شناسه خبر : 61925
دوشنبه 14 آبان 1397 , 12:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ما را از چشم مردم انداخته اید!

می خواهم از شما مسئولان بپرسم چند نفرتان در خانه جانباز دارید که شیمی درمانی می شود؟ ضایعه نخاعی داشته باشد و شیمیایی هم باشد.

فاش نیوز- امام عزیز کجایی تا ببینی با فرزندان مجروح و یادگاران جنگ و خانواده های شان چه می کنند؟ اقای رئیس جمهور محترم و معاون اول محترم لطفا جانبازان شاغل وبازنشسته را دریابید

امروز برای گرفتن نسخه پزشک به داروخانه رفتم. نشستم تا نوبتم شود. یکی از گرانی مرغ دیگری از گوشت، آن یکی از لبنیات و پوشک و... همینطور می گفتند و نفرین می کردند. یکی می گفت روحانی کاره ای نیست!! یکی دیگر معتقد بود همه کاره خودش است، دیگری می گفت ما بودیم که رای دادیم و چه اشتباهی کردیم !!وهمینطور می گفتند تا نوبت من شد.

اقایی از داروخانه بلند داد زد بیمه تکمیلی جانبازان حذف شده! یک خانم با صدای بلند گفت خدا را شکر هر چی می کشیم تقصیر این جانبازان است. اینا ماهی پنجاه میلیون حقوق می گیرند !! دیگری گفت اگر 50 میلیون حقوق می گرفتند به داروخانه نمی آمدند، می رفتند خارج!!

دیگری گفت اگر اینها نمی رفتند جنگ الان از دست این حکومت خلاص شده بودیم!؟؟ دیگری گفت اگر نمی رفتند الان ناموستان دست عربها بود. حرفهای شان مثل پتکی بر سرم فرود می امد، گفتم پول داروها چقدر می شود گفت 370000 تومان. 40 تومان بیشتر نداشتم سرفه هایم شروع شده بود و نفسم بالا نمی آمد.

دفترچه را گرفتم با سرفه هایی خونی در راه پله داروخانه بر روی زمین نشستم. خانم و آقایی گفتند به اورژانس زنگ بزنیم، گفتم آنجا هم بیمه تکمیلی می خواهند یک هفته بستری می کننده بعد می گویند کاری از دست ما بر نمی آید. باید بروی خارج ما هم که اقا یا اقازاده نیستیم بفرستندخارج.

گفتم خارج مال از ما بهتران است اگر ممکن است یک تاکسی بگیرید، سوار تاکسی شدم به راننده گفته بودند جانبازم. چقدر نفرین کرد چقدر بد و بیراه نثار مسئولان کرد که چرا به شما نمی رسند. آخرش نرخ کرایه اش را دوبل از من گرفت!! من هم که صدایم در نمی آمد اعتراض کنم رفتم خانه و افتادم روی تخت.

راستی می دانید ما را از چشم مردم و از چشم خانواده هم انداخته اید؟ دیگر دردهای مان برایشان تکراری شده است و حق هم دارند. کاش از غربی ها و بلاد کفر که فزرندان شما آنجا هستند احترام به کهنه سرباز و سریس دهی به مجروحان را یاد می گرفتید. جالب است شما بخشنامه ای را ابلاغ می کنید اما بدون پشتوانه و دستگاه ها هم تا آماده شوند دو ماه طول می کشد و بعد از دو ماه درست مثل قبل کسری بودجه را بهانه می کنند اما این وسط 400000هزار جانباز چه می شوند؟

 شما که می نشینید در چند دقیقه بر خلاف قانون تصمیم می گیرید بیمه شاغلان بازنشستگان شاغل را به دستگاه مربوطه حواله می دهید میدانید آن وقت ما برای گرفتن یک دارو باید بین داروخانه بنیاد، اداره و فرمانداری و استانداری پاس کاری شویم و آخر هیچ!! مگر چقدر به ما حقوق می دهید؟

این انصاف است در سن میانسالی و پیری پاسکاری شویم و دغدغه اصلی مان درمان مان باشد و از پول غذای زن وبچه بزنیم؟

آقای لاریجانی رئیس محترم مجلس! چرا این مصوبه خلاف قانون را ابطال نمی کنید می خواهم از شما مسئولان بپرسم چند نفرتان در خانه جانباز دارید که شیمی درمانی می شود؟ ضایعه نخاعی داشته باشد و شیمیایی هم باشد. تا یادم هست فرزندان بیشتر مسئولان زمان جنگ خارج بودند ویا خون شان رنگین تر و رنگ جبهه راندیدند؟ امام عزیز کجایی تا ببینی با فرزندان مجروح و یادگاران جنگ و خانواده هایشان چه می کنند؟؟

 خلاصه کلام، سهم امثال من از سفره انقلاب یک درمان نصفه نیمه بود که آن را هم از ما دریغ می کنید. لابد این هم تقصیر تحریم هاست که 30 سال از جنگ گذشته هنوز نتوانسته اید درمان وسرویس دهی به بازماندگان جنگ را سر وسامان دهید. این نامه ها تف سر بالاست چون اگر ما مسئولان دلسوز!! ونمایندگان مجلس مردمی ودلسوز داشتیم که حقوق دریافتیشان مثل ما بود حقوق پنجاه میلیونی را برسرما نمی کوفتند واینگونه به ما جفا نمیشد! مردم تقصیر ندارند. اخباردید و بازدیدهای نمایشی(بخوانید همان عکس یادگاری ) از جانبازان وتسهیلات انچنانی را ازصدا وسیما تبلیغ می کنند که 5 درصد جانبازان یا آزادگان شاید گرفته اند و مردم باور می کنند ان شالله ما هم به همین نزدیکی به دوستان شهیدمان می پیوندیم و شما ازدست ما راحت خواهید شد ولی آیندگان از جفای شما در حق قهرمانان جنگشان زیاد خواهند شنید و در تاریخ نمیدانم از شما چگونه یاد خواهد شد؟! 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
چرا الکی شلوغ میکنید مصوبه دولت به خیلی هم به حق بوده و دیگر نیاز نیست من جانباز از محل کارم مرخصی بگیریم و به بنیاد شهید مراجعه کنم تا هزینه های درمانی رو به بیمه دی بدم و بعد از ماه ها اون به حسابم واریز کنند در ثانی بیمه دی پول قرض سرما خوردگی رو هم پرداخت نمیکنه چه برسه به هزینه های دندانپزشک ،عینک و...... ولی بیمه تکمیلی در دستگاه های با احترام فراوان تمام هزینه های ما رو پرداخت میکند ما چندین سال محل کارمون هزینه ها رو پرداخت کرده و راضی هستیم.
من مخالف این دولت هستم ولی این مصوبه باعث افزایش سطح بیمه جانبازان هست و در گذشته نیز اون تجربه کردیم پس الکی گیر ندیم و از دولت تشکر کنیم که به وظیفه خودش درست عمل کرده.
حتما مدیری چیزی هستی وضعت خوبه خوب متن رو بخون
بفرمایید کدام اداره می پردازه ما که در اموزش وپروش حق قانونی خورمان را بعد از ماهها نمی نوانیم بگیریم چه برسد به بیمه اتیه سازان که معلوم نیست از استین کدام مسئولی بیرون امده اگر ایران بود باز یک چیزی پشتوانه داره
دست وبال خیلیها بسته شد .
حالا درگیری جانباز با یک وزارتخانه بی در و پیکر شروع شده که اصلا جانباز رو قبول نددرند .
پس لطفا فقط فکر خودتو نکن و کامنت هدایت شده از طرف شهیدی نذار .
گریه ام را نتوانستم کنترل کنم با خواندن این مطلب و حسابی بغض کردم.
تنها کاری که از دستمان میاید ایا گریه کردنه چرا مثل احزابی که هیچ نقشی در ثبات انقلاب نداشتند ولی حالا صاحب مجلس ودولت ومکنت شدند کاری نمی کنیم مشکل اینکه که همدیگر را یا قبول نداریم و حمایت نمیکنیم یا اینکه بی خیال شده ایم وقافله را باختیم و....
احسنت کاش جواب بدهند
درود بر سایت فاش
بخدا حرف دل ما را گفتی تا بحال سه بار اقدام به خودکشی کردم اما موفق نشدم نمی دانم تکلیفم چیه ؟ با همسری از کمر به پایین فلج و معلول و بیماریALS و هزینه های سرسام آور و یک مستمری که بخور و نمیر هم نیست 760تومان باید چکار کنم؟ آیا باید سر خیابان گدایی کنیم تا دلتان خنک شود ؟خدا وکیلی اگر جای من بودید چکار می کردید ؟
باسلام وصلوات وارزوی سلامتی برای امام زمان و نایب برحق ایشان مقام معظم رهبری مدظله العالی حضرت ایت الله امام خامنه ای و ارزوی سربلندی و افتخار برای سربازان گمنام امام زمان (عج) .این بنده حقیر سالهای مدیدیست که ارزوی دیدار نزدیک با امام خامنه ای را دارم وترس از ان دارم که این تن بیمار طاقت نیاورد ومجال دیدار روی یار ندهد لیکن براثر جراحات وامواج ناشی از انفجارات شیمیایی و خوشه ای سره ناسازگاری سر داده و حراس ان دارم که این دنیای فانی را بدون دیداره دوباره با محبوب خود رها کرده و ارزویی بزرگ بر دل حقیرو سوزانم نهد که همه ان فدای تاره مویی از یار که همه و همه در جهت انجام وظیفه و فریضه بوده وبس ودر حین خدمت بسیجی و مردمی به اسلام و مسلمین بوده که لازم بذکراست که حقیر در زمان جنگ تحمیلی وبازدیدهای مکرر ایشان از مناطق جنگی وجبهه های حق علیه باطل همواره افتخار همراهی و جان بر کفی وامنیتی درکنارایشان راداشته ام. ومتاسفانه بعد از اتمام جنگئ تحمیلی افتخار دیداره مجدد حضرت اقا برای حقیر میسر نشده و همواره ازین فراغ سوخته و ساخته ام لذا از مراجع و ذیربطین عاجزانه تقاضا و استدعا دارم زمینه این دیدار را فراهم نمایید. باتشکر ومن الله التوفیق والتکلان
این مطالب اصلا درست نیست و قبول ندارم
چی را قبول نداری ما نفهمیدیم
سلام..برادران جانبازشاغل، خداوکیلی شمابفکرجانبازان زیر25درصدکه شاغل نیستندوراه درآمدی هم ندارندوباسختی زندگی میکنند،،هستید؟؟یاهمش بفکرخودتان هستید؟؟کمی هم بفکربرادران زیردست خودتان باشید،،حرف شماعزیزان رابیشترگوش میدهندمسئولین،شماازحق ماهم دفاع کنید..
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi