شناسه خبر : 61783
چهارشنبه 02 آبان 1397 , 12:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توهم پیروزی در دامان اجنبی!

ناشناس- برخی از جملات ذکر شده شعار زده هستند که در بین حقایق تلخ بیان شده است اما میبایست این تحلیل را از ابتدای دولت اصلاحات واکاوی کرد نه از تصویب برجام زیرا دولت اصلاحات راهی را رفت که امثال مصدق رفتند. آنها می گویند بدون تعامل با جهان نمیتوان پیشرفت کرد و کشور را با این شعار به دامان اجنبی انداختند درحالیکه سال هاست الگوی پیشرفت اسلامی ایرانی و اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری ابلاغ شده که کسی عمل نکرده است.

  انتخابات سال 92 با هزینه هنگفت اصلاح طلبان منجر به نفوذ غربگرایان در حاکمیت شد که اکنون مردم را مقصر در این انتخاب معرفی میکنند در حالیکه میدانیم مردم همیشه پیرو روحانیت شیعه بودند لذا دشمن در لباس روحانیت شیعه توانست نفوذ کند.
خوشبختانه سپاه پاسداران علیرغم تلاش های دشمن توانسته نظام اسلامی را با وجود حضور غربگرایان نفوذی بخوبی حفاظت کند اما سال ها ضربه گیر بودن نقصی بزرگ است و میبایست سپاه پاسداران با پشتیبانی مردم ضربه زدن را آغاز کند.

مقام معظم رهبری در موضوع شعر فارسی بسیار تلاش کرده زیرا یکی از راه های آگاهی بخشی به مردم از طریق عرفان اسلامی و شعر فارسی است لذا با کمال تعجب ملاحظه میگردد عده ای روحانی نا آگاه با عرفان اسلامی و شعر کهن فارسی مخالفت می کنند که نتیجه تحریف دشمن در برخی کتاب های معتبر شیعه است.

مشکلات زیادی توسط بعضا روحانیون نا آگاه در نظام اسلامی ایجاد شده برای مثال ثروت اندوزی امری عادی و مطابق دین معرفی و تعبیر شده و در حال حاضر خانواده بعضی از روحانیون سرشناس و مسئولان عالی رتبه در اروپا و آمریکا ساکن هستند که زمینه دلزدگی مردم از مسئولان شده و آینده خطرناکی را برای کشور رقم خواهد زد.

 امیدواریم رهبر معظم انقلاب و سپاه پاسداران که در حال حاضر بطور کامل مورد وثوق و اعتماد مردم هستند تلاشی مضاعف برای جلوگیری از نفوذ غرب گرایان و اشاعه تعامل با غربی ها را تبدیل به جهان شمول کردن اسلام ناب کنند زیرا هر موضوعی که دشمنان نظام اسلامی برای تضعیف اسلام بکار ببرند یقین داریم نقطه قوت و قابل اتکایی توسط اسلام معرفی شده که میتواند پاسخی مناسب برای نقشه های شوم دشمنان باشد.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi