شناسه خبر : 62188
دوشنبه 28 آبان 1397 , 11:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پیشمرگان کرد نقش اساسی در پیروزی دفاع مقدس داشتند

حجت الاسلام ولی‌زاده گفت: تاریخ هشت سال دفاع مقدس افتخارات پیشمرگان مسلمان کُرد را فراموش نمی‌کند.

پیشمرگان کرد نقش اساسی در پیروزی دفاع مقدس داشتند/ بدهکار شهدا هستیمبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین پرویز ولی‌زاده معاون ایثارگران نهاد ریاست جمهوری روز گذشته (۲۷ آبان) در جلسه شورای اداری شهرستان بیجار که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پایه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امام خمینی(ره) با ورود خود جامعه را بیدار کرد و جامعه را از یک مسیر انحراف نجات داد.

وی با اشاره به نزدیکی به هفته وحدت، گفت: یکی از کارهای مهم امام خمینی(ره) ایجاد وحدت است، امروز به برکت انقلاب اسلامی و هدایت‌های مقام معظم رهبری در بین مردم ایران چیزی به نام مذهب و فرق بین اقوام وجود ندارد.

وی عنوان کرد: کشور و مردم بدهکار شهدا هستند. امنیت، استقرار نظام، آرامش، پیشرفت، عزت و شرف ما از شهدا است. امسال چهلمین سال انقلاب را به برکت شهدا و صبر و مقاوت خانواده‌های شهدا جشن می‌گیریم.

حجت الاسلام ولی زاده با بیان اینکه تاریخ هشت سال دفاع مقدس نمی‌تواند افتخارات پیشمرگان کُرد را به فراموشی بسپارد‌، ادامه داد: خیلی از دشمنان برای کردستان نقشه کشیده بودند اما پیشمرگان کُرد نقش اساسی در پیروزی دفاع مقدس داشتند.

وی در پایان با تأکید بر اینکه مردم ایران اسلامی در ۴۰ سال عمر انقلاب به خوبی وظیفه خود را انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: امروزه جنگ اقتصادی است که وظیفه این جنگ بر عهده مسئولین است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi