شناسه خبر : 61772
یکشنبه 29 مهر 1397 , 11:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برگزاری اردوی فرهنگی جانبازان راست‌قامت

اردوی فرهنگی، تفریحی و درمانی جانبازان راست قامت (دو پا قطع) با حضور ۳۰ نفر از جانبازان استان‌های تهران و البرز در اردوگاه ایثار کردان استان البرز برگزار شد.

برگزاری اردوی فرهنگی، تفریحی جانبازان راست‌قامت

تفریحی و درمانی جانبازان راست قامت(دو پا قطع) به همت معاونت بهداشت و درمان، معاونت فرهنگی و آموزشی و اداره کل امور تخصصی و گروه‌های ویژه بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور 30 نفر از جانبازان استان‌های تهران و البرز و خانواده‌های این عزیزان آغاز شد.

در این اردو که با هدف ارتقای سلامت روانی و جسمی جانبازان در اردوگاه ایثار کردان کرج برگزار شد، علاوه بر ایجاد روحیه و شادکامی، نشاط و تحکیم بنیان خانواده در بین جانبازان و خانواده‌های آنان، برنامه‌هایی از جمله ویزیت تخصصی جانبازان، چکاب جسمانی در بخش‌هایی چون دیابت، فشارخون، بیماری‌های قلبی و پوکی استخوان، برنامه‌های تفریحی، برگزاری مسابقات ورزشی در بین جانبازان و برگزاری کلاس‌های آموزشی و مهارت‌های زندگی و راهکارهای سازگاری با مشکلات دوران جانبازی به اجرا درآمد.

در این اردو کلینیک سیار تعمیرکار ویلچر و امداد آمبولانس جهت خدمات‌دهی به جانبازان عزیز حضور داشتند. این اردو به مدت سه روز از 25 الی 27 مهرماه در اردوگاه تفریحی و ورزشی ایثار واقع در منطقه کردان کرج برگزار شد.

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi