25 آبان 1397/ ۰۸ ربيع الأول ۱۴۴۰
شناسه خبر : 61808
1397,چهارشنبه 02 آبان13:27
اشتراک گذاری در:
عکس روز
نمایندگان ایثارگر مجلس با ارسال نامه ای به لاریجانی خواستار شدند:

لغو بخشنامه حذف بیمه مکمل ایثارگران


جمعی از نمایندگان ایثارگر مجلس با امضا و ارسال نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، خواستار ابطال بخشنامه دولت در خصوص احاله بیمه ایثارگران از بنیاد به وزارتخانه ها شدند.

لغو بخشنامه حذف بیمه مکمل ایثارگران

فاش نیوز -  جمعی از نمایندگان ایثارگر مجلس با امضا و ارسال نامه ای به رئیس مجلس شورای اسلامی، خواستار ابطال بخشنامه دولت در خصوص احاله بیمه ایثارگران از بنیاد به وزارتخانه ها شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، محمدجواد ابطحی نماینده ایثارگر مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی در خصوص درخواست نمایندگان ایثارگر از لاریجانی برای بیمه ایثارگران خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبات قبلی مجلس شورای اسلامی و همچنین قوانین ایثارگری رنماه ششم توسعه، بنیاد شهید و امور ایثارگران متولی امور ایثارگران از جمله بیمه آنها است.

وی افزود: متاسفانه مصوبه اخیر هیئت وزیران که از امروز یکم آبان در مورد حذف بیمه مکمل ایثارگران اجرایی شده است، جامعه 400 هزار نفری ایثارگران را دچار تنش و بحران کرده است.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم ادامه داد: لغو این بخشنامه نه تنها بر ایثارگران، بلکه بر خانواده های آنها اثر سوء به جای خواهد گذاشت. بطور مثال اگر ایثارگری شب گذشته در بیمارستان بستری شده باشد با اجرایی شدن این مصوبه، نه بنیاد شهید و نه هیچ دستگاهی زیر مخارج هزینه های بیمارستانی آن نخواهد رفت.

نماینده ایثارگر مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استدلال بنیاد شهید و امور ایثارگران در این خصوص نبود اعتبارات مالی است و رفع  مسئولیت این نهاد باعث ایجاد سردرگمی و نارضایتی در قشر عزیز ایثارگران شده است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس دهم یادآور شد: این مصوبه بر خلاف قانون برنامه پنجساله ششم توسعه است که در آن گفته شده است که بنیاد شهید متکفل امور ایثارگران است و ربطی به بازنشستگی ایثارگران و احاله آنها به صندوق بازنشستگی ندارد.

ابطحی با اشاره به یکی از ایرادهای مطرح شده در مورد منفک شدن ایثارگران به هنگام بازنشستگی از دستگاه ذیربط توضیح داد: کسی که از یک دستگاه بازنشسته و منفک می شود به این معنی نیست که این ایثارگر به امان خدا رها شود، بلکه باید طبق قانون از او حمایت شود.

نماینده چند دوره مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بنظر من این بخشنامه با دستپاچگی از سوی دولت تهیه شده است. بنابراین به عنوان یک نماینده ایثارگر مجلس، از آقای روحانی که هر هفته به خانواده های ایثارگران سر می زند و آن را از صدا و سیما نشان می دهند توقع است که خودش به این موضوع ورود کند و مصوبه دولت را لغو کند.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم اظهار داشت: نمایندگان ایثارگر مجلس در خصوص ابطال این بخشنامه با دکتر نوبخت معاون رییس جمهور صحبت و رایزنی کرده اند. همچنین نامه ای به آقای لاریجانی ارسال و از وی خواسته شده است که از طریق اداره تطبیق قوانین مجلس شورای اسلامی مصوبه دولت در خصوص بیمه ایثارگران را باطل اعلام کند.

ابطحی در پایان یادآور شد: در صحن جلسه علنی مجلس شورای اسلامی نیز نمایندگان ایثارگر تذکراتی را به مسئولان و دولتمردان ارائه کردند و امیدواریم این مشکل در آینده نزدیک مرتفع شود و بیش از این نمک بر زخم ایثارگران پاشیده نشود.


کد خبرنگار : 17


مجلس     بیمه ایثارگران     ابطحی                                
Reply
no
1
yes
4
ناشناس
1397/08/02 - 13:50
اقای جهانگیری با امضاء این ایین نامه، رکود مقررات غیر کارشناسی شده در همه دولت ها را زد .

no
0
yes
1
محمد
1397/08/07 - 14:34
هرچی می کشیم از همین نماینده های هفت رنگه. وقتی سر سهمیه جانبازان بالای بیست و پنج درصد اجازه توهین به هر وزیر و معاون وزیری را میدید در گام بعدی بیمه هم حذف میشه. بجای خیانتهای سال97 در کنکور سراسری کاش به فکر درمان بودید. فراکسیون بی کفایت ایثارگران مجلس دهم از خواب بیدار بشه.اگه توان کار نداشتید بیجا کردید به مردم قول دادید. بجای آتیش زدن پرچم آمریکا برید ببینید برای کهنه سربازان جنگ چه خدماتی ایجاد کردن. عوام فریبی تا کی


Reply
no
1
yes
3
1397/08/02 - 14:43
چه عجببببب از اين نمايندگان حركتي ديديم

Reply
no
0
yes
3
علی فرزنذ شهید
1397/08/02 - 15:00
از نماینده دلسوز محترم متشکرم
دست مریزاد

Reply
no
0
yes
3
مسعود میرشکاری
1397/08/02 - 15:58
باسلام : به مشکلات عدیده که خودتان بر آنها بیشتر از همه واقفید نمپیردازم ، خواهشمندم به بیمه تکمیلی جانبازان که فعلا نامعلوم است بیشتر بپردازید تا شاید مسئولین ترتیب اثر بپردزاند که بسیاری از لحاظ درمان درگیری بسیار ی دارند - و دارند عملهای درمانی خود را کنسل مینمایند ( بازنشسته تامین اجتماعی با حقوق 1.8 م ر 3 فرزند و دارم عمل را کنسل میکنم )

Reply
no
0
yes
3
1397/08/02 - 20:25
سلام ، از تفکر اصلاح طلبان غربگرا بجز چنین اعمالی نمیتوان انتظار دیگری داشت. امروز بحول و قوه الهی راه کربلا باز شده است راهی که در دوران دفاع مقدس با امید و آرزوی شهیدان و جانبازان به ثمر نشسته است و میوه شیرین و حلاوت زیارت حضرت امام حسین و حضرت اباالفضل عباس (ع) عاشقان ولایت را به منزل مقصود یعنی آزادی قدس رسانده که عنقریب اسراییل غاصب را نابود خواهد کرد.
چنین ثمری الهی جای هزاران تکریم و دست مریزاد دارد لیکن نوکران غرب که از حماسه اربعین بشدت عصبانی و مورد قهر و عداوت استکبار قرار دارند بهر وسیله تلاش میکنند تا این حماسه عظیم و جهانی را کمرنگ کنند. عبور کردن نام بزرگ و حماسه عظیم عاشورا از صدها قرن تاریخی سراسر نور و عشق و ایثار و شهادت را رقم زده تا عظمت جهاد فی سبیل الله را برپیشانی بلند اسلام نقش کند.
کسی که تلاش کند چنین عظمتی شگرف را خاموش کند بسیار ابله و گمراه است.

Reply
no
0
yes
5
1397/08/02 - 20:41
سلام ، ابتدای تشکیل دولت تدبیر و امید با قطع بیمه تکمیلی ایثارگران آغاز شد تا برای نمایش ضدیت با ایثارگران برای شیطان بزرگ خوش رقصی کرده باشند. نهایتا پنج ماه اول سال 93 همینطور بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل و بازنشسته را به دستگاههای اجرایی احاله کردند اما محل تامین بودجه را مازاد بودجه اداراتی تعیین کردند که همیشه با کمبود بودجه مواجه بودند علی ایحال هنوز هزینه های درمانی پنج ماه اول سال 93 پرداخت نشده و علیرغم ریخت و پاشها مثال خرید کیک تولد برای مسئولین ادارات و پرداخت هزینه های گردش و تفریح و کوه نوردی و حقوقهای نجومی و سفرهای بی ارزش خارجی مسئولان و ماموریتهای نرفته و اضافه کارهای نکرده و غیره همچنان میگویند مازاد بودجه نداریم که هزینه های درمانی ایثارگران را پرداخت کنیم.
اکنون تجربه شوم ابتدای تشکیل دولت غربگرایان اشرافی را یاد آوری میکنیم که در اثر بی مبالاتی کشور را گرفتار بحرانهای تورم بی سابقه و دست ساز کردند و مردم را دچار انواع مشکلات و مصائب زندگی کردند و هنوز سه سال چنین وضعیت بغرنجی ادامه خواهد داشت. اکنون میدانیم کسب رضایت استکبار و شیطان بزرگ مساوی با نابودی ارزشهای اسلام است که توسط غربگرایان اشرافی اجرا میگردد اما بزودی تاوان این انحرافات را مثال شاهان قاجار پس میدهند.

Reply
no
1
yes
5
جانباز شیمیایی
1397/08/02 - 21:51
تورو خدا کمک کنید تا مجددا تحت پوشش بیمه تکمیلی بنیاد قرار بگیریم بازنشسته آموزش و پرورش و جانباز

Reply
no
1
yes
7
ابراهیم
1397/08/03 - 16:40
جناب شهیدی!
تو و دولت و مجلس هر چه قدر که می توانید نمک بر زخم جانبازان و خانواده شهدا بپاشید!
راستی می توانی اصلا" بگویی فلسفه تاسیس بنیاد شهید چیست؟!

Reply
no
2
yes
7
جانبازشیمیایی
1397/08/03 - 17:45
امروزازبیمارستان بدلیل این طرح بیرون شدم ونتوانستم ادامه درمان کنم چرابه این قشرظلم می کنید

Reply
no
1
yes
6
رفيعي نژاد مجروح شيميايي اعصاب روان
1397/08/03 - 23:46
به پهانه نبود منابع مالي خيلي از ايثارگران از حداقل خدمات اوليه زندگي بدون معيشت ودرمان رها شدندند نه بنياد ونه ارتش وسپاه هيچ حمايتي نميکنند شب وروز همراه خانواده زجر ميکشند رياست جمهور يا مديري اگر با دوربين ميروند فقط رفع تکليف است وبس اگر سرنوشت مجروحين ومصدومان جنگ برايشان مهم بود وضع اين نبود امام ره تنها کسي بود که خود را مسول ميدانست دربرابر اين قشر وبخاطر همين نگراني حواله داد به کساني که انها را در پيچ وخم زندگي روز مره رها کنند به اتش دوزخ گرفتار شوند واگر مقام معظم رهبري توجه اي نشان دادند چون برايشان مهم بود وهميشه با تکام مشکلاتي که هست باز هم هميشه دغدغه داشتند اما مجلس ودولت اگر ميخواستند اين روزگار ما نبود خدا لعنت کند کسامي را که به اين قشر ظلم کردند سالها بي توجه ما را از حداقل حقوق قانوني وشرعي محروم کردند صدايمان هم بجايي نميرسد بدون مستمري بدون معيشت بدون درمان خداوند لعنت کند ظالمين را

Reply
no
2
yes
6
ایثارگر
1397/08/04 - 02:12
علی برکت الله به ایثارگران هم برکت بخشید !!! اکثر ایثارگران در سن کهولت و نیاز به بیمه و امکانات رفاهی دارند -- و دولت بجای گرفتن دست - پاها را قطع میکند .

Reply
no
2
yes
5
1397/08/04 - 02:54
با چه جرعتی این کار را کرده اند-دولت قفل و کلید را گم کرده است ؟؟؟؟علی برکت الله

Reply
no
2
yes
6
ناشناس
1397/08/04 - 11:38
کاش بجای این همه وقت و هزینه و انرژی که باید صرف لغو بخشنامه های غیر کارشناسی می شود ، در دولت ، تدبیر بود .

Reply
no
1
yes
4
موسى كرمى
1397/08/04 - 18:43
من جانباز ٥٠٪؜ ازپرسنل بنياد شهيد تبصره هستم درتاريخ ١٣٩٧/٠٨/٠٢ازبنياد شهيد خوزستان شهرستان دزفول اموركاركنان بامن تماس گرفتند گفتن بايد بياايد وفرم بيمه تكميلى را پركنيد وماهيانه مبلغ ١٤٨٠٠٠ تومان براى خودت وبراى هريك ازافراد تحت تكفلت هم ١٤٨٠٠٠ توان به تكيك پرداخت كنى چون بيمه مكمل شما ازتاريخ ١٣٩٧/٠٨/٠١ قطع ميگردد آيا اين انصاف است من جانباز ماهيانه مبلغى حدود ٤٥٠٠٠٠ تومان پرداخت كنم من كه در جبهه مجروح شدم هزينه درمانم كه درارتباط باجبهه وجنگ است رابايد خودم پرداخت كنم

Reply
no
2
yes
3
1397/08/04 - 20:12
در باره ۶۰۰ تومان صدقه ساتا هم که به جانبازان مضطر میدهند هم اعتراض کنید تا ما جانبازان کمتر احساس حقارت کنیم.

Reply
no
1
yes
6
رضا ترکی
1397/08/05 - 00:11
با محدود کردن قوانین و تسهیلات ایثارگران مخالفت کنید.
تشکر اِلیرَم
یاشاسین ایران , یاشاسین مجلس


Reply
no
2
yes
7
رزمنده
1397/08/05 - 10:02
ما نمی دانیم چه خبره این دولت تمام قوانین مصوب شده ایثارگران بعد ازدو سال نه بلکه اجرا نمی کنه همه را به هم ریخته مگر مجلس قانون تصویب نکرده وشورای نگهبان تایید کرده که هزینه بیمه تکمیلی را بنیاد شهید وامر ایثارگران تقلبل کند

no
2
yes
4
15%
1397/08/05 - 11:48
بنیاد شهید زیر نظر رهبری است ظاهرا آقای روحانی قصد کودتا علیه ایثارگران را دارند اینها همه نظرات آقای نوبخت است صابونش به تن جانبازان هم خورده


Reply
no
9
yes
6
جانباز شاغل در دستگاه دولتی
1397/08/05 - 11:06
این ادعا که بنیاد خدمات بهتری را به ایثارکران شاغل در دستگاه ها میدهد فاقد دلیل و حجت است .
بنیاد 100% هزینه ها را نمیدهد .
دسترسی شاغلین به بیمه طرف قرارداد بنیاد به جهت فرار داشتن دفتر بنیاد در محل غیر اشتغال شاغلین سخت بوده و هزینه های زیادی را به ایثارگران تحمیل میکند . بنحوی که آنان را از گرفتن هزینه های زیر پنجاه هزار تومان منصرف میکند . و.........
باید واقع بین بود بهتر است پرداخت هزینه درمانی و بهداستی و سلامت ایثارگران شاغل توسط دستگاه ها باشد و اگر قانون درست اجرای نمیشود پیگیر رفع اشکالات بود . چنانچه سایت محترم فاش نیوز مایل باشد این آمادگی برای ارایه ایرادات بیشماره پرداخت هزینه ها توسط بنیاد برای شاغلین و غیر شاغلین اوجود دارد .


no
0
yes
6
فرهنگی جانباز
1397/08/08 - 21:33
دوست عزیز ممکنه دستگاه استخدامی شما این هزینه ها را پرداخت کند ولی اغلب دستگاهها آن را اجرا نمی کنند قبلا هم این طرح تصویب شده و تا بالاترین سطح هم پیگیری شده وچون جواب نداده نمایندگان مجبور به تغییر آن شده اند. (در واقع متولی ایثارگران بنیاد شهید است و اغلب دستگاهها در هزینه های خودشون هم موندن)


Reply
no
1
yes
3
جانبازشیمیایی
1397/08/05 - 12:55
سلام -امرزبرای سیتی اسکن رفته بودم گفتن بایدآزادحساب کنید دولت تدبیرامید بجای مبارزه بافسادحقوق به حقه ایثارگران راقطع می کنداگراینگونه باشد قیام خواهیم کرددیگرتوان تحمل بی عدالتی رانداریم به جای رسیدگی به حقوق های نجومی بیمه قشرسوخته انقلاب را قطع می کنیدواقعاخجالت دارد منتظرپاسخ دندان شکن جامع ایثارگران باشید

Reply
no
1
yes
5
جانبازدل سوخته
1397/08/05 - 12:57
به حول قوه الهی باقطع بیمه جانبازان-ایثارگران-خانوادهای معظم شهدا وضع اقتصادی درست خواهدشد

Reply
no
1
yes
0
علی بی غم
1397/08/05 - 13:01
دولت تدبیرکردبه هول قوه الهی ازفرداپوشک بچه ارزان می شودنمک برزخم ایثارگران بپاشیدآمریکا هیچ غلتی نمی تواندبکند الابرکت الله

Reply
no
1
yes
5
جانبازشیمیای عصاب وروان
1397/08/05 - 13:03
سلام دوستان اگرفریادنزنیدهرروزبرحقوق نجومی بگیران اضافه وحقوق به حقه ی ایثارگران محدود خواهدشد

Reply
no
0
yes
1
1397/08/05 - 20:17
فاش نیوز سلام .درخواست بنده از آقای جمشید انصاری معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان اداري و استخدامي كشورو جوابیه ایشان را خدمت تان می فرستم.
Subject: تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران

جناب آقای انصاری .با عرض سلام و احترام
بنده رزمنده جانباز هستم .خواهشمند است در مورد تبدیل وضعیت استخدامی از قراردادی به رسمی یا پیمانی فرزندان ایثارگران که سالهاست در ادارات دولتی مشغول کار هستند عنایت بفرمائید. فرزند بنده حدود ده سال است که بصورت قراردادی در یکی از استانداری ها با مدرک فوق لیسانس مشغول بکار است و حق و حقوق چندانی نمی گیرد چرا باید این تبعیض باشد. این بندگان خداهم امگر بیشتر از رسمی ها کار نکنند کمتر از آنان زحمت نمی کشند .قانون جامع ماده 21 هم برایشان تصویب شده ولی متاسفانه مرتب آنرا بالا و پایین می کنند . با تشکر از شما

جواب:با سلام

با توجه به اینکه جزییات پرونده استخدامی کارکنان در اختیار دستگاه متبوع آنان است از طریق وزارت کشور موضوع را پیگیری کنید

Reply
no
1
yes
6
جانباز بازنشسته
1397/08/06 - 02:43
وقتی دولت چنین طرحی را تصویب می کند یعنی در وافع نمی خواهد هزینه درمانی ایثارگران شاغل و بازنشسته را پرداخت کند.

Reply
no
1
yes
5
جانباز شیمیایی
1397/08/06 - 05:08
سلام
با این وضعیت تکلیف خانواده های ایثارگرانی که حداقل یک بیمار صعب العلاج در خانه دارند چه می شود؟
امیدوارم همه عزیزان سلامت و تندرست باشید اما فکر کنید جانبازی که در بیماری و درد خود غوطه ور است و شبانه روز با درد شدید دست و پنجه نرم می کند حالا همسر یا یکی از فرزندانش با بیماری صعب العلاج در منزل افتاده است و باید از او هم نگهداری کند.
دولت محترم و مجلس مردمی هم نه تنها یار و یاورش نیست بلکه پایشان را روی گلویش گذاشته و نمی گذارند نفس بکشد.آیا این مردانگی هست دولتمردان عزیز.
آیا پرداخت صددرصد هزینه های درمانی جانبازان و خانواده اش این است. خواهشمندم حداقل بهداشت و درمان را به بازی نگیرید که ظلم مضاعف بر ایثارگران است.
اجرتان با سید الشهدا ع

Reply
no
1
yes
11
از یاد رفته
1397/08/06 - 11:19
هر دم از ین باغ بری میرسد...
آقای رییس جمهور که هرهفته به دیدار جانبازان و ایثارگران می روند و سنگ ارادت و حمایت از آنها را بر سینه می زند چرا اجازه می دهند اینچنین با تیشه به ریشه ایثارگران بیافتند...
از دشمنان برند شکایت به دوستان چون دوست دشمن است شکایت کجا بریم !
اللهم عجل لولیک الفرج....


no
0
yes
0
جانباز شاغل
1397/08/21 - 14:08
دوست عزیز این گند را خود بنیاد زده انداخته گردن دولت ما را دست آویز خود کرده


Reply
no
0
yes
5
نوري
1397/08/07 - 08:33
خدا لعنت كند اصلاح طلب واصول گراي افراطي وبي دين كه از بي كاري درمجلس دنبال درد سر براي خانوادهاي جانبازان وشهدا هستند.ان شااله روزي برسد اين افراد به بدترين بيماري (سرطان) مبتلا شوند

no
0
yes
1
جانباز
1397/08/07 - 16:16
مقصر همونایی هستن که به اینا رای دادن حالا دارن چوبشو میخورن نوش جونتون


Reply
no
0
yes
0
درد جانباز
1397/08/07 - 23:13
سلام،خلاصه‌میگویم،ای‌رفتارها‌بادستپاچگی‌نبوده،بلکه‌با‌حقه‌بازی‌وموزیگری‌‌بیمه‌دی‌انجام‌میگیرد،همه‌شما‌جانبازان‌باخبرهستید‌که‌بیمه‌دی‌با‌پشتوانه‌بسیارقوی‌ ازهمه‌طرف‌موردحمایت‌‌‌قرارمگیرد،اینحقیر‌با‌تعدادی‌از‌دیگرجانبازان‌،بارها‌وبارها هم‌به‌بیمه‌دی‌رفتیم‌وهم‌به‌معاونت‌درمان‌بنیاد‌،وبطور‌خیلی‌واضح‌وآشکار‌آقایان‌‌‌ععلنا‌ودرحضورما‌ازبیمه‌دی‌حمایت‌کردند،وقتی‌حضور‌بیمه ‌ایران‌‌وارد‌مزایده ‌یا‌مناقصه‌میشود‌از‌ریاست‌‌دستور‌میرسد‌‌که‌بیمه‌ایران‌را،شرکت‌ندهید،،خلاصه‌ازنکه‌گویا‌این‌بیمه‌دی‌است‌که‌بنیادرا‌میچرخاند ،باوجودادمهای‌بی‌تخصص‌،آن‌هم‌نه‌پزشک،بلکه‌دکترای‌جغرافیا‌و....‌عکسی‌از‌ترکش‌درسینه‌ام‌را‌به‌آقای‌عباسپور‌نشام‌داده‌امومیگفت‌این‌تصویر‌نیمرخ‌‌این‌ترکش‌نیست‌ونباید‌به‌صورت ‌به‌صورت‌هلالی‌‌باشد،‌حالا‌هر‌چه‌توضیح‌وتفصیر‌میکنیم‌،زیربار‌نمدرود،خداییش‌من‌خجالت‌کشیدم،‌حال‌خود‌دانید‌و بدانید‌که‌بچه‌عنوانی‌بیمه‌‌دی‌باه‌عنوان‌‌ ‌متولی‌وکارگزار‌درمان‌،توچه‌کاره‌ای،به‌تو‌ربطی،ندارد‌که‌من‌چه‌مدت‌است‌که‌بستری‌ام،وتوچه‌حقی‌داری‌که‌هزینه‌درمان‌را‌کسرودلبخواه‌کسورات‌بیمارستانها‌را‌پرداخت‌نمی‌کنید،.شما‌وهمکارانتان،بدترین‌وزشترین‌وشقیح‌ترین‌برخورد‌را‌با‌ما‌جانبازان‌داشته‌ودارید......بروید‌خودتان‌ببینید،که‌همه‌این‌آتشها‌از‌گور‌این‌بیمه‌دی‌است

Reply
no
0
yes
0
کاشی
1397/08/08 - 10:09
من فرزند شهیدم ومعلم هستم از وقتی بیمه تکمیلی به سازمانهای خودمون واگذار شده واونا با هیچ جایی قرارداد ندارند رفتم ازمایشگاه وداروخانه وسونو گرافی ،حالا همشون به من زنگ می زنن بیا پولتو بده اسمت تو لیست بیمه تکمیای بنیاد نیست با این وضع اقتصادی وحذف بیمه تکمیلی ما چطوری زندگی کنیم ودکتر بریم خواهش می کتم رسیدگی کنید من تو شهری که هستم اموزش وپرورش با هیچ پزسک ودرمانگاهی قرارداد نداره وبخشنامه امسالش هم هنوز نیامده که عضو بشیم ما چی کنیم.

Reply
no
0
yes
0
جانباز شیمیایی اعصاب و روان
1397/08/09 - 19:34
سلام با این وضع قطع بیمه های تکمیلی منی که داروهای اعصاب و روان مصرف میکنم و دوماه یکبار باید آزمایش بدم بخاطر قند و فشار خون و تیروئید بالا چه کاری بکنم؟ برای اسپری تنفسی ام هم باید کلی هزینه پرداخت کنم.همسرم بخاطر من نیز داروهای اعصاب و روان نیز مصرف میکند همه این هزینه هارا نمیتوانیم پرداخت کنیم از سازمان خودمان. من که کارمند اموزش و پرورش هستم با این حقوق ناچیز چطور بتوانم پرداخت کنم. با تشکر از نماینده های محترم‌. لطفا رسیدگی کنین و پیگیر باشین.

Reply
no
0
yes
0
محسن مختاری
1397/08/10 - 22:02
خاک برسراین دولت بی کفایت اگرماجانبازان نبودیم شما هم دولت مردنبودید

Reply
no
0
yes
0
جانباز
1397/08/14 - 09:22
با سلام بنده جانباز شیمیای هستم ومرتب تحت نظر پزشک میباشم متاسفانه هم ااکنون بیمه تکمیلی را نه اداره مر بوطه قبول می کند نه بنیاد شهید در صورتیکه متولی این موضوع بنیاد شهید است نه ادارات لذا از نمایندگان محترم می خواهیم که ااین مصوبه را لقو کنند وبه عده بنیاد شهید گذاشته شود

Reply
no
0
yes
0
محمد
1397/08/22 - 13:41
اگه در بنیاد را ببندید به حال جانبازان فرقی نمیکند در دولت روحانی و نوبخت را ببندید باز به حال کسی فرقی نمیکند فایده اینها چیست وقتی نه بیمه داریم و نه زندگی





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
بیشتر...
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.