شناسه خبر : 61831
یکشنبه 13 آبان 1397 , 13:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانبازان مشکلات خاص خودشان را دارند که کسی درک نمی کند

کاش آنها فقط چند روز خودشان را جای همسرو فرزندجانبازان می گذاشتند و می دیدند جانبازان چه دردی را تحمل می کنند.

یک "جانباز قطع نخاعى" آرزو دارد یک شب بدون درد بخوابد. بچه هایش را بغل کند و با آنها قدم بزند و از دیگران در کارها کمک نگیرد ومستقل باشد.

جانباز "بصیر" و یا "جانباز شیمیایی" و " قطع عضو" هم مشکلات خاص خودشان را دارند که درک آنها از عهده کسی بر نمی آید.


جانبازان سلامتی، جوانی و آرزویشان را برای امنیت کشور، مردم و ارزشها  اهدا کردند. سال ها از جنگ می گذرد و جدا از مشکلات و تحمل دردها، باید زخم زبان بعضی افراد مغرض را نیز تحمل کنند که می گویند شما امتیاز سهمیه دانشگاه، وام مسکن و درمان رایگان دارید!
کاش آنها فقط چند روز خودشان را جای  همسرو فرزندجانبازان می گذاشتند و می دیدند جانبازان چه دردی را تحمل می کنند.
با صدای سرفه جانباز شمیایی خانواده اش چه می کشند... با آه و ناله جانباز قطع نخاع که درد می کشدخانواده اش چه شرایطی را تحمل می کنند و یا زمین خوردن جانباز بصیر. چه کسانی ناراحت می شوند؟ وقتی ببینند یک جانباز قطع نخاع چند ماه را بر روی سینه خوابیده تا زخم بسترش بهبود پیدا کند آن وقت ارزش کار ایثار و جانبازی عیان خواهد شد.
 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
چرا مسئولان درک کاملی دارند که بیمه ها را قطع می کنند اگر نداشتند که اینطور راحت تصمیم نمی گرفتند
اللهم انا نشکو ا الیک
از اول هم خدماتی برای ایثارگران نبود و فقط تبلیغات و دروغ بود مخصوصا برای ایثارگران زیر 25 درصد که حتی حاضر به راه دادن به خود ادارات بنیاد هم نیستند و در آخر نعد از 30 سال بیمه مکمل ایثارگران را قطع کردند !!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi