شناسه خبر : 62087
چهارشنبه 23 آبان 1397 , 07:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تکذیب خبر تغییر رئیس بنیاد شهید

اداره کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر برخی رسانه‌ها مبنی بر تغییر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران را تکذیب کرد.

به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، در توضیحات اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد آمده است:

مطالب طرح شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر تغییر معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صحت ندارد و حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی به عنوان نماینده ولی‌فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچون گذشته با قوت در حال تلاش در جهت اجرای برنامه‌های بنیاد در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات‌رسانی به جامعه ایثارگری است.

اینستاگرام
میرفت انگار که نادر رفت ........
آخوندی مسکن را گران کرد و رفت --- شریتمداری خودرو را چند برابر کردو رفت--- نوبخت حقوق کارمندان و کارگان را کم کردو رفت---- شهیدی بیمه مکمل ایثارگران را بعد از 30سال قطع کردو میخواهد برود!!!!!!!!!!!!!مدیران بی لایق باید بروند .رهبری هم از دست بعضی از آقایان به تنگ آمده است .فقط امیدمان آقایمان است و سلامتی ایشان .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi