شناسه خبر : 61934
دوشنبه 14 آبان 1397 , 14:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حضور پرشکوه مردم داغدار اهواز در راهپیمایی ۱۳ آبان

همزمان با فرا رسیدن سیزده آبان، روز دانش آموز و روز اعلام نفرت و انزجار از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار، دانش آموزان و دانشجویان انقلابی و با بصیرت اهواز با حضور پرشور خود خشم و مقاومت خود را در مقابل تمام مستکبران عالم نشان دادند.

فاش نیوز - همزمان با فرا رسیدن سیزده آبان، روز دانش آموز و روز اعلام نفرت و انزجار از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار، دانش آموزان و دانشجویان انقلابی و با بصیرت اهواز با حضور پرشور خود خشم و مقاومت خود را در مقابل تمام مستکبران عالم نشان دادند.

 

زیبایی حضور باشکوه و منسجم دانش آموزان و دانشجویان آگاه اهوازی در همایش دشمن شکن روز سیزده آبان از آن جهت دارای ابهت دوچندانی است که هنوز چهلم شهدای مردم انقلابی اهواز که در روز رژه نیروهای مسلح در سی و یکم شهریور به دست عوامل تروریستی که از طریق آمریکا حمایت مالی و پشتیبانی می شوند، برگزار نشده است. سیزده آبان امسال، مکمل حضور پرشکوه و روحیه آفرین مردم اهواز در روز سی و یکم شهریور بود که دشمنان چشم دیدن وحدت و عشق مردم به نظام را نداشتند و آن حضور با نشاط مردمی را که علی‌رغم وجود مشکلات اقتصادی زیاد به نمایش گذاشته بودند، به خاک و خون کشیدند؛ اما اهوازی‌های شجاع و مقاوم بی هیچ هراسی، با چهره های مصمم پرشکوه تر از سال های قبل در روز اعلام نفرت و بیزاری خود از تمام کسانی که داعیه حقوق بشر دارند ولی دسشتشان به خون انسان های بی شماری در اقصی نقاط دنیا آغشته است، شرکت کردند.

 

لازم به ذکر است سخنران ویژه مراسم سیزده آبان اهواز، مهدی چمران بود که با سخنانی کوبنده سیاست های دروغین آمریکایی را تبین کرد و در ادامه سخنانش از بصیرت و هوشیاری دانش آموزان و دانشجویان و مردم همیشه در صحنه خوزستان به خصوص، تجلیل و قدردانی به عمل آورد.

 

جعفری

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi