شناسه خبر : 61858
یکشنبه 06 آبان 1397 , 11:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تیم پزشکی خدمات‌دهی به زائران جانباز در مهران مستقر شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از استقرار تیم پزشکی این نهاد برای خدمات‌دهی به زائران جانباز سراسر کشور در مرز بین‌المللی مهران خبر داد.

سلیمان رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ما ضمن اعلام خبر استقرار تیم پزشکی بنیاد ایلام برای خدمات‌دهی به زائران جانباز سراسر کشور در مرز بین‌المللی مهران، گفت: این تیم با تجهیزات پزشکی کامل نظیر ویلچر، عصا، وسایل اکسیژن زا، آمبولانس و غیره در مهران مستقر است تا به زائران جانباز در ایام اربعین امسال در مسیر رفت‌وبرگشت خدمات‌دهی کند.

وی همچنین از آمادگی این نهاد برای خدمات‌دهی به زائران ایثارگر در حوزه‌های اسکان و پارکینگ خودرو در ایام اربعین خبر داد و اظهار داشت: این نهاد همچون سال‌های گذشته خدمات‌رسانی به زائران ایثارگر سراسر کشور در اربعین را با جدیت انجام خواهد داد. در این زمینه دو ساختمان این نهاد در مهران و مهمانسراهای شهرستان‌های دیگر استان که مسیر تردد زائران است برای اسکان این عزیزان مهیا شده‌ است.

وی با اشاره به اینکه اربعین سال گذشته زائران ایثارگر 21 استان کشور از خدمات این نهاد برخوردار شدند، گفت: سالانه به‌ صورت میانگین هفت هزار نفر از جامعه ایثارگران کشور در ایام اربعین حسینی از خدمات این نهاد استفاده می کنند.

مدیرکل بنیاد ایلام در ادامه اربعین را فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: به همین منظور در مسیرهای تردد زائران تبلیغات محیطی صورت گرفته است و بسته‌های فرهنگی نیز به تعداد بیش از 10 هزار قلم برای توزیع در بین زائران مهیا شده است.

رستمیان همچنین به طرح هر زائر یک شهید اشاره کرد و گفت: در اجرای این طرح که همه‌ ساله ایام اربعین در مهران اجرا می‌شود هر زائر به نیابت از یکی از شهدا زیارت عتبات عالیات را انجام خواهد داد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi