شناسه خبر : 62173
یکشنبه 27 آبان 1397 , 13:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

شاهکار شهیدی و نوبخت!

بنیاد پیشنهاد می دهد به دولت که بودجه ما کم است، بیمه عده ای را قطع کنیم و بفرستیم به ادارات متبوع خودشان؛ و هیئت دولت بدون هیچ گونه تفکر و بررسی با توجه به وجود وزرای میلیاردی و بی درد در دولت که کر و لال هستند تایید می شود...

مسلم - این نوع قطع بیمه ایثارگران، شاهکار حاج آقا شهیدی و نوبخت ایثارگر آزار است.

بنیاد پیشنهاد می دهد به دولت که بودجه ما کم است، بیمه عده ای را قطع کنیم و بفرستیم به ادارات متبوع خودشان؛ و  هیئت دولت بدون هیچ گونه تفکر و بررسی با توجه به وجود وزرای میلیاردی و بی درد در دولت که کر و لال هستند تایید می شود.

یعنی یکی نبود که در همان جلسه اعتراض کند که وزارت مطبوعش اعتبار لازم را ندارد؟ این بلبشو نشان از عمدی بودن آزار و اذیت کردن جامعه ایثارگر و جانبازان شاغل و بازنشسته است!

متاسفانه الان یک ماه است که دیگر فراموش شده ایم، نمایندگان محترم در حد تذکر و صحبت از تریبون مجلس از کنار این موضوع می گذرند. از ظاهر عمل دولت مشخص است نمی خواهد مشکل بیمه ایثارگران حل شود. حالا دلیلش چیست، ما نمی دانیم، شاید تنبیه ما و شاید هم کسری بودجه دولت باشد و یا شاید از جانبازان خسته شده اند.

شاید نفوذی هایی در داخل  دولت هستند برای ایجاد نارضایتی بین ایثارگران و نظام و هزاران شاید دیگر!

متاسفانه اخیرا در این مجلس هم، حامیان واقعی ایثارگران یا کم هستند و یا حرفشان خریدار ندارد. بهترین حامی جانبازان خود جناب شهیدی است که هم معاون رییس جمهوری است و هم نماینده رهبری! احتمالا وقتی این بزرگوار خودش پیشنهاد داده به دولت و درخواست انتقال بیمه جانبازان و ایثارگران به سازمان های خودشان را داده، به روایتی «کِرم از خود درخت است» و کاری نمی شود کرد!

بااین روش بیمه ای، به زودی شاهد نوعی خیانت به جانبازان و ایثارگران و عروج مظلومانه یکی پس از دیگری آنان به دنیای باقی خواهیم بود و اگر نسل کشی را تعریف و تعبیری جدید کنیم، شاید بزرگ نمایی نکرده و به بیراهه نرفته باشیم.

منِ بازنشسته فرهنگی که در خرج روزمره و پرداخت اقساط بانکی، شهریه دانشگاه و مدارس و فیش های آب، برق، گاز و تلفن مانده ام چطور می توانم دارو و درمانم را تهیه کنم، فقط خدا می داند!

به امید حل مشکل.

 

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
آقا میخوان به لقلءاله برسی زود تر مشکل داری؟
آیا وزیر آموزش و پرورش در جلسه هیئت نا محترم وزیران بودند ؟ چرا به خودش تکان نمیدهد ؟ در عرض 1 ماه همسرم یک عمل جراحی به مبلغ 15 میلیون وبا فروختن فرش های منزل انجام داده است . آقای وزیر بیمه مکمل ایثارگران را بهد از 30 سال قطع کردی حالا ما چکار کنیم ؟ ( علی برکت الله .
آقای شهیدی و نوبخت با هم هماهنگ هستند علاوه بر قطع بیمه تکمیلی جلو کلیه قوانین ایثارگران در برنامه ششم ایثارگران را گرفته اند از جمله قانون مزایای یک مقطع تحصیلی وتخفیف 35 درصدی شهریه
به نام خدا جانباز بدون درصد اردیبهشت 59 واردبسیج شدم از روز دوم جنگ درجبهه بودم تا سال 60 با ام یک با تانک تی 72 جنگیدیم مجددا سال 63 به جبهه رفتم شهر یور ماه دچار موج گرفتگی شدم بر اثر انفجار خمپاره صدامیان دچار ضایعه مغزی میباشم این درخواست را برای سردار شریفی بفرستید جانباز بدون درصد علی عباس سهرابی از استان ایلام
برادر عزیز ما که درصد داریم سرگردانیم چه برسد به شما ، جانبازان را می خواهند حذف کنند آماده باشید اتفاقا خوب می شود در ب بنیاد بسته میشوند امثال مفت خورهایی مثل شهیدی باطل میشوند
سلام بر شما ایثارگران شما ها شهدای تدریجی هستید . خدایی همه مسئولین یادشان رفت که ایثار گرانی هستند که امروز دیگران در امنیت و سلامت زندگی می کنند . بروید مطالعه کنید کشورهایی که ما بی دین می شناسیم انها چگونه از کهنه سر بازان خودارائه خدمات می کنند واقعا خجالت اور است که اینگونه باید بمیریم اخیرا به بیمارستان خود بنیاد مراجعه و پذیرش نداند وا قعا متا سفیم . خواهش ما از نما یندگان مجلس کمی با قدرت و حمایت ویزه بخواهند که ما بر گردیم به بنیاد ما که در دولت حامی نداریم . جانبازان فقط برای نمایش و عکس انداختن انها است با تشکر
سلام من واقعا به این نتیجه رسیدم که متاسفانه مسولین اصلا به فکر جانباز و مشکلات درمانی وی نیستند وگرنه اگر از یک بچه جانباز سوال کنی بیشتر از اینها می فهمند
غریب جانبازان که در سن پیری کاسه چه کنم چه کنم درمان را به دست گرفته اند این عزت و احترام نظام به جانبازان است
دوست عزیز ما وظیفه داشتیم سفره پهن کنیم قرار نیست خودمان در کنار سفره بشینیم سفره مال امثال شهیدی و نوبخت... است
فعلا 30 روز است کسی از آموزش و پرورش از ایثارگران جهت عضویت در بیمه مکمل دعوت نکرده است و من امروز ساعت 14 97/8/28 مراجعه کردم ولی گفتند به ما ابلاغ نشده و اعتباری هم نداریم .
سلام عزیزان سالهاست هزینه های درمان را از جیب پرداخت کردیم و بنیاد هیچگونه توجهی ندارد. بطور کلی انتخاب پزشک از حقوق مسلم است لذا بنیاد میگوید به پزشکی مراجعه کنیم که کمترین ویزیت را بدلیل خلوتی مطب دارد. چرا بنیاد با پزشکان مجرب قرارداد ندارد؟
سالها به پزشکانی رجوع کردیم که بنیاد معرفی کرده بود و روز به روز وضعیت بدتر بود در حالیکه بشدت نیاز به جراحی داشتیم اما پزشکان بنیاد فقط داروهای مسکن و آرامبخش تجویز کردند. خلاصه پس از پرس و جو به جراحی حاذق مراجعه کردم که در وحله اول پس از دیدن عکس ام آر آی باور نکرد و دوباره عکسبرداری تجویز کرد و بعد از دین عکس دومی گفت چطور با این وضعیت بغرنج و خطرناک سالها زندگی کردی ؟
بعد از جراحی بسیاری از دردها از بین رفت که علت همان نیاز به جراحی بود.
سالهاست نزد پزشکی در تهران معالجه میکنم که ماهیانه حدود 500 هزار تومن هزینه داروها میشود اما به زندگی عادی برگشتم زیرا قبل از آشنایی با این پزشک بطور دوره ای دچار حمله های عصبی بودم که تمام درها و پنجره ها و لوازم خانه آسیب دیده بود.
بنیاد فقط بدنبال رفع تکلیف است زیرا بنابر قول رییس بنیاد تمام بودجه 13 هزار میلیارد تومانی بنیاد محقق شده در حالیکه به فرمایش ایشان 30 درصد از قوانین نیز اجرا نمیشوند اما بودجه کامل تخصیص شده است.
ایثارگران سالهاست با بهانه کسری بودجه در بدترین شرایط زندگی میکنند در حالیکه اخبار اختلاسها و حقوق های نجومی و ریخت و پاشها و کاخ نشینی و هزینه زندگی خانواده مسئولان در کشورهای غربی هیچوقت با کمبود بودجه مواجه نبوده است اگر بنوانند سر ایثارگران کلاه بگذارند اما نمیتوانند سر خدا را کلاه بگذارند.
اگر از فرهنگیان محترم بپرسید که آیا از بیمه تکمیلی آتیه سازان رازی هستید همه گویند ( نخیر) پس نوبخت و شهیدی با چه تظمینی اعلام میکنند که بروید و در آتیه سازان غضو شوید /
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi