شناسه خبر : 61974
دوشنبه 21 آبان 1397 , 10:10
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دهن کجی آموزش و پرورش به معلمان جانباز!

جمعی از جانبازان اصفهان - آیا وزیری در آموزش و پرورش داریم که به داد معلمان برسد؟

اندر حکایت قطع بیمه جانبازان معلم در آموزش و پرورش سراسر کشور محمدرضا خورشیدی پاجی/ فعال فرهنگی.

معلم جانباز به علت عود ترکش ها و بیماری اش نوبت می گیرد. چون خانمش بیماری صعب العلاج دارد برای رفت و آمد کمتر؛ نوبت ها را هماهنگ می کند تا در یکی دو روز انجام شود. براساس نویت دهی بیمارستان خاتم الانبیای تهران ؛ خود و همسرش از شهرستان راهی تهران می شوند. ساعت مقرر به بیمارستان خاتم الانبیا که وابسته به بنیاد شهید و ایثارگران است مراجعه می کنند و متاسفانه متصدی پذیرش بیمارستان از پذیرش بیمار به علت قطع بیمه جانبازان معلم در آموزش و پرورش علیرغم داشتن نوبت خودداری می کند. هر چه جانباز و همسرش تلاش می کنند "بی اعتنایی" و "نه نمی شود" جوابشان می شود و فقط هزینه آزاد پیش پایشان لنگ می اندازد!

درباره عدم پذیرش، جانباز معلم با مسئول تعاون آموزش و پرورش شهرستان و ایضا استان تماس می گیرد. آنها هم در کمال ناباوری قطع بیمه را تایید و حمله "کاری نمی توانیم بکنیم" را حواله معلم درمانده می کنند. جانباز به مسئول بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستانش متوسل می شود و تماس می گیرد. او هم می گوید ما تکلیفی در باره جانبازان شاغل نداریم، همه دستگاه ها خدمات درمانی می دهند، معلمان هم طبق قانون از این خدمات در دستگاه شان برخوردارند. جانباز معلم و همسر بیمارش در حیاط بیمارستان سرگردان و بی هزینه (پیش بینی نشده) گرفتار می شوند. دریک لحظه حال همسرش نامساعد می شود و فشار او را در برمی گیرد و نقش بر زمین می شود و آنچه نباید بشود می شود.

بیمارستان در قبال هزینه آزاد بستری بیمار را قبول می کند! ناچارا" معلم از دوست معلمش در شهرستان برای هزینه درمان پول قرض می کند تا همسرش نجات یابد.

اگر به چوپان چند گوسفند داده باشند، غروب چوپان اگر یک راس را تلف کند حتما و قطعا بازخواست خواهد شد.

 ولی این بی مدیریتی در آموزش و پرورش ابدا بازخواست ندارد. اگر وزیری نداند که چگونه پشتیبان عوامل و نیروهایش باشد حتما تشویق خواهد شد و نوبختِ "خزانه دار" حمایتش خواهد کرد. وزیری که با بچه ۱۲ ساله در حیاط مدرسه به تظاهر خوش و بش کند که اگر بازی کنیم شما می بازید و بچه به او بگوید ما مدتهاست باختیم و این هم رویش ... آن وزیر باید چگونه شب را به صبح برساند؟

اگر مدیرکل امور ایثارگران وزارت آموزش و پرورش نامه رسمی و هشدارگونه درباره قطع بیمه جانبازان معلم به وزیر می نویسد و آن وزیر اعتنایی به نامه نمی کند. این دهن کجی به خواسته ده ها جانباز و خانواده شان یک حرکت ضد انسانی و ضد تعلیم و تربیتی تلقی نشود چه باید بشود؟

وزیری که به دنبال تمام وقت کردن تدریس معلمان است هیچگاه به پرورش تعلیم و تربیت فکر نخواهد کرد جز محکم کردن میز و صندلی ریاست خود و خوشنود کردن "ارباب نوبخت" کار دیگری از او برنخواهد آمد.

سوال اساسی اینجاست آیا ندانم کاری از این بالاتر است که به امنیت ملی ضربه بزند؟ اگر پاسخی هست بسم ا... چرا نامه جانبازان در سایت منتشر نمی شود .ایمیل که هست حد اقل علت را بفرمایید.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
سلام فاش نیوز
از شما که مدافع مظلومان هستید انتظار داریم مطالب مرتبط را قطع بیمه رو در قسمت وسط درج کنید تا شاید مقامات ببیند
ای مر گ براین رئیس جمهور ووزیررانش ایران آباد شد و مردمش از رفاه پر درآوردند وجانبازانش روی پرملائک در رفاه هستندای کور باد چشمان شما که نمی بینید و نمی شنویدبی دین ها شما یک درمان را نمی تواند درست کنید ما انتظار چی می کشیم بفهمید نشنوید دردهای مردم خصوصا جانبازان تاکی صبح کنیم هر روز بدتر از روز قبل ای خدا مگر ما مردم ایران چه نافرمانی کردیم که اینقدر بایداین همه مشکلات داشته باشند جانباز ۷۰ درصد
مثل حرف زدن با این مسولین به منزله اب در هاون کوبیدن است ما که خودی هستبم این همه گله مندیم وای به حال دیگران که.....
هیئت وزیران بعد از 30 سال حرمت ایثارگران را شکستند و در جلسه ی 5 دقیقه ای بیمه مکمل ایثارگران را قطع کردند این موضوع بی کفایتی بعضی از مسئولان را نشان میدهد. عوض اینکه دست ایثارگران را بگیرند پایشان را قطع میکنند . نگذارید این مملکت به دست نااهلان بیفتد....... امام رحمت ا...
سلام درود بر شما دولت مردان ،اقای ریس جمهور محترم ، اقای جهانگیری عزیز خیلی راحت به جا ماندگان قافله عشق پاسخ دادید این بود توصیه امام که نگذارید در پیچ و خم زندگی کرفتار شوند . پول میلیاردی برای استادیوم و بازیکنان 2 تیم میکنید حقوق نجومی می گیرند به جانباز رسید ندارید فردا قیامتی است باید جواب دهید خواهشن شعار ندهید به خانه جانبازان نروید عکس یاد گاری نگیرد به داد انها برسید بگذارید این سر پیری بدون دغدغه بمیرند . خواهشن بیمه جانبازاد کارکنان را به بنیاد بسپارید تا زه ما داشتیم نفس می کشیدیم آموزش و پرورش قدرت این کار بزرگ را ندارد . خودتان می دانید با تشکر
فعلاً این روزگار خوش ما هست، اینا با ما کار دارن!!!
اگر خدمت به ایثارگران مصوب مجلس هست دولت موظف به اجرای قانون هست.چرا تخلف.مرجع رسیدگی کیه؟قطعا چند وقت دیگه خانواده محترم شهدا ایثارگران محاکمه میشن.هدف منحرف کردن انقلاب نابود کردن ارزشهاوارمانهای انقلاب هست که دولت غربگرا با تمام توان کمرهمت به این اقدام خائنانه بسته است.
بي عرضه ترين رئيس جمهور ،نمايندگان مجلس و وزيران درهيچ ا دولتي مثل اين دولت نيست.يا بي سواد هستند.يا بي خيال ويا دوست دار امريكا واسرائيل هستند كه اينقدر با خانواده شهدا.جانبازان وازادگان مخالفت مي كنند
چهل سال از انقلاب اسلامی میگذردو در آستانه پیروزی انقلاب خیلی از مسئولان دم از انقلاب میزنند ولی هرروزمان از روز دیگر بدتر میشود . بعضی از آقایان دل رهبری را هم به درد آورده اند. بعد از 40سال این وضع گرانی و بیکاری جوانان است و بهد از 30 سال حرمت ایثارگران را دولت شکست و بیمه مکمل را قطع کرد ( مملکت نگهداشتن عرضه میخواهد ) ایثارگران باید زیر نظر بنیاد شهید بیمه شوند.
برخلاف مصوبات مجلس و قانون جامع ایثارگران و برنامه توسعه از مهر 97 اداره بازنشستگی آموزش و پروش شهر تهران هزینه و سرانه حق بیمه افراد تحت تکفل جانبازان شامل پدر و مادر و فرزندان را کسر می کند ! آیا دستگاههای اجرایی و سازمان برنامه و بودجه می توانند قوانین را لغو یا حذف نموده و آنرا دور بزنند ؟ معلم بازنشسته مگر چه دارد که دولت و آموزش و پرورش به حق بیمه او هم رحم نمی کند ؟ مصوبه هیئت وزیران از نظر حقوقی بر خلاف قانون اساسی است و دولت حق تفسیر و تغییر قوانین مصوب را ندارد .
بهترین راه اعتصاب معملمان جانباز برای بیمه تکمیلی است
ما جانبازان از این تصمیمات خلق الساعه ناراضی هستیم. خداوند این افراد را هدایت کند . مشکل بیمه ی ما را حل نماید.
در یک شب چند احمق تصمیم میگیرند 450 روز ذخیره مرخصی جانباز مثل من را حذف میکنند
دریک شب چند احمق تصمیم میگیرند با بیمه تکمیلی جانبازان بازی کنند ما که مثلا خودی هستیم اقا ببخشید احمق ماهستسم که از این نوابغ کشور غیر از این چه توقع داریم ازخداوند طلب مرگ کنیم چرا که در محاکم انان به زودی محاکمه میشویم خدایا ما را از این دنیا ببر امین
اين دولت وهيت وزيران به درد جرز ديوارهم نميخورن تا برسد به كشور جز دروغ چيزي بلد نيستن ازدشمني هم روح اسرائيل را با اين مصوبه هايشان سفيد كردن از دروغ گفتن هم روح چوپان دروغگو را مثل وزيردروغگو آموزش وپرورش كه هفته به هفته رتبه بندي معلمان در دستور كار دولت قرار ميگيرد وخبري نيست خدا لعنت كند دولت را پس كي تصويب ميكند نوشدارو پس ازمرگ خدا مرگي ناگهاني به اين دولت دهد كه روزگار معلمان ومردم را سياه كرد
اداره بازنشستگی آموزش و پرورش شهر تهران از مهر نود وهفت اقدام به کسر هزینه و سرانه حق بیمه پایه ( خدمات درمانی ) جانبازان و افراد تحت تکفل آنان شامل پدر و مادر و فرزندان نموده است ! در حال حاضر مبلغ 200/000 تومان فقط بابت بیمه پایه خدمات درمانی یا بیمه سلامت ( اصلی و تبعی ) از فیش حقوقی بنده کسر می شود . در حالی که به استناد ماده ۱۳ قانون جامع «خدمات‌رسانی به ایثارگران » صددرصد بیمه همگانی و مکمل ایثارگران برعهده دولت است . اداره بازنشستگی آموزش و پرورش تهران پاسخگو نمی باشد . تکلیف بیمه تکمیلی بازنشستگان چه می شود ؟
جانباز عزیز تو را برای گوشت دم ت.پ میخواهند زمانی جنگگ بود و لازمت داشتند حال که افتاده شدی ردت میکنند این قوم از
سربازان خود نه تنها سپاسگذار نیست بلکه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi