شناسه خبر : 62196
چهارشنبه 30 آبان 1397 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیمه ایثارگران (۵)

افتضاح بیمه تکمیلی ایثارگران و انتقاد تند نمایندگان‌ مجلس

نمایندگان ایثارگر مجلس با تاکید بر مسئولیت بنیاد شهید در قبال جانبازان و ایثارگران، اقدام دولت را ناپخته و غیر کارشناسی عنوان کردند.

فاش نیوز- نمایندگان ایثارگر مجلس با تاکید بر مسئولیت بنیاد شهید در قبال جانبازان و ایثارگران، اقدام دولت را ناپخته و غیر کارشناسی دانسته و لغو بخشنامه واگذاری بیمه تکمیلی را خواستار شدند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی فاش نیوز، جمعی از اعضای فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی، مشکلات پیش آمده ناشی از بیمه تکمیلی از سوی دولت و بنیاد شهید را باعث تکدر خاطر ایثارگران دانستند و خواستار تعیین یک مدیر قوی و مدبر بر مسند ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران شدند.

خجسته: واگذاری بیمه تکمیلی ایثارگران فاجعه است

رییس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نارضایتی جامعه ایثارگری از بخشنامه دولت متذکر شد: آقای شهیدی به عنوان رییس عالی بنیاد باید به داد بیمه ایثارگران برسد، چرا آن را رها کرده است، در صورتی که بر اثر این ندانم کاری در حال حاضر جامعه ایثارگری و جانبازان به هم ریخته شده است.

امیر خجسته عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم تاکید کرد: من نمی دانم چرا این حس در بین مسئولان رده بالای ما نیست و متوجه موضوع نمی شوند. متاسفانه اخیرا دولت بخشنامه واگذاری بیمه تکمیلی را به وزارتخانه ها و سایر دستگاه های دولتی را تصویب کرده است اما مشخص نیست که کدام بودجه را در اختیار شان قرار داده است که می گوید بروید از سر جمع تامین کنید در حالی که آنها حتی حقوق کارمندان خود  را نمی تواند تامین کنند.

نماینده ایثارگر مردم همدان در مجلس دهم تصریح کرد: متاسفانه آقای شهیدی و آنانی که در دولت حضور دارند متوجه این نیستند که وقتی وزارتخانه ای پول حقوق کارمندان خود را ندارد چگونه می تواند از سر جمع اعتبارات خود، هزینه بیمه ایثارگران را بدهد.

وی با انتقاد شدید از فشارهای موجود بر جامعه ایثارگری خطاب به معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید تاکید کرد: شما ایثارگران را نابود کردید، و روز به روز توی سرشان می زنید، همچنین از یک طرف برخی از دوستان در مجلس ایثارگری را تضعیف می کنند و از طرف دیگر دولت با این نوع برخورد ها ایثارگران را نسبت به مسئولان بدبین می کند.

خجسته ادامه داد: ایثارگران چندین بار خواسته اند تجمع کنند ولی گفتیم تجمع نکنند تا موضوع حل شود. اما دیگر بیش از این عزت ایثارگران را زیر پا نگدارید. آقای شهیدی اگر می توانی مدیریت کن، اگر هم نمی توانی ان را رها کن و بگذار کسی که می تواند کار تو را انجام دهد بر این منصب بنشیند. اگر چه متاسفانه این حس در آقای شهیدی و تیم او نیست اگر حس درآن بود بحث ایثارگران به این نحو امطرح نمی شد.

نماینده چند دوره مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آقای شهیدی اگر بفهمد یک جانباز قطع عضو چه دردی می کشد اجازه نمی داد که بیمه تکمیلی او واگذار شود. به هر جهت ایشان باید معضل را برطرف کند یا اینکه همان طوری که خودش قبلا گفته بود این مسئولیت را به کس دیگری واگذار کند، اگر چه ایشان اصرار به ماندن دارد و این فاجعه ای است که برای جامعه ایثارگری  دارد ایجاد می شود.

 نایب رییس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس تاکید کرد: دولت تاکنون اشتباه خود را در مورد بیمه تکمیلی ایثارگران هم اصلاح نکرده است. در صورتیکه باید شرایط آنها را درک کند. متاسفانه در شرایط کنونی دولت حقوق ایثارگران را افزایش نداده  و تورم هم به آنها فشار مضاعف وارد می کند  و جامعه ایثارگری را خورد کرده است . بنابراین چه باید بکنند و به چه کسی پناه ببرند.

 

شهیدی در حق ایثارگران کوتاهی کرده است

عضو کمیسیون قضائی مجلس شورای اسلامی واگذاری بیمه تکمیلی ایثارگران به غیر بنیاد شهید اقدامی غیر کارشناسی و ناشیانه عنوان کرد.

محمد کاظمی نماینده مردم ملایر در مجلس دهم یاد آور شد: آقای شهیدی در حق ایثارگران و آزادگانی که به بیمه تکمیلی نیاز دارند بسیار کوتاهی کرده است و به عنوان معاون ریاست جمهوری نبایستی اجازه می داد این تصمیم ناشیانه و غیر کارشناسی در دولت اتخاذ می شد.

 وی اضافه کرد: اینکه بیمه جانبازان و ایثارگران و آزادگان را به عهده خود وزارتخانه ها و سازمان های مربوطه بگذاریم، تجربه ای است که قبل از دولت آقای روحانی وجود داشت  و در واقع حتما مشکلاتی بوده که این موضوع را به بنیاد شهید محول کردند. اما الان برای چه دوباره دولت این موضوع را به سازمان ها و دستگاه های دولتی واگذار کرده و مشکلات زیادی برای عزیزان ایثارگر فراهم کرده است.

نماینده مردم استان همدان در بهارستان متذکر شد: باور کنید در این زمینه جانبازان و ایثارگران با نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صورت مکرر تماس گرفته و ابراز نارضایتی می کنند. در جلساتی هم که در بنیاد شهید و امور ایثارگران با عزیزان ایثارگر داشته ام،  بسیاری از این موضوع گلایه کرده اند. چرا که یک سازمان دولتی اعتباراتی ندارد که بخواهد آن را هزینه درمان کارمند ایثارگر خود کند.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اضافه کرد: من معتقدم که بنیاد شهید نمی بایست زیر بار این مسئله می رفت و آقای شهیدی در جلسه هیئت دولت بایستی از این موضوع دفاع می کرد. الان هم اکثریت نمایندگان مجلس و خود من این اعتقاد را دارند که بحث بیمه تکمیلی به خود بنیاد شهید واگذار شود.

کاظمی در پاسخ به این سوال که گفته می شود اعتبارات لازم از سوی دستگاه های دولتی و وزارتخانه ها کافی نیست اظهار داشت: وقتی که پول ندارند چه فرقی می کند، دولت و وزارتخانه هم پول ندارد بنابراین دولت باید برای آنها تامین اعتبار کند. به قول دوستان ما که حقوق زیادی به آنها نمی دهیم، سلامتشان هم که از دست رفته، درست کردن بیمه آنها که کار شاقی نیست. بر این اساس دولت باید با افتخار این هزینه را تقبل و تامین کند و در اختیار بنیاد شهید قرار دهد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس در خصوص تذکر به مسئولان در صحن تصریح کرد: ما به عنوان نماینده ملت در صحن علنی مجلس بارها تذکر داده و تذکر می دهیم. در این راستا هم با نمایندگان مجلس یک اقدام جمعی می کنیم تا دولت را مستجاب کنیم که مسئولیت بیمه تکمیلی را به بنیاد شهید برگرداند.

 

آقای شهیدی از ایثارگران دفاع نمی کند

نماینده نجف آباد در مجلس شورای اسلامی بخشنامه واگذاری بیمه تکمیلی به ادارات و دستگاه های دولتی را اقدامی ناپخته و غیر کارشناسی از سوی دولت اعلام کرد.

ابوالفضل ابوترابی عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بخشنامه اخیر دولت در مورد بیمه تکمیلی یاد آور شد: متاسفانه مصوبه ای از روی بی دقتی و عدم توجه لازم در خصوص بیمه تکمیلی برای ایثارگران مشکلات زیادی در جامعه ایثارگری ایجاد کرده است. مسئولیت بیمه ایثارگران که قبلا در برنامه بودجه سال 97 توسط بنیاد شهید دیده شده است دوباره به دستگاه های دولتی واگذار شده است. در نتیجه در این میان یک تبعیض ناروا بوجود آمده است چرا که برخی از دستگاه ها ضعیف، برخی قوی و پولدار و برخی دیگر فقیر هستند و این باعث تضیق حق و تبعیض در بین جانبازان خواهد شد.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس دهم افزود: در حال حاضر ایثارگران و جانبازان دچار مشکلات عدیده ای شده اند و دولت همان بی تدبیری را که دو سال پیش داشته، دوباره مرتکب شده است. متاسفانه دوباره همان مسیر را طی می کنند و جانبازان دچار یک سر درگمی وحشتناکی شده اند، لذا باید در اسرع وقت این مشکل برطرف شود.

ابوترابی که خود فرزند شهید است با بیان اینکه چرا آقای شهیدی از ایثارگران دفاع نمی کند تاکید کرد: اصلا آقای شهیدی در هیئت دولت چکار می کند. متاسفانه دو سال پیش همین اشتباه را مرتکب شده بودند و تعداد زیادی از ایثارگران در این وسط له شدند، اما این بار هم در زمینه  تامین دارو این اشتباه را دارند تکرار می کنند.

نماینده ایثارگر استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: من از اینکه آقای شهیدی نشسته و سکوت می کند و اصلا تیغ اش برنده نیست و حضورش با نبودش هیچ فرقی نمی کند متاسفم. اما تاسف بیشتر ما از دولتمردان این است که هیئت وزیران دوباره اشتباهی را که قبلا تکرار شده را دارد تکرار می کند.

ابوترابی در خصوص بیان موضوع بیمه تکمیلی در صحن مجلس متذکر شد: ما به رییس بنیاد شهید تذکر داده ایم که حداقل کمی فعال باشد و نگذارد این چیزهایی که در هیئت وزیران مصوب می شود جامعه عمل بپوشد اگر چه ایشان نباید در مورد موضوعاتی که به ضرر ایثارگران است سکوت و هیچ اقدامی هم نکند.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
آفرین به این نماینده تابحال ایثارگران این سرگردان نبودند من یک جانباز 35درصد شیمیایی هستم از زمانی که بیمه ام قطع شده بین بنیاد و آموزش و پرورش سرگردان هستم نه بنیاد جوابگو است نه آموزش و پرورش آقای شهیدی گناه ما چیست سوئ مدیریت شماهاست وزیری توانایی مطالبات فرهنگیان را ندارد چگونه در هیئت دولت رای داده.....
شما نماینده ها اگه دلتون بخواد دو روزه شهیدی رو کله پا میکنید !
چطور یه وزریرو یه روزه میفرستنش خونش ... نمی تونین یه بی عرضه رو بفرستین دیار خودش ...
یادتون باشه اون صندلیهای سبز زیر نشیمن گاه هتون رو ما با خون خودمون واستون تهیه کردیم . یه جو غیرت داشته باشید نذارید اینا فلسفه مردانگی رو لکه دار کنن . اگه واقعا مردید اسم مرد رو یدک میکشید . بسم الله ده روزه شهیدی رو بفرستید ولایتش ...
سلام وقتی که نماینده های مجلس به قوانین اشراف ندارند وای به حال ما. بنا بر توضیح مصوبه مجمع تشخیص در صدر قانون جامع ، قوانینی که از سال ۱۳۸۶ تا ۲/۱۰/۱۳۹۱ به نفع ایثارگران به تصویب مجلس شورای اسلامی رسیده همچنان به قوت خود باقی است و چون طبق بند ب ماده ۴۴ قانون برنامه پنجساله پنجم واگذاری بیمه تکمیلی شاغلین و بازنشسته ها به بنیاد شهید به نفع ایثارگران است ، مصوبه اخیر هیات وزیران بر خلاف قانون جامع بوده و وجاهت قانونی ندارد.
سلام طبق بند ج- تبصره 16 بودجه سال 93 دولت مکلف است صددرصد (100%) هزینه‌های درمانی مربوط به ایثارگران بازنشسته و شاغل در دستگاههای اجرائی و افراد تحت تکفل آنها اعم از خدمات درمان و بیمه تکمیلی را توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران پرداخت نماید.
افرین بر نماینده های مدافع حق
سلام کار نمایندگان مجلس نوعی گفتار درمانی برای جانباز است نماینده ای که میتواند وزیر را استیضاح کند نمیتواند یک کار عملی دو فوریتی برای بیمه تکمیلی ایثارگران از مجلس درخواست کند
مشکل بیمه از یک طرف و مشکل لغو ماموریت تحصیلی فرزندان جانبازان و آورگی انها از طرف دیگر و....... مشت نمونه خروار از بی لیاقتی بنیاد است.
من واقعا متاسفم نماینده ای که فقط حرف می زند نماینده ای که میتواند وزیر و رییس جمهور را به صلابه بکشد در غیر این صورت نماینده نیست یک حقوق بگیر ساده است
هیئت وزیران میگویند بروید! دولت پا فشاری میکند بروی ! مجلس فقط تذکر میدهد یعنی بروید ! شهیدی التماس میکند بروید ! ما ایثارگران 1 ماه است که بعد از 30 سال بیمه مکمل را قطع کردند و همه گویند بروید ولی کسی نیست که بگه ( بیایید )
وقتی مملکت به نااهلان و پارتی بازان و باند بازی بشه و بسپارند همینه بنیاد جنبازان باید به جانبازان سپرده شود نه مفت خورها و راحت طلبان
بسمه تعالی -جانباز ۳۰ درصد و بازنشسته آموزش وپرورش هستم بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ درمورد نیازهای درمانی ام ویزیت ، دارو و بیماریهای اعصاب هیچ تعهدی ندارد. وبقیه تعهداتش هم نصفه نیمه است . هیئت دولت وضعیت را به حالت قبل برگرداند.
هیئت ( نامحترم ) وزیران و آقای نوبخت ( بدبخت ) بعد از 30 سال بیمه مکمل ایثارگران را درعرض 3 سوت هم حکم دادند و هم اجرا کردند و قطع نمودند . اگر مجلس راست میگوید کاری انجام دهد ----- مجلس در راس امور است ( امام راحل )
لعنت خدابرخائنین بترسیدازخشم ایثارگران که اگرکاسه صبرشان لبریزشودنقره داغتان خواهدکرد
نفرین بر کسانی که جز ایجاد مزاحمت برای مردم و جانبازان کاری ندارند. خب همان هزینه ای را که دولت به ادارات می دهد به بنیاد شهید می داد تا این کار را نکند....
شمارا بخدا کمک کنید تا بیمه تکمیلی ایثار گران بارنشسته مجددا به بنیاد شهید برگردد چرا که بنیاد امکانات درمانی مثل ببمارستان ساسان و خاتم النبیا و قرارداد با داروخانه ها و ازمایشگاه دارد
باسلام وتشکرازنمایندگان محترم...مهمترازدغدغه بیمه،شروط بنیادوبیمه هاست!که قانون هزینه هارا100%رایگان اعلام کرده اما بیمه ها انجام راقیچی میکنند!مثال:اگرجانبازی1میلیون تومان هزینه کرده! 200هزارتومان آنراپرداخت می‌کنند!و جانبازان رادزدخطاب کرده!!!و شخصیت شأن را زیرسؤال میبرند!وای وای وای فریادیامحمدا...!این دردهارابه کی بگیم؟!قانون جنگل!!!بیمه ایران با بیش از10هاااهزارمیلیاردتومان بازهم به مشکل میخورد!چطور شده که بیمه دی با200میلیاردتومان این قرارداد عظیم الحسنه رابسته؟؟؟!!!!!به ریشه ی کاربنگریدکه دست هوایی درکاراست!!! و..........!(خدارحمت کنه امام رو).
با سلام وعرض ادب
من نمیدانم باچه رویی باچه انصافی ما ایثارگران بازنشسته رابه این روز انداختند اقا بنده جانباز شیمیایی وبازنشسته شهرداری هستم سی وچندسال هست درد خفگی را نه تنها من چند سال به همراه پدرومادروبرادرانم وحالابه همراه همسر وبچه هایم تحمل میکنیم دیگر از زنده ماندن خیلی وقتهاست سیر شده ام حالا کاسه گدایی دستمان داده اند واواره راهروهای ادارات وسازمانها نموده اند چگونه راضی شدید در این سن وسال باتنی رنجور به افرادی التماس کنیم که اصلا سر عناد هیچ سر جنگ با این قشر رنجور جامعه دارند نمیخداهم بیشتر از این ادامه دهم
خواهشا خواهشا پیگیری کنید تا این معضل حل شود
چرا درمان جانبازان که از بیماری های ناشی از مجروحیت رنج می برند را با درمان برخی از بچه سوسول ها و فوکولی شهدا پیوند زده اید.
چرا یک فرزند شهید را مساوی جانباز 50 درصد فلمداد کرده ای.
این ها ظلم هایی است که به جانبازان می شود.
اقا تا حالا شده بخاطر عفونت ترکش مجبور بشی بری دکتر بگن با شما قرار داد نداریم بعد ندونی کجا بری از کجا پول بیاری هزینه سنگین درمان را بکنی پول دارو که دیگه هیچ
باسلام خواهشمندم درموردسخنان آقای قاضی زاده هاشمی نماینده مردم فریمان درمجلس شورای اسلامی دربرنامه حالاخورشیدمورخ 30آبان 97مبنی براینکه جانبازانی که به موجب بندچ ماده 87برنامه ششم اعاده به خدمت شده اندمشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان می شونداعلام نظربفرمایید باتشکر
اگه جانبازان بی حیابودندومیریختن توی خیابان،،،چکارمیکردید؟!حالا که این عزیزان ملاحضه میکنند،شماهم یک فکراساسی بکنیدبرای همیشه وحل همه ی مشکلات این قشرمعظم$$$درب دیزی بازه...حیای گربه کجارفته؟!
سلام از اینکه مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران بازنشسته را منعکس نموده و از حقوق جانبازان دفاع می کنید سپاسگزارم. بنده جانبازی هستم که حدود 14 ماه پیش باز نشسته شده ام به خاطر مجرووحیت از ناحیه قلب که منجر به تعویض دریچه ها شده است مجبورم هر دوماه به پزشک قلب مجراجعه کنم و هر روز مقداری قرص وارفارین و قرص های ضد فشار مصرف می کنم که این قرص ها 15 روز پیش به اتمام رسیده است. ضمنا حدود 5 سالی است که به بیماری قند نیز مبتلا شده ام که فعلا قرص قند روزی سه عدد مصرف دارم. از اول آبان ماه جاری(1397) با قطع بیمه تکمیلی چنان استرسی مرا گرفته است که کاهی از برخورد ناشایست خود با بچه های خودم شرمنده می شوم. برای حل مشکل به اداره متبوع خود (وزارت کشور) نیز مراجعه کردم اما دریغ از اینکه پاسخ مناسبی بشنوم گویا هنوز نمرده ما را خاک کرده اند. لطفا ما را یاری کنید. سپاسگزارم
سلام اگر دولت و مجلس تا این مقدار از تحریمها درمانده شدند که توانایی تامین هزینه درمان جانبازان را ندارند مقصر دولت و مجلس نیستند بلکه کسانی مقصر در این وضعیت افتضاح هستند که اینها را انتخاب کردند بنابراین انتخاب کننده و منتخب بهم می آیند ضمنا دوست عزیز جانبازان در ظاهر سکوت کردند زیرا از مسئولان نا امید شدند لذا در خلوت با خدای خود درد دل میکنیم تا اعمال هر شخص و گروه در اثر مناجات جانبازان در ظاهر آشکار شود.
با نام خدا و عرض سلام
ما جانبازان ضمن تشکر از شما نمایندگان محترم حامی جانبازان و ایثارگران دخواست عاجل داریم قانون قبلی را اصلاح نمایید وبیمه تکمیلی جانبازان به بنیاد شهید واگذار گردد تا بهانه از دست دولتیان گرفته شود واقعا شرایط درمانی برای بسیاری از جانبازان سخت شده
اين شهيدي لياقت خدمتگذاري براي جانبازان ندارد
آقای شهیدی حق داردآیاماه جانبازان این حقمان است
شهیدی به فکر روز قیامت هم ب
اش
سلام ببخشید ایثار گران عزیز بعضی از ادارات به ایثار گران بی احترامی می کنن ومسولیین بنیاد شهرستان هم در مقابل ایثار گران وای نیستم حتی مسئولین شهرستان که نمی خواهم نام ببرم مسولیت ودولت مردان و ونمایندگان شهرستان ایثارگران چه شاغل چه غیر شاغل این عزیزان در دخود را دارند به زخم آنها نمک نزنیم آقای شهیدی شما هم کوتاه بیا خود که هیچ حد اقل موکل خب انتخاب کن که مادر شهرستان به دور از مر کز استان بنیاد شهرستان هم که اصلا رسیدگی نمی کند آقای شهیدی ایثار گر آن وخانوادهاشون دشهرستان به دور از استان زیر پا له میشوند و بخاطر تدبیر های ناسنجده
باسلام اینکار نوبخت بوده وسنگ راانداخته تو مجلس و گفتن که مجلس چند سال پیش این مصوبه را تصویب نموده اره درست چند سال همه ما تحت پوشش اداره خودمان بودیم وشما نوبخت زرنگ ان موقع پول خوب بود وواقعا دستگاه مربوطه به ایثارگران رسیدگی میگرد انموقع شما نوبخت که بر ضد ایثارگران بودیت بامصوبه هیت دولت مجدا مار فرستادید به بنیاد الان هم همینطور پول کم اوردید و به حقوقها نجومی نمیتونید برسید گفتید چه بهتر من که ارایثارگران خوشم نمییاد که پوا درمان اینها را کسر یه چند ماه راه فرار داشته باشم ایثاگران بشناسید این فرد را وهمگی درخواست عزل او را ازمقام رهبری درخواست کنیم واین غده سرطانی اربدنه دولت خارج شود لذا ازمسئولین محترم درخواست رسیدگی عاجل را دارم خدا شاهد ایثارکران ازاحاظ روحی وخانودگی درفشار میباشند باتشکر
چی نظر بدیم پدر مارو در آوردن بدنم همه عفونت وترکش اعصاب روان مارو به خط کنند بکشند مارو از دست جاهلان راجت بشیم ازمقام معظم رهبری می خواهیم اقدام کنند تا سربازانش قدری راحت باشند
فدای محبت همه شما عزیزان.یادمان باشد اگر تعداد شهدا و خانواده داغدار شان و جانبازان رنجدیده و و خانواده ایشان که هر لحظه شاهد جان دادن و درد کشیدن پدرشان هستند و رزمندگان درد کشیده و رنحدیده را بر تعداد مدیران و روسا از دهدار به بالا تقسیم کنند سهمهر فرد چند شهید و جانباز و مادر و پدر و همسر داغدیده و رنج کشیده شانمی شود.؟حساب کنید امیدوارم مت نا قابل سهم کسی نباشم چون احدی را حلال نمی کنم؟! زیرا بنیاد بیمه ام را قطع کرده و از شهریور حقوق نگرفتم شرکتم از بودجه دولت استفاده نمی کند لذا هزینه درمانی مرا تقبل نمی کند.می دانید هزینه درمانی من جانباز شیمیایی چقدر شده؟ برای کفن و دفنم هم پول ندارم
یا حق
هم رزمان عزیز اشتباه نکنید اینها جانبازان را واسطه کردند با انتقال بیمه جانبازان شاغل به دستگاه اجرایی و با اجبار عقد قرارداد با بیمه دی با سرانه 150 هزار تومان عملا بیمه سایر وزارتخانه ها را که سرانه بالا و تعهدات کمتری دارند سال آینده به سمت بیمه دی هدایت کنند تا جبران شکست مالی خود را بنمایند آقای شهیدی بی عرزه نیست بلکه کاسبه مثال میزنم اگر بیمه جانبازان شاغل با سرانه 150 تومان در هر اداره ای بسته شود سال آینده برای عقد قرارداد با بقیه پرسنل ، برنده مناقصه کدام بیمه است
بادرودفراوان خدمت رهبرعظیم الشآنمان پرچمدار جانبازان و ولایت ما همگی سربازشماییم وجان فدای تویم به همین حاطر اعتراضمان رابه خیابان ها نمی کشیم تادشمن مسرور شود ماهمه جان وتنمان رادراختیار پیشوای مسلمین قراردادیم تاخودمانع ازتضیع حفحقوق ناچیزمان باشدلذا ازشمارهبرفرزانه میخواهیم که دراسرع وقت شهیدی رابرکنار ویک ریس مستقل وغیرحزبی رابرمسندریاست بنیادقاردهدازشماالتماس داریم این پیام رابه رهبر برسانید
سلام این چه وضع بیمه جانبازان (خدمات درمانی)
می ری دکتر چندتا دارو می نویسن،داروخانه ناقص میده .یا تعداد کنه یا بعضی از قلم ها رو اصلا نمیده. میگن محدودیت داریم.بیمه تا فلان قد پوشش میده و غیره.
حالا اکثرا هم ایرانیه دارو ها
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi