شناسه خبر : 62042
دوشنبه 21 آبان 1397 , 09:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تقدیم قلک های کوچک با دلهای بزرگ

دانش آموزان و نوجوانان فهمیده ایران برای کمک و پشتیبانی ازجنگ از هیچ کمکی چشم پوشی نکردند و با قلبی بزرگ و عاشق حتی قلک‌های کوچک خود را به جبهه و جنگ هدیه می دادند، تا آنان نیز سهمی در دفاع از مرز و بوم پدری شان داشته باشند.

کمک به جبهه و پشتیبانی از جنگ

کمک به جبهه و حمایت از رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس منحصر به قشر و گروه و حتی سن خاص نبود هر کس با هرچه در دسترس و توانش بود به یاری رزمندگان در جبهه می‌شتافت و بیشتر مواقع نیازها و برآورده کردن خواسته های خود را نادیده می‌گرفت تا بتواند به عنوان یک انسان موثر به پشتیبانی از جنگ بپردازد.

بستن سربندهایی با نام الله و ائمه (ع) با تاسی از رزمندگان و قلک هایی به شکل نارنجک به کمرهای خود بسته‌اند خود را در رکاب رزمندگان دانسته و با اهدا مبالغی اندک خود را در جبهه و جنگ سهیم کرده و به این شکل در کمک به جبهه شرکت می‌کردند. این گونه بود که جنگ با این که همه دنیای استکبارجهانی پشت عراق بودند دشمن را نیروی اداره و کمک و همکاری به پیش بردند و نصرت پیروزی های چشمگیر نصیب رزمندگان اسلام شد و پوزه استکبار به خاک مالیدند. چون کوچک و بزرگ همه پشتیبان جنگ بودند.

همچنین نباید از نقش هزاران دانش آموز عاشق وطن که برای رفتن به جبهه ها در شناسنامه هایشان دست می بردند و فهمیده وار مهر شهادت را برپیشانی خود زدند و نامشان برای همیشه در تاریخ پرحادثه میهن ثبت و ضبط شد غافل شد.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi