شناسه خبر : 62064
سه شنبه 22 آبان 1397 , 11:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نرم‌افزار چندرسانه‌ای شهید«حسن طهرانی مقدم» رونمایی شد

در سالگرد شهادت شهید "حسن طهرانی مقدم"، از نرم افزار چندرسانه ای این شهید والامقام رونمایی شد.

 فاش نیوز - در مراسم سالگرد شهادت شهید "حسن طهرانی مقدم"، از نرم افزار چندرسانه ای این شهید والامقام رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، در این مراسم که با حضور ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران و همچنین خانواده این شهید والامقام صبح دوشنبه در ساختمان مرکزی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

حجت الاسلام محمدعلی شهیدی ضمن خیرمقدم به خانواده شهید طهرانی مقدم با ذکر سه ویژگی برجسته این شهید از منظر رهبر معظم انقلاب که همانا از ایشان به عنوان سرداری عالیقدر، دانشمندی برجسته و پارسایی بی‌ادعا یاد کرده اند، گفت: ایشان به‌واقع پدر صنایع موشکی ایران بودند و همواره مورد عنایت و لطف ویژه مقام معظم رهبری که شهادت این شهید باعث تأثر شدید ایشان شد.

رونمایی از نرم‌افزار چند رسانه‌ای شهید طهرانی مقدم

 وی در ادامه افزود: شهید طهرانی مقدم شایسته شهادت بود تا اجر سال ها خدمت صادقانه خود به اسلام را این گونه دریافت کند.

حجت الاسلام حسن کاویانی معاون فرهنگی بنیاد شهید نیز در این مراسم گفت: شهید طهرانی مقدم سردار بزرگواری است که نمونه و مصداقی عینی از تولید ارزشی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و  نسلی ارزشمند که توانست ارزش های انقلابی و دفاع مقدس را در قالب و قواره یک دانشمند بی ادعا و پرکار و به عنوان یک الگوی قابل تأسی عرضه کند. به همین مناسبت یک شماره از نشریه "شاهد یاران" پیشکش ناقابلی است به ساحت این شهید بزرگوار که تقدیم خانواده این شهید خواهد شد.

وی همچنین گفت: نرم‌افزار چند رسانه ای شهید حسن طهرانی مقدم بالغ بر 160 صفحه متن، 115 قطعه عکس، 430 دقیقه فیلم و 10 دقیقه صوت است که حدود هشت ماه تهیه و تنظیم آن به طول انجامیده است.

معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد هچنین خبر داد: اپلیکیشن موبایلی خانواده شهید طهرانی مقدم نیز درحال آماده سازی می باشد.

در ادامه این مراسم، محمد طهرانی مقدم، برادر شهید حسن طهرانی مقدم با نقل خاطره ای از مقام معظم رهبری گفت: چند ماه پیش مقام معظم رهبری برای سومین بار به دیدار این خانواده شهید به ویژه عیادت مادر شهید آمدند. ابتدا که وارد خانه شدند عکس "علی"، (دیگر برادر شهیدم) را دیدند و فرمودند من علی را می‌شناسم. روز عاشورا بود که به اتفاق شهید چمران وارد سوسنگرد شدیم. مدافعان سوسنگرد از نیروهای شهید چمران بودند.

علی زمان شهادت فقط 17 سال داشت و زمان شهادت 18 ترکش به بدنش وارد شده بود.

وی در ادامه گفت: با وجود گذشت بیش از  38سال از آن واقعه، مقام معظم رهبری برادرم را به خاطر داشتند و می‌شناختند.

برادر شهید طهرانی مقدم پس از نقل این خاطره اضافه کرد: استکبارجهانی و کشورهای مرتجع منطقه بدانند اگر قصد توطئه و تجاوز علیه میهن اسلامی ما را داشته باشند تمام آب های منطقه برای آنان ناامن خواهد شد.

گفتنی است این نرم‌افزار که کاری از نشر الکترونیکی شاهد و برگزیده اولین و دومین جشنواره ملی رسانه‌ های دیجیتال کشور است، همزمان با سالروز شهادت حسن طهرانی مقدم توسط رئیس بنیاد شهید رونمایی شد.

صنوبر محمدی

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
با سلام و خسته نباشید : جناب آقای ساقی مدیر محترم فاش نیوز و هیئت تحریریه محترم لطفا از شهدای یمن و خانواده هایشان که هر روزه شهید و جانباز میشوند هم مطلب داغ و تازه بگذارید از آن جهنمی که سعودی ها برایشان ساخته اند را به تصویر بکشید ببخشید اگه بخواهم رک بگویم شما در محیط رسانه اصلا جریان ساز نیستید من باور نمی کنم که شما حتی یک خبرنگار نداشته باشید که به یمن برود و گزارش و مصاحبه ها و تصاویر زنده و واقعی را از یمن برایتان بفرستد ببخشید به هر حال من یک همچین عیبی را در سایت فاش نیوز می بینم و لازم دیدیم بگویم خدانگهدار شما ارادتمند شما داریوش احمد رضا بهمنیار
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi