شناسه خبر : 61989
جمعه 18 آبان 1397 , 11:04
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ملکشاهی راد نه در جایگاه ویژه، که در میان مردم

حاشیه یک مراسم؛

آئین تشییع پیکر شهید سید نورخدا موسوی در حالی برگزار شد که برخی چهره‌های ملی و استانی در جایگاه مراسم حاضر بودند اما، تصاویر منتشره حکایت از عدم شرکت نماینده اصولگرای مردم خرم‌آباد و چگنی در این مراسم داشت.

به گزارش خبرگزاری موج از لرستان، صبح و عصر دیروز، آئین تشییع و تدفین شهید سید نورخدا موسوی در حالی برگزار شد که جایگاه برگزاری مراسم واقع در ستاد فرماندهی انتظامی لرستان، مملو از حضور شخصیت‌های مختلف سیاسی کشوری و استانی بود.

در این میان اما، تصاویر ثبت شده توسط خبرنگاران، نشان از عدم حضور محمدرضا ملکشاهی راد نماینده اصولگرای مردم خرم‌آباد و چگنی در این مراسم داشت.

ملکشاهی راد نه در جایگاه ویژه، که در میان مردم

این در حالی است که تصویر ثبت شده توسط عکاس خبری خبرگزاری موج نشان می‌دهد که این عضو اصولگرای مجمع نمایندگان لرستان، در جایگاه ویژه حاضر نشده و مراسم را از میان جمعیت عزادار دنبال کرده است.

گفتنی است، سید نورخدا موسوی «شهید زنده لرستان» پس از تحمل 10 سال زندگی نباتی، در شب رحلت رسول مکرم اسلام(ص) به فیض شهادت نائل آمد.

خبرگزاری موج، این اقدام مردمی محمدرضا ملکشاهی راد نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی را ارج می‌نهد.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi