شناسه خبر : 61844
شنبه 05 آبان 1397 , 10:16
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شهادت راوی کتاب « از جهنم سرد شین تا بهشت ارزنتاک» در سکوت

سیدعلی کاظم داور از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و راوی کتاب « از جهنم شین تا بهشت ارزنتاک» چندی پیش به شهادت رسید، در حالی که این خبر بازتابی در رسانه‌ها نداشت.

سیدعلی کاظم داور از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس و راوی کتاب « از جهنم شین تا بهشت ارزنتاک» چندی پیش به شهادت رسید، در حالی که این خبر بازتابی در رسانه‌ها نداشت.

سید علی کاظم داور از رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس چندی پیش به علت عوارض مجروحیت و پس از تحمل سالها درد و رنج مجروحیت در یک سکوت خبری عجیب و غریب به شهادت رسید.


 

این خبر پیش از ظهر یکشنبه ۲۹ مهرماه اعلام شد؛ در حالی که این نویسنده و جانباز ۱۲ مهرماه سال جاری به شهادت رسیده بود.

داور که خاطرات خود را در قالب کتابی با عنوان «از جهنم سرد شین تا بهشت ارزنتاک» منتشر کرده بود، از سال‌های ابتدایی حضور در جنگ، خاطرات خود را به صورت روزانه می‌نوشت و بعد از جنگ،‌ در دهه ۸۰ این خاطرات را ویرایش و در قالب کتابی در انتشارات سوره مهر منتشر کرد.

در این اثر از خاطرات دوران کودکی‌ شهید داور تا اولین تجربه حضور وی در جبهه‌های جنوب روایت شده است.

روایت‌هایی از حضور در پادگان سیدالشهدا(ع) و جزایر مینو، والفجر ۹، گردان امیرالمؤمنین(ع) و نیز عملیات والفجر ۴ که به گفته وی طی آن تعدادی از رزمندگان به داخل رود اروند می‌افتند و سرانجام می‌توانند با دعای حضرت یونس(ع) نجات پیدا کنند در این کتاب درج شده است.

او که همچنین سابقه جهاد در خط مقدم مجاهدت در کشورهای لبنان و افغانستان را هم داشته است؛ در عین حال با بی‌توجهی مسئولان فرهنگی و هنری در خصوص انتشار خاطراتش مواجه شده بود.

تنها خبری که همزمان با رویداد آسمانی شدن شهید داور انتشار پیدا کرد، خبری کوتاه در یکی از زیرسرویسهای سرویس استانهای یکی از خبرگزاریها بوده که گویا آن هم در لابه‌لای اخبار متعدد جهان ارز و سکه و چهره‌های فوتبالی و رویدادهای مرتبط با سلبریتی‌ها و آقازاده‌ها و... نادیده و مغفول مانده است.

منبع:مهر

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
مسوولان ما چه خوب!!!!! به فرمان حضرت آقا که می فرمایند
نگذارید حماسه آفرینان 8سال دفاع مقدس در روزمرگی ها ی زندگی فراموش شوند، عمل می کنند
واقعا جای تاسف دارد.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi