شناسه خبر : 61865
دوشنبه 07 آبان 1397 , 09:37
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برپایی موکب شهدای طریق الحسین (شهدای حله)

مردم شهیدپرور استان خوزستان با عشق و شور عجیبی که به شهدا و امام حسین (ع) دارند ما را برای پذیرایی از زائران حسینی یاری می کنند.

فاش نیوز - موکب شهدای طریق الحسین (ع) به همت بنیاد شهید استان خوزستان، برای خدمت رسانی به زوار امام حسین (ع) در کنار یادمان شهدای حله شهرستان حمیدیه برپا شد.

"هما شالباف" مسئول فرهنگی بنیاد شهید منطقه یک اهواز در این خصوص به گزارشگر ما گفت: مسئولیت این موکب به عهده بنیاد شهید منطقه یک اهواز واگذار شده است و شهدای حله، همان شهدای معززی هستند که در تاریخ 5 آذر سال 95 بدست عوامل تروریستی داعش در حله عراق به شهادت رسیدند و پیکر مطهر  15 شهید خوزستانی در این یادمان به خاک سپرده شده است.

شالباف که خود همسر شهید "محسن امیدی" است در ادامه سخنانش بیان کرد: مردم شهیدپرور استان خوزستان با عشق و شور عجیبی  که به شهدا و امام حسین (ع) دارند ما را برای پذیرایی از زائران حسینی یاری می کنند.

لازم به ذکر است "فاطمه امیدی" فرزند شهید محسن امیدی و خانواده شهید مدافع حرم "فرشاد حسونی زاده" که یکی از زنان شهیده حله نیز به این خانواده صبور تعلق دارد از جمله عزیزانی بودند که روز جمعه چهارم آبان به نیت شهید بزرگوارشان خادمان موکب را در پذیرایی از زوار یاری کردند.

گزارش از جعفری

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi