شناسه خبر : 61968
سه شنبه 15 آبان 1397 , 12:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تحقق آرزوی جانباز دفاع مقدس برای سفر به کربلا

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ به دیدار جانباز ۳۵ درصد «حسین اسماعیلی» رفت و از تحقق آرزوی سفر این جانباز به کربلای معلی خبر داد.

حسین اسماعیلی زمان جنگ تحمیلی در گردان خط شکن میثم خدمت می‌کرد. وی در برنامه بدون تعارف که روز جمعه 11 آبان از شبکه دو سیما پخش شد، از آرزویش برای زیارت امام حسین (ع) گفت که با پیگیری انجام شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ زمینه این سفر معنوی برایش فراهم آمد.

نادر نصیری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در دیدار با جانباز 35 درصد «حسین اسماعیلی جانقوز» ضمن گرامیداشت رشادت‌های ایثارگران در دوران دفاع مقدس، گفت: جانبازان مایه غرور و مباهات ملت بزرگ ایران هستند و با از خود گذشتگی باعث سربلندی کشور و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی شدند.

وی موقعیت کنونی و موفقیت‌های ایران اسلامی را حاصل جهاد و ایثار جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا دانست و اظهار داشت: جهاد توفیقی است که برای همه حاصل نمی‌شود و معامله دنیا با آخرت کار بزرگی بود که ایثارگران به انجام رساندند.

آرزوی جانباز دفاع مقدس برای سفر به کربلا محقق می‌شود

منبع: تسنیم
اینستاگرام
خدمات دهی بهزیستی ایلام به 720 زائر حسینی از سراسر کشور
کارشناس رفاه اداره کل بهزیستی استان ایلام گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون این سازمان به 720زائر اربعین حسینی از کارکنان ادارات بهزیستی سراسر کشور خدمات دهی انجام داده است.
خداداد عبدالهی روز دوشنبه با اعلام این خبر گفت: خدمات دهی به این افراد که بصورت شبانه روزی انجام شده شامل اسکان در خوابگاه های مهران، صالح آباد و ایلام و همچنین پارکینگ خودرو این زائران به تعداد 120 دستگاه بوده است.
وی ادامه داد: بیشترین پذیرش زائر در این استان مربوط به استان تهران و کمترین نیز از استان مرکزی بوده است.
وی اظهار کرد: خوشبختانه در این مدت با وجود افزایش چشمگیر متقاضیان برای عزیمت به عتبات عالیات از طریق مرز مهران تمامی زائرانی که از ادارات بهزیستی سراسر کشور درخواست خوابگاه برای اسکان یا پارکینگ خودرو در شهرستان مهران یا ایلام داشته اند خدمات دهی لازم انجام گرفته است.
عبداللهی از همراهی و تعامل مدیر کل، معاون پشتیبانی، رئیس اداره نیروی انسانی و رئیس بهزیستی و همکاران شهرستان مهران برای اسکان و پذیرایی از زائران عتبات عالیات تقدیر کرد.
پایان/
منبع خبر:
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi