شناسه خبر : 62026
یکشنبه 20 آبان 1397 , 10:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ارتباط با مشاوران وزرا برای رفع مشکلات شغلی ایثارگران

 قاسم علی اکبری گفت :با تمامی مشاوران وزرا در امور ایثارگران برای حل مشکلات خانواده های شاهد و ایثارگر شاغل در آن ها ارتباط داریم.

قاسم علی اکبری مشاور امور ایثارگران سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: سازمان امور اداری و استخدامی کشور وظیفه ی مدیریت راهبری و تعیین خط مشی های نظام اداری کشور را عهده دار است و پس از تفکیک سازمان اداری و استخدامی کشور از سازمان مدیریت و برنامه ریزی بنابر تشخیص ریاست محترم سازمان اداری و استخدامی کشور برای پیگیری دقیق تر مسائل مربوط به ایثارگران، مشاور امور ایثارگران در ساختار سازمان شکل گرفت تا علاوه بر پیگیری امور این عزیزان در خود سازمان، مسائل اداری ایثارگران در سایر سازمان ها و دستگاه ها نیز پیگری شود.

وی با اشاره به سیاست های کلی این سازمان افزود: در این مدت سعی شده با تمامی مشاوران وزرا در تمام وزارت خانه ها ارتباط داشته باشیم و مشکلات این عزیزان طبقه بندی، پیگیری و رفع شود. همچنین در آخرین جلسه ای که با حضور دکتر انصاری معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و حجت الاسلام والمسلمین شهیدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و مشاوران ایثارگران وزرا در همین سازمان برگزار شد پس از طرح مشکلات، مقرر شد در کمیته های مربوطه پیگیری و تصمیم گیری لازم صورت گیرد.

ایثارگران شاغل در سازمان امور اداری و استخدامی

علی اکبری اظهار کرد: در این سازمان از جانبازان، فرزندان شهدا، رزمندگان و ایثارگران بر حسب تخصصشان در مشاغل مختلف استفاده می شود.

وی با تاکید بر اینکه در این سازمان این اعتقاد وجود دارد که ایثارگران سرمایه گذاران اصلی این نظام هستند، ادامه داد: از توانمندی این عزیزان در تمام سطوح مدیریتی و کارشناسی بهره برده می شود، به عنوان مثال در بین مدیران سازمان و معاونین افراد ایثارگر نیز هستند و زمینه تعالی و پیشرفت برای این عزیزان وجود دارد.

علی اکبری افزود: در طول سال در ایام مختلف مراسم هایی برای تکریم ایثارگران سازمان با حضور مدیران برگزار می شود. در این سازمان ۱۶ جانباز و ۴۸ رزمنده و ۸ فرزند شهید شاغل هستند. همچنین شهید سلیمی جهرمی دبیر وقت سازمان نیز در واقعه هفتم تیر به شهادت رسید که در تیرماه یادواره ای با حضور خانواده این شهید برگزار شد.

اینستاگرام
جناب آقای اکبری تمام مشکلات ایثارگران در حوزه سازمان امور استخدامی است !معاونت حقوقی سازمان امور استخدام به بهانه مبهم بودن قوانین وبار مالی ابلاغ زده به وزارت خانه ها وجلو مزایای وبهره مندی ایثارگران را از یک مقطع تحصیلی گرفته ،اتفا فا شما در سازمان امور استخدامی به جای طرح تکریم ایثارگران طرح بی احترامی ومسخره کردن ایثارگران را به وزراتخانه ها ابلاغ نموده اید
جناب آقای قاسم علی اکبری
با سلام اینجانب ایمان پور بابا کد ملی 5069335820 با سابقه 27 سال خدمت در سازمان امور مالیاتی استان آذر بایجان شرقی از مورخ 21/05/1369 لغایت 21/05/1371 در جبهه های شهرستان پیرانشهر استان آذر بایجان غربی که 80 درصد آن داوطلبانه هست از طرف سپاه انجام وظیفه نموده ام و نامه هم از طرف سپاه گرفته ام ولی سازمان امور مالیاتی از اعمال حکم ایثار گری و یک مدرک تحصیلی بالاتر خوداری می نماید لطفا راهنمایی فرمائید
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi