شناسه خبر : 62185
دوشنبه 28 آبان 1397 , 10:35
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برقراری بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل آموزش و پرورش

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران، از حل مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل وزارت آموزش و پرورش خبر داد و گفت: با تامین اعتبار توسط سازمان برنامه و بودجه این بیمه برقرار می‌شود.

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، سید منصور میرمرادی روز یکشنبه با اشاره به مصوبه هیات وزیران و برگزاری جلسه مشترک با سازمان برنامه‌ و بودجه و وزارت آموزش و پرورش اظهار داشت: بر اساس توافق انجام ‌شده در این جلسه مقرر شد بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل آموزش و پرورش با تأمین اعتبار توسط سازمان برنامه ‌و بودجه از اول آبان ماه 1397 برقرار شود و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش و افراد تحت تکفل از این پس تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان این وزارتخانه قرار بگیرند.

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران تاکید کرد: شرایط پوشش این بیمه مانند بیمه تکمیلی درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران خواهد بود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز پیشتر با اشاره به مصوبه هیات دولت و تبصره یک بند الف ماده 13 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران تأکید کرد: دستگاه‌های اجرایی موظفند خدمات بیمه تکمیلی ایثارگران دستگاه‌های اجرایی را به صورت کامل برقرار کنند و بنیاد شهید و امور ایثارگران این موضوع را پیگیری می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی افزود: مطابق تبصره یک بند الف ماده 13 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، تمام دستگاه‌های اجرایی موظف هستند از محل اعتبارات مصوب و در قالب تخصیص اعتبار ابلاغی نسبت به تأمین و پرداخت کسورات بیمه درمانی همگانی و مکمل سهم کارکنان ایثارگر شاغل در دستگاه مربوط و خانواده شاهد، جانبازان، آزادگان و افراد تحت تکفل آنان اقدام کنند.

وی با اشاره به ابلاغ مصوبه‌ هیات دولت به دستگاه‌های اجرایی در مورد بیمه تکمیلی ایثارگران گفت: بر اساس مصوبه دولت که در راستای اجرای قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران ابلاغ شده ارائه خدمات بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل و بازنشسته در دستگاه‌های اجرایی از ابتدای آبان ماه 1397 بر عهده دستگاه‌ها خواهد بود و این دستگاه‌ها موظف هستند ایثارگران شاغل و بازنشسته خود را تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار دهند.

اینستاگرام
اینکه مقرر شد کار انجام شود ، با اینکه کار انجام شد . با هم خیلی فرق دارد
جانبازان را کمتر اذیت کنید
✅نامه پور ابراهیمی به روحانی

احسنت . همه خبرها اینه که مشکل بیمه حل شود نه اینکه شد... حالا کی شود ۱۴۰۴ ایشالا خخخخخ تا اون موقع هم بیمه تکمیلی لازم نداریم که ما ایثارگران آ. پ.
همه از وضع بیمه ایثارگران می گویند ولی در عمل هیچکاری انجام نشده و جانبازان هم چنان گرفتار و سرگردان هستند خصوصا بازنشستگان آموزش و پرورش
با سلام .آقایان به خدا دروغه من خودم امروز به آموزش وپرورش ایلام مراجعه کردم و در مورد برقراری بیمه تکمیلی جانبازان شاغل پرسیدم که با پوزخندی بهم گفتند بیمه چی از چی حرف می زنی ؟ و خلاصه فرمودند که هیچ خبری نیست...
واقعا ماندیم که دردمان را به کی بگوییم؟ هل من ناصر ینصرنی....
حالا تا بشینیم که حل بشه ( میشه و شد )
اگر آموزش و پرورش پول دارد مطالبات چند سال عقب مانده ما را بدهد .... فبل از سال 93 در بیمه ایثارگران آموزش و پرورش چند ماه هزینه بیمه را از حقوق کسر نکردند و قتی آبها از آسیاب افتاد بعلت کسری بودجه حق بیمه مکمل را کسر کردند و همه ایثارگران از آن خبر دارند ولی از سال 94 به بعد زیر نظر خود بنیاد عضو شدیم که تقریبا اوضاع خوب بود . این بی برنامه گی و بی کفایتی هیئت ( نا محترم ) وزیران را بعد از 30 سال نشان میدهد ... ایثارگران نور و چراغ این مملکت بودند ولی حالا شمع نسوخته هم به حساب دولت نمی آیند .
فعلا 30 روز است کسی از آموزش و پرورش از ایثارگران جهت عضویت در بیمه مکمل دعوت نکرده است و من امروز ساعت 14 97/8/28 مراجعه کردم ولی گفتند به ما ابلاغ نشده و اعتباری هم نداریم .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi