمه دی هم(که گویا بیش از دو ماه تمدید نخواهد شد) ملغی شود و ایثارگران را به بیمه های نیروهای مسلح و بیمه های دولتی و تامین اجتماعی حواله دهند که وضعیت سرویس دهی بسیار وخیمی خصوصا" نسبت به جانبازان ۷۰% دارند؟
و هزاران چرای دیگر!
 
جناب آقای شهیدی!
علی رغم این همه ناکارآمدی در اداره کردن امور ایثارگران به شکلی که حتی در گرفتن بودجه و اعتبارات لازم از دولت و حکومت ناتوان هستید و علی رغم اینکه هم در جلسات با مدیران بنیاد و هم در صحبت با برخی از جانبازان به بریدن و خستگی و سالخوردگی اعتراف کرده اید، چرا استعفا نمی کنید و در حق صدها هزار نفر از جانبازان و خانواده شهدا ظلم می کنید؟
و اما فاش نیوز!
انصاف وشرف و شجاعت داشته باش و از فاش گویی هراس نداشته باش،فقط از خدا بترس.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
با سلام
باز هم زمزمه هایی هست، مبنی بر واگذاری بیمه تکمیلی شاغلین و بازنشسته ها به سازمانهای دولتی .
مسئولین محترم ، لطفا باور کنید که آزموده را آزمون خطاست .
باورکنید در ان مدتی که بیمه تکمیلی بازنشسته ها و شاغلین به وزارتخانه ها سپرده شد ، تبعیض و بی عدالتی بی نهایت بود .
وزارتخانه های پردرامد بصورت محدود حتی تا هزینه های لوکس درمان خانواده های ایثارگران را پرداخت کردند، ولی درکنارش در وزارتخانه های بسیار بزرگی همچون اموزش و پرورش چندین سال عملا کلیه ایثارگران از بیمه تکمیلی محروم ماندند .
ایا این عدالت است که دوباره و چهار باره این اشتباه تکرار شود ؟!
سلام - زمزمه نیست - مصوبه 11 مهر هیات دولت و اصلاحیه مصوبه شماره 136726 است. باید به سرعت از طریق فراکسیون ایثارگران اصلاح شود وگرنه باز هم چند ماه بدون بیمه تکمیلی خواهیم بود زیرا دستگاههای اجرایی در اول سال قرارداد بسته اند و در وسط سال نمیتوان به قراردادها، جانبازان را اضافه کرد. پیشنهاد دارم یا همان روال سابق باشد و یا دستگاهها را مکلف کنند که هزینه بیمه تکمیلی جانبازان شاغل خود را با توجه به تعداد نفرات و افراد تحت تکفل آنها ضرب در سراته قرارداد بیمه تکمیلی به بنیاد شهید پرداخت کنند.
ان شااله که واقعیت نداشته باشد و بیمه دی بنیاد برای همه تقویت شود
متاسفانه واقعیت دارد
پیشنهاد می شود همه انجمن های ایثارگری مخالفت خود را نشان بدهند
و همه نظر سنجی ها نشان می دهد که در ان زمان هیچ کدام از ایثارگران راضی نبودند
فقط ایثارگران در سطح مدیران کل و رئیس روسا راضی خواهند بود .
سلام انگار به سلمان عربستان بگوی چرا یارو را کشتی ای بابا از بنیاد دست بکشید خراب خراب خراب
درود بر شرف و شجاعت فاش نیوز فاش گو‌.
خدا یارتان.
درمان و تامین بهترین تجهیزات پزشکی حق همه جانبازان و بخصوص جانبازان ویلچری است
در کشورهای پیشرفته دیده می شود همه انهایی که قطع عضو هستند، به دلیل دارا بودن تجهیزات پیشرفته ، براحتی کارهای روزانه خود را انجام می دهند .
و هر نوع دارو و تجهیزات خوشبخانه جزء اقلام تحریمی نیست
راه حل اکثریت مشکلات ایثارگران، با تبدیل بنیاد به وزارتخانه حل خواهد .
پیشنهاد می گردد جانبازان عزیز 70% که امکان دیدار با مقام معظم رهبری را دارند این موضوع را مطرح کنند و موافقت ایشان را کسب کنند .
رئیس بنیاد می تواند صادقانه جواب این پرسشها را بدهد؟
با سلام و تحیت:

احتراما" با عنایت به اینکه رزمندگان و فرزندان آنان از بسیاری از مزایا محروم اند که این امر موجبات تبعیض را بین آنان با سایر ایثارگران فراهم می آورد به نحوی که در این گذر از ایام که رزمندگان به جهت عدم وجود ممر درآمدی به نسبت سایر ایثارگران اعم از جانبازان و آزادگان در وضعیت بد معیشتی قرار دارند و حتی در فراهم نمودن امکان و اسباب حداقلی ازدواج خود و فرزندانشان نیز با موانع جدی مواجه میباشد لذا در این راستا با توجه به در پیش رو بودن تقدیم لایحه بودجه سال 1398 از سوی دولت محترم به مجلس شورای اسلامی با تقدیم موارد پیشنهادی بحضورتان خواهشمند است با ملحوظ نظر قرار دادن موارد یاد شده دستور فرمائید اقدامات لازم را در خصوص حل مشکلات رزمندگان سرافراز و فرزندان آنان بعمل آورند.

پیشنهاد اول: شمول مبلغ وام دو برابری ازدواج موضوع ماده 50 قانون جامع ایثارگران به رزمندگان و فرزندان آنان

پیشنهاد دوم: تبدیل کمک معیشت به حقوق در جهت تامین امنیت معیشتی و روانی ایثارگران مشمول با توجه به مشکلات موجود اعم از قطع کمک معیشت و... با تقدیم بند پیشنهادی جهت اعمال در لایحه بودجه سال 1398 با این عنوان:

-بنیاد شهید و امور ایثارگران و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح مکلفند به رزمندگان با حداقل شش ماه سابقه خدمت در جبهه٬جانبازان و آزادگان غیر حالت اشتغال با الویت مشمولین کم درآمد که بر اساس قوانین نیروهای مسلح مشمول دریافت حقوق وظیفه نمی باشند٬ ماهانه حداقل حقوق کارکنان دولت را پرداخت کند.

پیشنهاد سوم: بازنشستگی رزمندگان براساس آخرین حقوق و دستمزد مشمول کسور بازنشستگی با عنایت به محرومیت آنان از این مزیت قانونی برخلاف سایر ایثارگران اعم از جانبازان با هر درصد و آزادگان و همسر و فرزندان شهداء و بااشاره به اینکه اکثر رزمندگان شاغل در بخش دولتی و خصوصی در شرف رسیدن به سن بازنشستگی میباشند و اکثر رزمندگان شاغل دارای سطح درآمدی حداقلی میباشند./
قابل توجه ایثارگران عزیز-اگر بیمه تکمیلی از دست بنیاد شهید خارج شود و زیر نظر ادارات و وزارت خانه ها باشد مطمئن باشید که یک ریال هم به ما پرداخت نمیکنند هیچ بلکه از امکانات بیمه ای هم خبری نسیت چون من قبلا در آموزش و پرورش تجربه کرده ام و چند سال هم طلب بیمه تکمیلی دارم --- اصلا چرا بنیاد شهید شانه خالی میکند؟ وقتی خود بنیاد نمیتواند به ایثارگران خدمات بدهد آیا دیگر ارگانها میتوانند ؟
سلام بیمه ها از طریق خود بنیا دشهید باشد بهتر است چون ایثارگر را بهتر درک می کنند ولی متاسفانه ادارات دولتی هیچ حمایتی نمیکنند بلکه ایثارگر را مور د سرزنش قرار می دهند
البته مسئله، مسئله اجبار به انتخاب بین بد و بدتر است.
نه زريبافان ونه شهيدي هيچکدام دردي از جامعه بزرگ ايثارگري برنداشتند بهترين کار استعفا هست وصادقانه براي يک بار در زندگي اعتراف کنند که تز اول هم قصد فقط تصاحب مديريت بنياد بود بنياد به مسولي نياز دارد درشناس وانقلابي باشد از خود اين قشر از جامعه متوسط وضعيف جامعه سالم وبدون هيچ قيد وبند سياسي کسي که خودش درد ومشکلي ندارد چه ميداند بر چه مجموعه اي مديريت ميکند نميتوانيد چرا باعث اذيت ميشويد تخصص ميخواهد مدير مسول ميخواهد که بدون واهمه شب وروژش را بهم گره بزند وکار کند نه اينکه هيچوقت حضور نداشته باشد کارايي اگر داشتند وضعيت اين نبود جوابگوي هيچکس هم نيستند
وظیفه بنیاد رسیدگی به امور بیمه و درمان است چرا به گردن دیگر ادارات می اندازند ؟ وقتی بنیاد نمیتواند از دیگر ارگانها چه انتظاری است ؟عوض اینکه دست ایثارگران را بگیرید پایشان را قلم میزنید.-- اگر آقایان نمیتوانند بنیاد را اداره کنند ( خداحافظی ) بکنند .
آقای شهیدی!
اقلا" جانبازان ۷۰% و والدین شهدا را که بیشتر از سایرین مشکل دارند از سر باز نکنید و برایشان یک قرارداد بیمه تکمیلی کامل و شایسته با یک شرکت بیمه معتبر در نظر بگیرید،
در این خصوص هیچ بهانه ای هم از طرف دولت و مجلس و کل نظام و رهبران و سرانش برای تخصیص بودجه قابل قبول نیست.
این مطلب با توجه به اهمیتی که دارد بهتر است در صدر سایت قرار گیرد تا بهتر در معرض دید مخاطبین قرار گیرد،
و از رئیس بنیاد و از آقای عباسپور هم بخواهید که به آن جواب دهند،اگر هم جوابی ندارند که بدهند، اعلام کنید تا همه جانبازان و ایثارگران از جایگاه واقعی خود نزد این آقایان مطلع باشند.
سلام خانواده شهید و جانباز شیمیایی را انتقاد کرده با 29سال سابقه کار خانه نشین کردن و هیچ کس جواب نمی‌دهند مدبران مخابرات ایران و همدان واقعا که
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi