شناسه خبر : 62118
پنجشنبه 24 آبان 1397 , 15:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

معارفه مدیرکل بنیاد شهید استان گلستان

آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان برگزار شد.

معرفی مدیرکل بنیاد شهید گلستان

آیین تکریم «علی اصغر فاضلی» و معرفی «اسرافیل وزیری» به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد برگزار شد.

به گزارش ایسنا، سید منصور میرمرادی معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد عصر روز چهارشنبه ۲۳ آبان ماه ۹۷ در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات مدیرکل سابق بنیاد و مسئولان استانی به جامعه ایثارگری استان گلستان گفت: کارکنان بنیاد هر آنچه انجام دهند ذره‌ای از زحمات و فداکاری ایثارگران عزیز را جبران نمی‌کند زیرا شهدا و ایثارگران بهترین ودیعه الهی در اختیار انسان را در راه خدا تقدیم می‌کنند.
میر مرادی با اشاره به جنگ‌های زیادی که از زمان خلقت انسان تا به امروز در جهان رخ‌داده است گفت: آنچه ارزشمند است، انسانی است که جان خود را در راه معبود هستی فدا می‌کند، لذا کار بزرگ را شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و خانواده‌ای آنان انجام داده‌اند و باید قدردان این ولی نعمتان باشیم.
وی با اشاره به تلاش‌های کارکنان بنیاد و کسب رتبه‌های برتر بنیاد در جشنواره شهید رجایی و سایر ارزیابی‌ها، هدف اصلی بنیاد را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خواند و افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران در بین ۷۳ دستگاه به‌عنوان سومین دستگاه در توسعه خدمت الکترونیک مطرح‌شده است که می‌تواند خدمات خود را به دورترین نقاط کشور ارائه داده و از مجموع ۴۴ خدمتی که در بنیاد تعریف شده است بیش از ۲۰ خدمت را در حوزه الکترونیک در دسترس جامعه هدف خود قرار دهد.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد ادامه داد:‌ افرادی که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تلاش می‌کنند و به افرادی از جامعه خدمت می‌کنند که اعضای خانواده و یا سلامتی خود را به‌پای نظام اسلامی و دفاع از آرمان‌های شهدا و امام فدا کرده‌اند راه ارزشمندی را برگزیده‌اند و باید توجه کرد خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران نوعی عبادت و تکلیف الهی است.
وی با اشاره به اینکه مدیرکل سابق بنیاد استان به افتخار بازنشستگی نائل شده است گفت: انتصابات در بنیاد در جهت رشد و ارتقای کارکنان مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت گرفته است و در استان گلستان نیز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات‌رسانی به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و همچنین توجه به ضرورت تکمیل مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی استان از مأموریت‌های مهمی است که باید در دستور کار قرار گیرد.
 در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خدمات علی‌اصغر فاضلی تجلیل شد و حکم اسرافیل وزیری به‌ عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان با امضای حجت‌الاسلام ‌و المسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و ایثارگران به وی تقدیم شد.
شایان‌ذکر است اسرافیل وزیری دارای مدرک کارشناسی ارشد مطالعات منطقه‌ای و ریاست بنیاد شهرستان‌های مینودشت، آزادشهر و رامیان و معاون تعاون و امور اجتماعی و معاونت توسعه مدیریت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان را در سابقه خود دارد و به مدت پنج سال نیز فرماندار شهرستان مینودشت بوده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین در سفر به استان گلستان با سید مناف هاشمی استاندار گلستان نیز دیدار و بر ضرورت تلاش همه مسئولان در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و خدمات رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران تأکید کرد.
گفتنی است حسن مصلحی مدیرکل دفتر ارزیابی عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این سفر معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد را همراهی می‌کرد.
انتهای پیام

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi