شناسه خبر : 62104
چهارشنبه 23 آبان 1397 , 12:52
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مستندات تظلم خواهی کارمند جانباز بنیاد اصفهان

بنده کارمند ایثارگر بنیاد استان اصفهان از سال ۱۳۹۴ مورد غضب و آزار و فشار و انواع آسیب ها و خسارات مادی و معنوی مدیران بنیاد استان اصفهان قرار گرفته ام و...

رسول گلشیری اصفهانی -  به مصداق فرامین اللهی و رهنمودهای پیامبر اکرم ص و ائمه اطهار (ع) و اهداف و آرمان های شهداء و جمله ی گهربار و مبنی بر نظارت اجتماعی و کمک مسلمانان به یکدیگر که پیامبر عظیم الشان اسلام فرموده اند:

«من سمع رجلا ینادی یا للمسلمین و لم یجبه فلیس بمسلم»
از همه ی دوستان در هر مقام و جایگاه در خواست یاری و راهنمایی می کنم.

بنده کارمند ایثارگر بنیاد استان اصفهان از سال ۱۳۹۴ مورد غضب و آزار و فشار و انواع آسیب ها و خسارات مادی و معنوی مدیران بنیاد استان اصفهان قرار گرفته ام و از سال ۱۳۹۵ عملا بنده را بلاتکلیف و معلق و بیکار کرده اند؛ سیستم حضور و غیاب اداری بنده را مسدود کرده اند و به دنبال آن، پرینت جعلی و متقلبانه غیبت و عدم حضور در محل کار و پرونده سازی دروغین در تخلفات اداری بنیاد مرکز، و الان ۵ ماه  است که حقوق بنده را بسته اند و از هیچ ظلم و آسیبی فروگذاری نکرده اند.

به تمام مسئولین بنیاد مرکز گزارش کردم و اسناد تخلفات ایشان فقط در مورد امور اداری و شغلی خودم را اطلاع داده و ارسال کرده ام که تا این لحظه نتیجه ای نداشته است و به قول معروف، زورشان چربیده است.
شاید سوال کنید چرا با من مشکل پیدا کرده اند، و شاید سوال کنید که مگر امکان دارد که با یک کارمند ایثارگر و ۵۴ ساله و در آستانه بازنشستگی اینطور رفتار بشود.
بله بنده با تخلفات و تبعیض های این مدیران مخالفت کرده ام، فقط در حد فکر و نقد و تذکر؛
اما چون آستانه صبرشان ناچیز است و انتقاد را بر نمی تابند، کینه ورزی و فشار و آزار و اتهام زدن را به بالاترین حد خود رسانیده اند؛
و چون نهادهای نظارتی داخل بنیاد، مثل حراست و بازرسی و حقوقی و ریاست عالی و هیات تخلفات رسالت خود را فراموش کرده و وقت پیگیری ندارند، یا بهتر بگویم عزم واقعی رسیدگی ندارند، شرایط را برای بنده بحرانی کرده اند.

به زبان خیلی ساده می آید که ۵ ماه به یک کارمند بنیاد حقوق ندهند و سیستم حضور و غیابش را قطع کنند و از حضورش در محل کار ممانعت کنند و هر روز پرونده سازی جعلی و دروغین بکنند و...‌

به هرحال دوستانی که توان و انگیزه حق طلبی دارند پیام و مشکلات بنده را به هر کجا که مصلحت می دانند برسانند
سپاسگزارم.

 

این فاکس را اخیراً برای آقای شهیدی ارسال کرده ام:

 

به توصیه آقای حیدری رونوشت درخواست بازنشستگی برای هیات تخلفات ارسال شده است:

 

اخیرا پس از ملاقات با جناب میر مرادی این نامه و پرینت قطع سیستم حضور و غیاب برای ایشان ارسال شد:

 

از اسفندماه سال قبل سیستم حضور و غیاب بنده را مسدود کردند:

 

برای دهمین بار درخواست بازنشستگی پیش از موعد داده ام حقوق اداری ماه های پایان کار را لحاظ نکردند:

 

ابتدای سال ۹۶ درخواست رفتن دادم و تعهد زوری گرفتند که تا فلان زمان تسویه کن و برو بلافاصله اضافه کار اون ماه را صفر منظور کردند که حقوق تامین اجتماعی تقلیل پیدا کند:

 

این نامه غیر قانونی و تلفنی و با تبانی صادر شده و مستند رای غیبت هیات تخلفات قرار گرفته است:

 

در تمام سال های خدمت نمره ارزشیابی عالی و تقدیرنامه های متعدد از مدیر کل و دیگر سازمان ها:

 

ابتدای سال ۹۶ سوابق بیمه ای را برای بازنشستگی پیش از موعد جمع آوری کردم آقایان با اقدامات خلاف مانع شدند:

 

جمع آوری سوابق بیمه برای رفتن پیش از موعد که اضافه کاری ماه های آخر را صفر کردند:

 

نامه به آقای میر مرادی قطع حضور و غیاب و ممانعت از حضور در محل کار:

 

در سال ۹۵ و ۹۶ سه ماه غیبت ساختگی درست کردند و حقوق ندارند بعد نامه به میر مرادی دادند برای پرداخت حقوق که پرداخت نکردند:

 

یک مورد از سوابق جبهه بعنوان روحانی رزمی تبلیغی از طرف نمایندگی ولی فقیه در سپاه امور روحانیون:

 

 

ده سال سابقه حوزوی در قم و اصفهان و مجروحیت در حج خونین ۶۶ با لباس مقدس روحانیت به عنوان مبلغین زباندان
بعثه مقام رهبری:

 

بخشی از فعالیت های فرهنگی و قرآنی و اردویی و حج و زیارت و... در بنیاد:

 

 

سال ۹۴ در بدترین حالات بیماری و بستری ناشی از عوارض مجروحیت، شخص آقای وکیلی تعهد گرفته که حق استفاده از مرخصی درمانی و استعلاجی ندارم:

 

پس از تعهد استعلاجی و غیبت منظور کردن بستری ها و استعلاجی ها استانداری اصفهان علت این تعهد و اقدام خلاف را پیگیر شده است:

 

برای پرونده سازی غیبت و فریب هیات تخلفات اداری سیستم حضور و غیاب را از اسفند۹۶ مسدود کردند:

 

از سال ۹۵ که وکیلی بنده را معلق و بیکار و بلاتکلیف کرده است بنیاد محل پرونده جانبازی به او تذکر قانونی داده است:

 

پس از سه سال بلاتکلیفی شغلی و ممانعت از بازنشستگی پیش از موعد و خسارات حقوق و مزایا معاون تعاون اداره کل که معاون مدیر کل است با او مکاتبه رسمی کرده است و تذکر:

 

از سال ۹۴ مدیر کل دسترسی های اداری و سیستم اتوماسیون و مکاتبات و سجایا را بدون دلیل مسدود و عملا بنده را بحالت بیکاری و انتظاربخدمت کشاند:

 

سال ۹۵ که رسما بنده را بیکار و بلاتکلیف و قطع حقوق کردند موارد را به هیات تخلفات و میر مرادی و ریاحی کیا و بازرسی و حراست منعکس کردم اصلا توجه نکردند و جواب نامه ها را هم ندادند:

 

 

کد خبرنگار: 23
اینستاگرام
عجیب آدم نماهایی هستند بعضی از مدیران بنیاد چه بسر این بنده خدا آورده اند مگه سازمان بازرسی خوابه
حج خونین 66 : ال سعود از دست کسانی که شعار مرگ بر امریکا می دهند خشمگین شده و 500 ایرانی را بلافاصله با شلیک گلوله و ضربات سخت با باتوم به سر و ... به شهادت می رسانند و 700 ایرانی را زخمی می کنند.
برای رفتن به حج باید به قوانین ان کشور احترام گذاشت
نمی شود با تجهیزات و هواپیماهای امریکایی سفر کرد و سپس گفت مرگ برامریکا !
برادر چرا نمی شود؟ چطور آمریکا هم آرزو و قصد مرگ ملت ما و ملت های دیگر را می کند و مدام در حال استعمار و در عین حال اذیت و آزار ملت های دیگر و حتی سیاهان و سرخپوستان و رنگین پوستان خودش است. ما و همه کشورهای دیگر و خصوصا" جهان سومی ها در تمام دارایی ها و دستاوردهای علمی و تکنولوژیک و صنعتی و همه پیشرفتهای آمریکا و غربی ها شریکیم و سهم داریم. این غارتگر بین المللی هرچه دارد از منابع و جان کشته های جنگ ها و نبوغ نخبه های کشورهای دیگر دارد و وقتی مرگ برآمریکا می گوییم منظور مردم این سرزمین که خیلی هایشان خود رنج دیده و غارت شده هستند نیست بلکه کارتل ها و کلان سرمایه داران و کارخانه های اسلحه سازی و غارتگران بین المللی و تاجران جان انسان هاست که حاکمان اصلی این ابر جنایتکار و گردانندگان اصلی آن صهیونیست ها و همدستان آنان در سراسر دنیا هستند.
با سلام من مطالب را تا حدودی مطالعه کردم، ولی بدون شنیدن دفاعیه های بنیاد اصفهان نمی توان قضاوت عادلانه کرد.
با توجه به نوشته خودشان به نظر می رسد آقای گلشیری دارای باور های اشتباهی هست و چون اطلاع کافی از قوانین اداری نداشته است با روسای خود دچار مشکل شده .
برای مثال، باور ایشان این است که هنوز هم اضافه کاری مشمول کسورات است و در حقوق بازنشستگی تاثیر دارد ، در حالیکه حداقل 5سال است که اقای جهانگیری اضافه کار رو از مشمولیت کسورحذف کرده .
باور ایشان این است که کارمند هرجایی خودش دلش بخواهد می تواند مشغول بکار شود درحالیکه تعیین محل خدمت به عهده رئیس سطح بالاتر است .
باور ایشان این است که اضافه کاری را رئیس باید به صورت مستمر به همه کارمندان بدهد در حالیکه اینطور نیست و برای مثال کارمندی که در مرخصی استعلاجی باشد از اضافه کار کمتری بهره مند است .
با همه این شرایط بهترین گزینه با وجود این همه مشکلات با رئیسش همان درخواست بازنشستگی با 28 روز حقوق طبق تبصره ذیل ماده 103 قانون خدمات کشوری بوده است . ولی ایشان اشتباها درخواست بازنشستگی پیش از موعد داده و پیش از موعد در هیچ سازمانی مجوز قانونی ندارد و جانباز 5% هم که سنوات ارفاقی ندارد .
بهتر بود روسای آقای گلشیری همه پاسخ های ایشان را کتبا به ایشان می دادند و توجیه اش می کردند و راه بهتری جلوی پایش می گذاشتند .
اصلا وظیفه بنیاد حمایت از ایثارگره . رئیس بنیاد اصفهان شمشیر را برای این بنده خدا از رو بسته و هر تلاشی برای خارج از دور کردنش انجام داده اند
در میان هر دعوا معمولا یک سوء تفاهم وجود دارد
قطعا جنابعالی دارای باورهای اشتباهی هستید زیرا آقای گلشیری خود را با کارمندان سوگلی بنیاد مقایسه کرده و از تبعیض ها گله مند هستند و نه تنها ایشان که بلکه بسیاری از کارمندان بنیاد اصفهان از انجام اینگونه تبعیض ها معترضند اگر اضافه کاری تاثیر نداشت چرا مدیران و کارمندان نور چشمیشان از حداکثر دو سال تا حداقل هشت ماه قبا از بازنشستگیشان چه حضور داشته و چه نداشته باشند اضافه کار میگیرند پس قطعا اضافه کاری در حقوق بازنشستگی تاثیر دارد علاوه بر آن اگر قوانین در بنیاد اصفهان برای همه کارکنان به عدالت و برابر اجرا می شد کسی حق اعتراض نداشت اما این تبعیض ها هستند که کارکنان را معترض گردانیده اند . در بنیاد اصفهان اگر چاپلوس و بادمجان دور قاب چین مدیران باشی جایگاه داری اما اگر حرف حق بزنی و یا بدنبال حقوق و عدالت و انسانیت باشی همین بلایی بسرت میاید که به سر آقای گلشیری آمده چون فعلا در بنیاد اصفهان دور دوره مفت خوران و بی لیاقتان می باشد. والسلام
بنام خدا
برادر ارجمند جناب آقای گلشیری
با سلام وعرض ادب واحترام
من فقط میتونم بگم خداوند کمکت کند که حقتون بگیرید وبجز دعا کاری از دستم بر نمیاد الهی هرکسی مسلمانی را آزار دهد جزاش با با خداوند شدید العقاب باشه . خداوند یار ویاورتون باشد ...
با تشکر جانباز 50 درصد جنگ تحمیلی
مرجع رسیدگی به شکایات کارمندان دیوان عدالت اداری است و ایشان می بایست به ان مرجع شکایت می کرد .
ولی برای اینکه شکایت به رای مثبت ختم شود، باید شاکی از قوانین استخدامی اطلاع کافی و مدارک و مستندات مورد نیاز را داشته باشد .
سبد قوانین هم بسیار گشاد است یعنی درمیان ان هم قانون بنفع کارمند زیاد است و هم به نفع رئیس .
برای مثال اگر کارمند با عضویت صندوق بازنشستگی تامین اجتماعی بیش از سه روز بیمار شود، کارفرما می تواند حقوق را قطع و پرداخت انرا به تامین اجتماعی بسپارد .
از سوی دیگر بخشنامه هایی هست که به رئیس اجازه می دهد اگر صلاح دید حقوق همین کارمند را به دلیل بیماری تا یکسال پرداخت کند . و هر دوحالت درست و قانونی است .
و یا اضافه کار تشویقی و جبران زحمات و....دقیقا از اختیازات رئیس است .
الان این بنده خدا اقای گلشیری هیچ سند محکمه پسندی ندارد .
بهترین راه حل، دوستی با رئیس و مقامات بالاتر همان سازمان است و شستن همه کینه ها . بخصوص که ایشان فرهنگی هستند، باید با مهارت خاص جلب رضایت کنند .


این همه مشاوره عالی رایگان دادم بعد بهم منفی دادی ؟
معلوم هست انصاف نداری !
اگر بتوانید یک سند محکمه پسند نشان بدهید من هم یک مثبت به شما می دم
جهت اطلاع
اضافه کاری از سال 93 براساس بخشنامه شماره 200/93/5271 مورخ 17/4/93 مشمول کسورات نیست و بنابراین هیچ تاثیری در حقوق بازنشستگی و پاداش پایان خدمت ندارد . البته با این بخشنامه به خیلی از کارمندان ظلم شد ولی این هست
و اگر بنیاد از اضافه کاری شما کسورات را کم می کند در حال انجام تخلف قانونی به نفع کارمندان است .
این آقا در طول این مدت اصلا سری به اداره نزده وحالا طلبکار هم است جالبه چون همکاراش این را گواهی میدن فقط مطلب در سایتها میزنه با روح و روان ایثارگران بازی میکنه
بسمه تعالی جناب اقای گلشیری عزیز شما اولین نفر نیستید که اجهافی در حقتان شده است مطمئنا اخرین نفر هم نخواهید بود با بنده هم سال ۹۲ همین نامردی ها رو کردند که بنده با جمع اوری مستندات محکمه پسند از پسشان برامدم .شما فقط از طریق شورای عدالت اداری به حق خود خواهید رسید .

اگر به کارمند پول داده باشم حالا همون کارمند بخواد تو حق مالکلنه عزیزت کنه چیکار کنم
سلام
آدرس ایمیل بدید بصورت شخصی مطالبی را برایتان ارسال نماییم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi