شناسه خبر : 61757
شنبه 28 مهر 1397 , 12:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیمه بازنشستگی پدرم را بدهید!

من تک فرزند شهید هستم که از سال ۶۵ پدرم شهید شده ومن از سال ۷۲ که مدرک دیپلم گرفتم تا سال ۹۵ مدرک ارشد رشته تربیت بدنی شاخه فیزیولوژی دارم. به بنیاد شهید مراجعه می کنم و چند بار هم در آزمون شرکت کرده ام. نه بنیاد طی این چند سال کاری به من داده اند و نه در آزمون قبولم می کند!

 هر چه به بنیاد مراجعه می کنم جواب سر بالا می دهند! چرا؟ منم مگر پدرم شهید نشده؟ اول میگفتن مدرک نداری و حالا می گویند به آزمون مربوط است. به بنیاد هیچ ربطی ندارد! چرا باید این طوری جواب من را بدهند و من کی باید از این سهمیه استفاده کنم؟

  سالی یک بار می روم. بنیاد طوری جوابم را می دهند انگار که هر روز آنجا هستم! چرا کمکم نمی کنید! و بعد از شهادت پدرم، مادرم فوت شده و من هیچ کس را ندارم که حتی حقوق پدرم را بگیرد! من و خواهرم که بعد از شهادت پدرمان ازدواج کردیم، هنوز بیمه بازنشستگی پدرمان را هم به ما دو نفر نداده اند و خواهرم که مدرک بالایی ندارد که از این سهمیه استفاده کند و من تنها یک نفر بودم که هم مدرکم بالا بود و هم سنم دارد بالا می رود!

 خواهش می کنم که کمکم کنید و پیگیر کارم شوید. چرا مگر من هم مثل بقیه فرزند شهدا نیستم؟ مگر پدر من هم شهید نشده؟ آیا خون شهید با شهید فرق می کند یا اینکه من هیچ کس را ندارم که پارتی من شود! بین من و خون پدرم و بی کسی من، خدا قضاوت کند. چون من نه پارتی دارم نه کسی که کاری برایم کند!

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
از 946 نفری که دو ترم در دانشگاه های بی کیفیت خارج درس خوندن 731 نفر را منتقل کردن به دانشگاه های داخل امسال برای یک فرزند شهید نمی خواهید کار پیدا کنید ؟
بی احترامی به شهدا تا چقدر ؟
سلام جناب شهیدی باز بگو خدمت به ایثارگران کردم تو توان بکارگیریه یک پسر شهید را نداری آقای شهیدی این پسر شهید اگر بچه دادش تو بود این رفتار را میکردی شما با این کارها ضربه به نظام میزنی فردا ابن مملکت نیرو میخواهد شما ها بااین کارهای خود تیشه به ریشه انقلاب میزنید باورم نمیشه که صدای از هیچکس در نمیاد این سردارها کجا هستن چرا جواب این آقایان را نمیدهید آخه شما این شهیدان را بردید جبهه آخه شهیدیه بنیاد که نبرده اون که پیرمرد در حال خودش نیست بیاید جواب بچه شهید این مملکت را شما بدهید این بنیادها کارشان از این چیزها گذشته بخاطر شهید اقدام کنید واسلام
آقای شهیدی چرا از سمتش خداحافظی نمیکند؟؟؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi