شناسه خبر : 62195
دوشنبه 28 آبان 1397 , 13:30
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بنیاد شهید دقیقاً کجاست و چه می کند؟!

درحالی که از دفن بزرگان و ذیحقانی نظیر علماء و مراجع عظام، پدران بزرگوار شهدا و خانواده های چند شهیدی و پدران سرداران بزرگ، جانبازان کمتر از ۷۰ درصد که به واسطه ی حتی عارضه جانبازی به درجه ی شهادت نائل آمده اند...

فاش نیوز -  شهدا کار ما از شرمندگی گذشته است؛ درحالی که از دفن بزرگان و ذیحقانی نظیر علماء و مراجع عظام، پدران بزرگوار شهدا و خانواده های چند شهیدی و پدران سرداران بزرگ، جانبازان کمتر از ۷۰ درصد که به واسطه ی حتی عارضه جانبازی به درجه ی شهادت نائل آمده اند، مسئولین جانبازی  که در ماموریت های خطیر جان به جان آفرین تسلیم کرده اند و ده ها بزرگان و حق داران ارزشمند که وصیت هم کرده اند در جوار شهدای گرانقدر به خاک سپرده شوند در سالیان متمادی در گلستان شهدا ممانعت شده است.
اما چه شده است که مرحوم نوربخش، رئیس سازمان تأمین اجتماعی که در سانحه تصادف رانندگی، بدون رعایت قوانین و مجوزهای لازم، با زور و قلدری و برخوردهای نسنجیده در این مکان مقدس دفن می شود که بعدا مسئولین ناچار شوند نبش قبر کرده و جنازه را به مکان دیگری انتقال دهند.
این بار هم کدخدا را قبلا دیده اند و اینچنین زشت عمل کردند. اما بدانید که صاحب و ناظر ده ما و گلستان شهدای ما خداوند تعالی و حضرت ولیعصر عج و سیدالشهداء (ع) است و دیر یا زود جواب در خور و قوی خواهند داد.‌‌‌..

شنیده شده گویا گروهی از خانواده های شهدا و ایثارگران معترض این کار بوده اند و مورد ضرب و شتم هم قرار گرفته اند. این کار با علایق باندی و جناحی صورت گرفته و این شهید سازی های قبیله ای را مرتکب شده اند.

راستی کسی خبر دارد بنیاد شهید دقیقا" کجاست و چه می کند؟!


 

کد خبرنگار: 19
اینستاگرام
پیکر سیدتقی نوربخش رییس فقید سازمان تامین اجتماعی عصر امروز (جمعه) با حضور جمعی از مسئولان کشوری، استانی و قشرهای مختلف مردم درصحن دارالرحمه حرم حضرت عبدالعظیم (ع) به خاک سپرده شد.
این شهدا یند که بزرگی به ما می دهند یا بزرگانند که به شهدا بزرگی می بخشند
دفن در قطعه ای از بهشت
امام رضا و هارون در یک بقعه در طوس دفن شده اند شعری هم درقسمت بالا سر دیده ام که مایه عبرت است
باید قانون مدار باشیم به قانون احترام بگذاریم خود خواه وپیرو هوای نفس نباشیم
ولی متاسفانه ... وزیان کرده وهمچنان متضرر بی قانونی خواهیم بود والعاقبه للمتقین
بنياد شهيد تعطيل شده فقط عده اي حقوق ميگيرند واقوامشان را رىيس ميكنند البته در مركز ايران تهران جناب شهيدي
آیا مسئولان بنیاد شهید لیاقت دارند در این منصب ها بمانند؟ شما مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران تو این وضعیت بدبختی که تو کشور حاکم شده آیا برنامه ریزی دارید.آیا اولویت ها مشخص شده اند.منظورم اولویت دولت نه الویت ایثارگران به نظر من اولویت شما باید اشتغال فرزندای شهدا و فرزندای جانبازان هفتاد درصد باشه که قوانینش هم در برنامه پنج ساله ششم آمده ،الان میدونین من فرزند شهید با چه بدبختی زندگی میکنم دقیقا افتادیم به گدایی .کلمه گدایی رو عمدا به کار بردم تا بدونین عمق فاجعه چقدره. بعضی از فرزندای شهدا تونستن استخدام بشن ولی مابقی چی .من و امسال من فرزند شهید که هنوز بیکار بیکاریم چه کنیم .بخاطر خدا من تحصیل کرده رو به کار ورزی هم معرفی نمیکنن .اکثر فرزندای شهدا بیکار الان متاهل و دارای فرزند مثل من هستن تو این وضعیت چجوری زندگی کنیم.تا کی التماس مادر بکنیم که مادر خرج منو بده بخدا تو سن 36 سالگی و داشتن معلولیت پیش زن و بچه نمی تونیم سرمو نو بالا بگیرم.لططططططفا فرعیات رو رها کنید و به اصل موضوع برسید. اینقدر قوانین را کش دار نکنید،که ماجرا برای شما پیچیده بشه.دوسال از اجرای قوانین ششم توسعه گذشته و شما هنوز در خم یک کوچه اید و فقط حرف میزنید و به فکر آن هستید که چگونه این قوانین را اجرا کنیم که دولت از ما راضی باشد.اگر روی زمین من خجالت زده خانوادم هستم مطمعن باشد که شما رو سیاه عالمید و پیش خدای متعال سرافکنده از اعمال خویش خواهید بود انشالله نفرین من و امثال من دامن تمام مسئولان نالایق را خواهد گرفت.حال از خود سوال بپرسید آیا مسئولان بنیاد شهید لیاقت دارند در این منصب ها بمانند؟ میر محسن بابائی فرزند شهید از استان اردبیل
سلام.دقیقادرخواب غفلت بسرمیبرندودقیقامیدانندچکارمیکنند..ولی بترسندازروزقیامت وجواب شهداء......
بنیاد شهید دقیقا در حال کمک به سایر نهادهای دولتی برای از بین بردن بیمه ایثارگران ، باطل کردن ماموریت تحصیلی فرزندان جانبازان و.......... است.
سلام ظاهرا مسولان بنیاد نقش یک مرده شور فاقد اراده واختیار را بازی می کنند اقای شهیدی تا دور نشده برو
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi