شناسه خبر : 61754
شنبه 28 مهر 1397 , 11:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار صمیمی رییس جمهور با خانواده جانباز ۷۰ درصد

 رئیس جمهور با حضور در منزل قاسم چنانی جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس با وی و خانواده‌اش در فضایی صمیمی دیدار و گفتگو کرد.

روحانی در دیدار این جانباز ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس، گفت: جانبازان و همه کسانی که در راه دفاع از دین و وطن از خودگذشتگی کردند، اجر بزرگی نزد خداوند دارند.

رئیس جمهور افزود: خانواده جانبازان و بویژه همسران جانبازان نیز که پا به پای آنان، سختی‌های جانبازی را متحمل می‌شوند، به اندازه همان جانباز و چه بسا بیشتر، نزد خدا اجر و در دنیا و آخرت، عزت دارند.

جانباز قاسم چنانی در سال ۶۵ در منطقه شهرستان شوش، روی مین رفته و علاوه بر از دست دادن یک چشم خود هر دو پایش نیز از زانو قطع می‌شود.

در این دیدار که حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشت، رئیس جمهور با اهداء لوح از ایثارگری و صبر و استقامت این جانباز و خانواده ایشان تقدیر کرد.

http://www.taghribnews.com/images/docs/000369/n00369945-r-b-002.jpg

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi