شناسه خبر : 61836
چهارشنبه 02 آبان 1397 , 14:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

کاروان اربعین جانبازان نخاعی و ویلچری فردا عازم کربلا می شود

نخستین کاروان منسجم راهپیمایان اربعین، ویژه جانبازان نخاعی و قطع عضو ویلچری موسوم به «کاروا لبیک یاحسین(ع)» فردا از شهرک شاهد تهرانپارس حرکت خود به سمت کربلای معلی در مسیر راهپیمایی اربعین آغاز می کند.

فاش نیوز -  نخستین کاروان منسجم راهپیمایان اربعین، ویژه جانبازان نخاعی و قطع عضو ویلچری موسوم به «کاروا لبیک یاحسین(ع)» فردا از شهرک شاهد تهرانپارس حرکت خود به سمت کربلای معلی در مسیر راهپیمایی اربعین آغاز می کند.

برپایه این گزارش، «حسین اسرافیلی» مدیر کاروان لبیک یاحسین، در این باره گفت: این کاروان متشکل از حدود 40 جانباز نخاعی و قطع عضو از سطح کشور است که برای اولین بار در یک اقدام فرهنگی هماهنگ، به صورت متشکل و متحدالشکل در مسیر راهپیمایی اربعین، از نجف اشرف به سمت کربلای معلی، همراه جمعیت میلیونی راهپیمایان از سراسر دنیا حضور خواهند داشت.

اسرافیلی اظهار داشت: بخش اصلی کاروان لبیک یا حسین حدود ساعت 15 بعد از ظهر فردا  پنجشنبه سوم آبان، از مقابل مسجد قمر بنی هاشم شهرک شاهد تهرانپارس حرکت خود را آغاز می کند.

وی افزود: این گروه ساعت 19/30 از فرودگاه امام خمینی به سمت نجف اشرف پرواز خواهد کرد و صبح روز جمعه از شهر مقدس نجف اشرف در مسیر اصلی راهپیمایی اربعیین به خیل عظیم راهپیمایان خواهند پیوست و همراه این رود خروشان و زلال، دل به دریای عشق حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام  خواهند زد.

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
سلام زیارت قبول ، نایب الزیاره ما هم باشید . لطفا تو سفر بعدی اسم منو آقای ساقی و آقای شایسته رو با هم بنویسید . چی میشه منو با خودتون ببرید . به جان ...... یه سفر خاص و بیاد ماندنی خواهد بود . خیلی ها به من گفتن بیا با ما بریم . اما باید شرایط منو خود صاحب این روزها درست کنه تا برم . براش شرط گذاشتم . تا شرطمو برآورده نکنه نمی رم . اما اگه سفر من با اینا که گفتم جور شد که برم دیگه برای آقا شرط نمی ذارم . خیلی هم باید خوشحال بشید که با من همسفر بشید . با اینا هم که نشه برم خود آقا شرط منو برآورده می کنه و می بره . حالا ببینید کجا میگم ؟!
هر چه میگم از سر غرور نیست . می خوام بگم ببینید که خدا داره چکار می کنه و چکارها خواهد کرد . بلکه همه باورشون بشه خدا هم هست حتی تو که منو فروختی به ظالمها ... درد نامهربانی تو رو کجای دلم بذارم ؟!
آقای اسرافیلی سفر بعدی ما سه تا رو با هم بفرست . لطفا ...
قنبر مبارز سلام.
منم به آقایان پیشنهاد میکنم که شمارا حتما ببرند تا بلکه از پس پرده، بیرون بیای و رخ نمایتان کنی.
پیشاپیش زیارتت قبول قنبر جان
نیتت رو خدایی تر کن .......
من که یه جوری ام که به هر جا بنگری نشان از قامت بالامو بینی ....... خخخخخخخخ . چی عیان کنم دیگه ؟!
عه این چه وضعععععع !
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi