شناسه خبر : 61888
پنجشنبه 10 آبان 1397 , 11:56
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ادای احترام وزیر آموزش و پرورش به مقام شهدای دانش‌آموز

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش،رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی، معاون حقوقی و امور مجلس، مدیرکل امور شاهد و ایثارگران، به همراه پدر و مادر شهیدان فهمیده امروز (9 آبان) بر سر مزارشهید محمدحسین فهمیده حضور یافتند و با اهدای گل و قرائت فاتحه، یاد شهدای دانش‌آموز را گرامی داشتند.

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش گفت: هر چه دشمنی دشمنان بیشتر می‌شود واقعا احساس می‌کنیم که بیش از گذشته به توجه،‌ حمایت و دعای شهیدان نیازمندیم؛ هر چند در کوران کارهای جاری و روزمره، خیلی وقت‌ها فراموش می‌کنیم که این ما نیستیم که گره‌ها را باز می‌کنیم، ما نیستیم که نقشه‌های بسیار پیچیده دشمنان ناجوانمرد را خنثی می‌کنیم. یادمان می‌رود که پشت خنثی شدن این دشمنی‌ها و هموار شدن مسیر این حرکت، دعای خیر شهیدان است. شهیدانی که خیلی از آن‌ها مانند حسین فهمیده معصوم بودند و در دوران زندگی‌شان هرچند کوتاه هیچ نشانه‌ای از حب به مقام، ‌ماشین‌های گران‌قیمت، خانه‌ها و سمت‌های آن‌چنانی و هیچ ذره‌ای از آلودگی از این منظر پیدا نشده است و نمی‌شود.

ادای احترام وزیر آموزش و پرورش به مقام شهدای دانش‌آموز

وی ادامه داد: ساده‌انگاری است که ما فکر می‌کنیم کار، تدبیر و کاربلدی ماست که کشور را جلو می‌برد. نباید فراموش کنیم که شهدای دانش‌آموز بر گردن من و همکارانم در آموزش و پرورش دین بزرگی دارند و باید تلاش کنیم این دین را ادا کنیم.

علی صابر ماهانی رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی نیز اظهار داشت: امروز حرکتی دوباره برای درس گرفتن از فرهنگ شهداست؛ ما افتخار داریم که سالروز شهادت محمدحسین فهمیده، روز بسیج دانش‌آموزی نام‌گذاری شده است؛ امروز نزدیک به پنج میلیون دانش‌آموز نام خود را در دفتر بسیج دانش‌آموزی ثبت کرده‌اند تا بتوانند نام و مرام این شهید را ادامه بدهند.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
ادای احترام برای قول زذن افکار عمومی است در صورتی که در عمل دروغ می گویند وکاری برای شهدای زنده انجام نمی دهند وحتی از تامین داروی آنها عاجزند وبه همدیگر پاس می دهنذ
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi