شناسه خبر : 61936
دوشنبه 14 آبان 1397 , 12:23
اشتراک گذاری در :
عکس روز

احمد نامی و ایوب صفتی از میان ما برفت!

جانباز دکتر مرادی - در سی و پنج شش سال گذشته که افتخار آشنایی با دوست عزیز تازه سفر کرده احمد شمس را داشتم، از میان همه فضائل جناب ایشان برایم صبر و شکیبایی این بزرگ مرد درخشان تر بود.

 در سال ۶۲ که تازه در مرکز توانبخشی جانبازان شهید مطهری اصفهان بستری شدم، ناگهان سر و صدا بلند شد که حال شمس بهم خورد و بردندشان بیمارستان. از آن هنگام تا شامگاه امشب که شمس نازنین ما آسمانی شد بیش تر مهمان بیمارستان ها بودند و اتاق عمل ها و در چند سال گذشته گرفتار دیالیز ....  و فقط خداوند علیم می داند که شمس صبور چه درد ها و رنج ها کشیدند و تو گویی در ژرفای جان خویش وجدان نموده بود که " فَاسْتَقِمْ کَمَا أُمِرْتَ" یا شاید از مولانا آموخته بود:
غم چو بینی در کنارش کش به عشق
از سر  ربوه  نظر کن  در  دمشق
 
 شمس عزیز همواره مرا به یاد حضرت ایوب می انداخت و ایوب وار ابتلا به  آزمایش های بزرگ را سرافرازانه گذراندند و مثل دماوند کوه استوار و شکیبا و شاکر زیستند و  مثل شهدا سبکبارانه پرکشیدند به سوی ابدیت.

 چند روز قبل توفیق یار شد و با دوستان به زیارت شمس شتافتیم و با این که حال ایشان اصلاً مساعد نبود، یک ساعتی کلی گفتیم و خندیدیم که با تبسم های عارفانه شمس سراسر یاد بود و خاطره انگیز!

 از خداوند کریم می خواهیم شمس ما را در جوار رحمت بی کران خود آرام و قرار بخشند.

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi