شناسه خبر : 61992
جمعه 18 آبان 1397 , 13:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰درصد همدانی آسمانی شد

"سیدحسین حسینی" جانباز ۷۰ درصد استان همدان پس از تحمل ۳۶ سال رنج جانبازی، سرانجام ردای سرخ شهادت برتن کرده و به یاران شهیدش پیوست.

فاش نیوز- سیدحسین حسینی جانباز ۷۰ درصد استان همدان پس از تحمل ۳۶ سال رنج جانبازی، سرانجام ردای سرخ شهادت برتن کرده و به یاران شهیدش پیوست.

 

Image result for ‫سیدحسین حسینی جانباز 70 درصد استان همدان‬‎

مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با اعلام این خبر افزود: این بسیجی جانباز شب 16 آبان در بیمارستان خاتم الانبیاء تهران به شهادت رسید.

آقای قرائتی افزود : در 26 فروردین 1363 بر اثر انفجار مین از ناحیه پای راست قطع و از ناحیه پای چپ و صورت به درجه جانبازی نائل آمد.

او ادامه داد : این شهید متولد 1342 و دارای دو فرزند است.

مراسم تشییع این شهید امروز جمعه ۱۸ آبان ماه پس از اقامه نماز جمعه از محل حسینیه حضرت امام (ره) تا چهار راه خواجه رشید انجام شده و سپس پیکر مطهر این شهید در گلزار شهدای همدان و در جوار دیگر شهدای دوران دفاع مقدس به خاک سپرده می‌شود.

مراسم ختم این شهید بزرگوار نیز شنبه ۱۹ آبان ماه از ساعت ۱۴:۳۰ تا ۱۶:۳۰ در مسجد مهدیه همدان برگزار می شود.

شهید حسین حسینی با آغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه‌های نبرد حق علیه باطل شده و در تاریخ ۲۶ فروردین ماه سال ۶۱ بر اثر انفجار مین در منطقه پاوه، پای راست خود را از دست داده و از ناحیه صورت، چشم و پای چپ نیز دچار آسیب می‌شود.

این شهید معزز ۴ روز پیش برای معالجات بیشتر به بیمارستان خاتم‌الانبیا(ص) تهران اعزام شده و سرانجام شامگاه ۱۶ آبان ماه بر اثر جراحات جانبازی ردای سرخ شهادت را بر تن کرد.

 

اینستاگرام
رفیقان می روند نوبت به نوبت ....خدایا چندین بار نوبت من رد شده .... چکار کنم بعد اینا ؟ خودت فکر کن ببین چه رنجی بر دل من خواهی انداخت ... کمکم کن خدا ... شهادت را زودتر از بقیه نصیب من کن ....الهی آمین
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi