شناسه خبر : 62177
یکشنبه 27 آبان 1397 , 13:28
اشتراک گذاری در :
عکس روز

چرا نمی شود مرگ بر آمریکا گفت؟!

چرا نمی شود هم هواپیمای آمریکایی سوار شد و هم مرگ بر آمریکا گفت؟! چطور آمریکا هم آرزو و قصد مرگ ملت ما و ملت های دیگر را دارد  و مدام در حال استعمار و در عین حال اذیت و آزار ملت های دیگر و حتی سیاهان و سرخپوستان و رنگین پوستان خودش است.

ما و همه کشورهای دیگر و خصوصا" جهان سومی ها در تمام دارایی ها و دستاوردهای علمی و تکنولوژیک و صنعتی و همه پیشرفت های آمریکا و غربی ها شریکیم و سهم داریم. این غارتگر بین المللی هرچه دارد از منابع و جان کشته های جنگ ها و نبوغ نخبه های کشورهای دیگر دارد و وقتی «مرگ برآمریکا» می گوییم منظور مردم این سرزمین که خیلی هایشان خود رنج دیده و غارت شده هستند نیست بلکه کارتل ها و کلان سرمایه داران و کارخانه های اسلحه سازی و غارتگران بین المللی و تاجران جان انسان هاست که حاکمان اصلی این ابر جنایتکار و گردانندگان اصلی آن صهیونیست ها و همدستان آنان در سراسر دنیا هستند.

اینستاگرام
ما جهان سومی ها به دلایل زیادی عقب نگهداشته شده هستم . تا کشورهای استعمارگر مثل انگلیس بتوانند منابع ملی را غارت کنند .
بودجه اموزش و پرورش کشورمان کمترین است تا مردم اگاهی پیدا نکنند . نظام اموزشی ضعیفترین است تا بچه هایمان همیشه در استرس کنکور بیمار شوند .
سرمایه و تخبه هامان به کانادا مهاجرت می کنند چون برنامه همین بوده است .
و ما هی میگیم مرگ برامریکا
«مرگ بر آمریکا» پرچم مبارزه و نماد مبارزه با استکبار و شیطان های مجسم است. مرگ بر آمریکا استکبار ستیزی و صهیونیسم ستیزی و استعمار ستیزی و جهانخواری و امپریالیسم ستیزی و مبارزه با بسیاری از عوامل عقب ماندگی کشورها و ملت های دنیا و جنایت ها و کشت و کشتارها و نماد زر و زور و تزویر رو همه رو با خودش داره .
شما کافیه ترامپ رو که رو بازی می کنه، به عنوان یک فرد سفید آمریکایی که خلق و خو و تفکر اخلاق و منشش همونیه که همه از یک تربیت شده نظام خودمحور با خوی استکباریه آمریکا و غرب وحشی سراغ دارن ببینید و پی به ذات نظام سرمایه داری و امپریالیستی آمریکا که امام عزیز اون رو شیطان بزرگ نامید ببرید. آمریکا سردمدار همه پلیدی ها در نظام بین الملله و رفتار دیگر کشورها و قدرت ها هم از اون تأثیر میگیره به قول نماینده فعلی ایران در سازمان ملل عامل پا نگرفتن دموکراسی و حقوق بشر در جوامع جهان سوم هم همین آمریکا و غربی ها هستند. نمونه اش اینکه دولت مردمی دکتر مصدق با کمک آمریکا و انگلیس به نفع شاه دیکتاتور ساقط میشه یا پاتریس لومومبا در آفریقا و آلنده در شیلی و ... و امروز هم در خاورمیانه از حاکمان دیکتاتور کشورهایی مثل عربستان و بحرین و ... حمایت میشه و درعوض نهایت تلاششون رو میکنن تا جمهوری اسلامی رو که مهمترین دغدغه رهبرش اینه که انتخابات و اعمال حاکمیت مردم حتی یک روز هم به تأخیر نیفته ساقط کنند.
برای اینکه دولتمردانمان خوششان نمی آید چون در قبال آن احساس مسولیت کرده و احتمالا تعهداتی دارند یا ممکن ست فرزندان و اقوامشان را از انجابیرون کنند یا بورسیه قطع شود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi