شناسه خبر : 61802
سه شنبه 01 آبان 1397 , 11:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مجمع مشورتی زنان ایثارگر تشکیل خواهد شد

نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: برخورد مناسب همراه با اخلاق اسلامی با ایثارگران مراجعه کننده به بنیاد وظیفه کارمندان بنیاد و ضامن حفظ آرامش و اعتماد جامعه ایثارگری و بنیاد است.

مجمع مشورتی زنان ایثارگر تشکیل خواهد شد

نشست حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با جمعی از دختران شهدای شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور نرگس جلیلی مشاور امور بانوان شاهد و ایثارگر روز گذشته در سالن جلسات ساختمان مرکزی بنیاد برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی در این نشست پس از شنیدن نظرات و پیشنهادات بانوان حاضر در جلسه، در خصوص انتصاب تعدادی از بانوان در مشاغل مدیریتی بنیاد گفت: انتصاب و به‌کارگیری خانم‌ها در مشاغل مدیریتی و حساس میسر است و پیگیری خواهد شد و در زمینه تشکیل مجمع مشورتی زنان ایثارگر نیز با توجه به حقوقدان بودن تعدادی از بانوان شاغل در بنیاد این مسئله قابل انجام است.

معاون رئیس جمهور همچنین در زمینه انتصاب بانوان شاهد و ایثارگر در پست‌های مدیریتی بنیاد اظهار داشت: در جلسه هیئت دولت، مسئله انتصاب بانوان در پست‌های مدیریتی مطرح شد که رئیس جمهوری دستور پیگیری و ارائه گزارش سازمان‌ها در این را زمینه دادند و بنیاد نیز مدیرکل امور مجلس و لوایح و همچنین تعدادی از روسای بنیاد در شهرستان‌ها را از میان بانوان شاهد و ایثارگر منصوب کرده است و تلاش می‌کنیم در آینده تعداد بیشتری از بانوان شاهد و ایثارگر را به‌عنوان رئیس بنیاد در شهرستان‌ها و مدیران کل در استان‌ها منصوب کنیم.

وی همچنین کاهش ساعت کار بانوان را در دستور کار دولت اعلام کرد و گفت: افزایش حقوق کارکنان نیز در دولت مطرح‌شده و سازمان اداری استخدامی این مسئله را پیگیری می‌کند و نتیجه به سازمان‌ها ابلاغ خواهد شد و البته افزایش حقوق نیازمند تأمین بودجه و اعتبار توسط دولت است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه پرداخت معوقات مرخصی شهدا خاطرنشان کرد: بنیاد فقط معوقات بازنشستگی شهدا را پرداخت می‌کند و تأمین بودجه معوقات مربوط به مرخصی شهدا بر عهده سازمان محل خدمت است که البته مذاکراتی با ستاد کل نیروهای مسلح در این زمینه در حال انجام است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد در پایان سخنان خود با تأکید بر اینکه ایثارگران ولی‌نعمتان جامعه هستند، اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب سفارش بسیار زیادی بر صبوری در مقابل ارباب‌رجوع بنیاد یعنی خانواده معظم شهدا و ایثارگران دارند به‌ویژه جانبازانی که شب و روز درد و رنج‌های زیادی را متحمل می‌شوند، بنابراین باید با حسن‌خلق به مشکلات آن‌ها گوش فرا‌داد و در جهت حل مشکلات این عزیزان تلاش کرد.

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی افزود: در چند سال گذشته اعتماد و آرامش مناسبی در جامعه ایثارگری و بنیاد به وجود آمده و برخورد مناسب همراه با اخلاق اسلامی با ایثارگران مراجعه کننده به بنیاد وظیفه کارمندان و ضامن حفظ آرامش و اعتماد جامعه ایثارگری و بنیاد است.

در این نشست برخی دختران شهید شاغل در بنیاد شهید و امور ایثارگران به ارائه مشکلات، پیشنهادات و انتقادات خود پرداختند و در پایان این جلسه از آن‌ها تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اینستاگرام
انتصاب باید براساس شایستگی باشد
وابستگی به شهدا باعث شایستگی نمی شود .
بسیاری از بانوان بدون داشتن توان تخصصی کافی فقط به دلیل خواهر شهید بودن یا همسر شهید بودن ، پستهایی را قبلا داشته اند ولی انتخابشان درست نبوده است و هیچ فعالیت موثری نکرده اند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi