شناسه خبر : 61839
چهارشنبه 02 آبان 1397 , 15:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آغاز دومین دوره مسابقات کشوری سالمندان شاهد و ایثارگر

دومین دوره مسابقات ورزشی سالمندان شاهد و ایثارگر سراسر کشور در مرکز تفریحی ایثار کردان آغاز شد.

فاش نیوز - دومین دوره مسابقات ورزشی سالمندان شاهد و ایثارگر سراسر کشور در مرکز تفریحی ایثار کردان در حال برگزاری است.
به گزارش خبرنگار اعزامی «فاش نیوز» نخستین دوره مسابقات ورزشی سالمندان شاهد و ایثارگر سراسر کشور که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود از تاریخ 1 الی 5 آبان ماه در مرکز تفریحی ایثار واقع در کردان کرج در حال برگزاری است.
هدف از برگزاری این مسابقات توسعه سلامت جسمی، روحی و روانی سالمندان شاهد و ایثارگر است و ورزشکاران در دو قسمت مسابقات پیاده‌روی و ایستگاهی شامل دارت، پرتاب حلقه، فریزبی، تیراندازی، بولس، دوچرخه و جابجایی توپ مدیسنبال در 5 رده سنی به رقابت خواهند پرداخت.


 

در خلال این مسابقات دو برنامه شنای تفریحی با حضور مربی و مدرس آب‌درمانی و یک کلاس تئوری در خصوص مشکلات و بیماری‌های مربوط به سالمندی و نحوه جلوگیری و یا درمان آن‌ها از طریق ورزش پیش بینی شده است تا قدمی در تغییر نگرش شرکت‌کنندگان در روی آوردن به ورزش ایجاد شود.
در این مسابقات تقریبا 150 ورزشکار از اقصی نقاط میهن اسلامی خود را به کردان رسانده اند تا در رقابتی دوستانه در کنار هم اوقات خوشی را سپری کنند.
صبح امروز مسابقات پیاده روی در 5 رده سنی بین 60 تا 80 سال میان پدران شهدا و جانبازان و سالمندان شاهد و ایثارگر برگزار شد که نتایج این دوره از مسابقات متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
باسلام جناب مسولیین فاش نیوزیک سوال دارم درمورداینکه آزادگان وجانبازان درایران چرااینهمه بین ان عزیزان تفاوت هست جانبازه بالای 50درصدیاآزاده بابیش از7،8سال اسارت چرابعضی ازاین عزیزان رااردووتفریح وزیارت می برنندولی عده ای حتی بادرصدجانبازی بیشتروآزاده بامدت اسارت بیشترراحتی بنیادیک زنگ هم نمی زنندحالش راببپرسندچقدرتفاوت درواقع دربنیادهم باندبازی ورفیق بازی وهمشهری بلزی ووووووبرقرارهست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi