شناسه خبر : 62197
دوشنبه 28 آبان 1397 , 15:18
اشتراک گذاری در :
عکس روز

بیمه ایثارگران (۶)

مکاتبه جمعیت جانبازان با رییس‌جمهور و بنیاد درباره بیمه جانبازان

در آخرین جلسه شورای مرکزی جمعیت جانبازان مقرر شد درباره مطالبه جانبازان پیرامون کوتاهی در رفع مطالبات جانبازان به ویژه ارجاع بیمه جانبازان به سازمان های مربوطه با رییس‌جمهور و رییس بنیاد امور ایثارگران مکاتبه شود.

فاش نیوز - در آخرین جلسه شورای مرکزی جمعیت جانبازان مقرر شد درباره مطالبه جانبازان پیرامون کوتاهی در رفع مطالبات جانبازان به ویژه ارجاع بیمه جانبازان به سازمان های مربوطه با رییس‌جمهور و رییس بنیاد امور ایثارگران مکاتبه شود.


 

به گزارش روابط عمومی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی سومین جلسه شورای مرکزی جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی در دوره جدید فعالیت، با حضور 22 تن از اعضای این شورا برگزار شد.
در این جلسه مقرر شد نامه کمیته ایثارگران جمعیت جانبازان درباره تامین هزینه های درمانی پیش روی ایثارگران براساس قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران بازنشر شود.  همچنین مقرر شد طی نامه ای سرگشاده خطاب به رییس‌جمهور موضوع کوتاهی در رفع مطالبات جانبازان به ویژه ارجاع بیمه جانبازان به سازمان های مربوطه  توسط دبیرکل جمعیت جانبازان تنظیم و ارسال شود.


از دیگر مصوبات این جلسه، حضور دبیران استانی در جلسات ماهانه شورای مرکزی جمعیت جانبازان برای ارائه گزارش بوده است که تعیین جزییات آن توسط کمیته تشکیلات و روش‌های جمعیت انجام خواهد شد.
موضوع تنظیم برنامه زمان بندی برای ملاقات اعضای شورای مرکزی جمعیت جانبازان با خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیز به تصویب رسید و کمیته امور ایثارگران مسوولیت انجام این ماموریت را بر عهده گرفت.
با تصویب شورای مرکزی جمعیت جانبازان مقرر شد تمام کمیته‌های فعال ذیل این جمعیت پس از بررسی مانیفست جمعیت پیشرفت و عدالت در موضوع «نو اصولگرایی»، دیدگاه خود را در این رابطه به صورت مکتوب ارائه کنند.
افزون بر این مقرر شد از این پس جلسات کمیته ترویج گفتمان انقلاب اسلامی با مسوولیت آقای احمد مومنی راد، کمیته روابط عمومی با مسوولیت آقای بهروز ساقی و کمیته فرهنگی اجتماعی با مسوولیت قدرت الله رحمانی به صورت مستمر تشکیل شود.

اینستاگرام
خدا قوت قهرمانان وطن
اگر چه کمی دیر هنگام است ولی باز هم اثر بخش است
حالا شد یه چیزی ... وامیدوارم تداوم مکاتبات منتج به نتیجه بشه .
چرا جمعیت جانبازان موضوع ابطال ماموریت اموزشی پنجاه هزار نفر فرزند جانبازان را پیگیری و به نتیجه نمی رساند این مسئله با زندگی این قشر و سرنوشت انها سر و کار دارد.
سالهاست که جانبازان غیر شاغل دولتی از امتیازات جانبازان شاغل دولتی بی بهره اند ولی هیچکس به فکرشون نبوده ولی کمترین خدشه ای به امتیازات جانبازان دولتی واردمیشه صدای همه بلند میشه.یک بام وچندهوا
بنیاد پیشنهاد می دهد به دولت که بودجه ما کم است، بیمه عده ای را قطع کنیم و بفرستیم به ادارات متبوع خودشان؛ و هیئت دولت بدون هیچ گونه تفکر و بررسی با توجه به وجود وزرای میلیاردی و بی درد در دولت که کر و لال هستند تایید می شود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi