شناسه خبر : 62205
سه شنبه 29 آبان 1397 , 10:25
اشتراک گذاری در :
عکس روز

وصیت نامه شهید حسین ملا حسینی؛

شهادتم را به خود تبریک می‌گویم

شهید «حسین ملا حسینی» در سال 1344 در یکی از روستا‌های استان کرمان به دنیا آمد. در حالی که مسئول مخابرات گردان 417 لشکر ثار الله کرمان بود. در منطقه «ماهوت عراق» بر اثر بمباران راکت‌های دشمن سال 66 به شهادت رسید.
گزیده‌ای از وصیت نامه دانشجوی شهید «حسین ملاحسینی» را درادامه می‌خوانید:
بسم الله الرحمن الرحیم
و قاتلو هم حتی لا تکون فتنه .. جنگ، جنگ تا رفع فتنه در جهان.
الله اکبر، الله اکبر، یا زهرا، یا حسین. به نام الله آنکه خالق است، سلام برمهدی موعود و سلام برامام امت خمینی بت شکن، دررود برامت قهرمان اسلامی ایران.
برمن است این سعادت         .......                راه من راه شهادت

خدایا، پروردگارا، ربا، معبودا، مرا رساندی به آن که و به آنچه که خود می‌خواستی، مرا رساندی به جای که سعادتی است که باورم نمی‌شد شهادتم رابر خود تبریک می‌گویم.

در تشیع جنازه من پیروان ولایت فقیه شرکت کنند و غیر آن نباشد، در تشییع جنازه‌ام آن که جهادگر است شرکت کند و غیر آن نباشد، آن که ندای رهبر را لبیک می‌گوید شرکت کند، نه آن که فقط ندای رهبر را می‌شنود و عمل نمی‌کند.‌ ای رهبربزرگوار‌ای خمینی کبیر دلم می‌خواست همیشه در رکابت باشم، ولی خدا خواست زودتربروم و این وصیت را می‌گویم که شما فرهنگیان مسلمان، دانش آموزان ادامه دهندگان راه ما باشید، جنگ و جهاد برای اسلام است، بجنگید مثل شیر و به بعثی‌ها اجازه ندهید که کوچکترین اثری از ظلم و ستم باشد.

همیشه خداوند را به یاد داشته باشید و به یاد او انجام وظیفه کنید.‌ ای پدر ‌بزرگوار مرا ببخش که اگر در زندگی خلافی از من سرزده، ای مادر عزیز و مهربانم خجالت می‌کشم که با تو حرف بزنم، ولی چاره‌ای ندارم، چون که خدا خواسته ما نیز در را  او گام برداریم،‌ای مادر عزیز چه سختی‌ها کشیدی تا این که من به این سن رسیدم و تحصیل کردم، ولی خدا این گونه برایم خواسته است. پس خداحافظی می کنم.

خانواده‌ام برای بنده هر چه نماز بخوانید کم است و اعلام کنید اگر کسی ریال پولی از من طلبکار است بدهید. اگر به کسی آزاری رسانده‌ام ببخشید و اگر به کسی بدی کردم حلال کنید.

اطاعت از امر امام خمینی (ره) و اطاعت از امر ولایت فقیه تکلیف است.
(خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار)
 کوچک شما حسین

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi