شناسه خبر : 62214
سه شنبه 29 آبان 1397 , 12:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

لیاقت منصب هایتان را ندارید!

محسن بابائی- آیا مسئولان بنیاد شهید لیاقت دارند در این منصب ها بمانند؟ شما مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران تو این وضعیت بدبختی که تو کشور حاکم شده آیا برنامه ریزی دارید.آیا اولویت ها مشخص شده اند. منظورم اولویت دولت نه الویت ایثارگران به نظر من اولویت شما باید اشتغال فرزندای شهدا و فرزندای جانبازان هفتاد درصد باشه که قوانینش هم در برنامه پنج ساله ششم آمده ،الان میدونین من فرزند شهید با چه بدبختی زندگی میکنم دقیقا افتادیم به گدایی!

 کلمه گدایی رو عمدا" به کار بردم تا بدونین عمق فاجعه چقدره. بعضی از فرزندای شهدا تونستن استخدام بشن ولی مابقی چی .من و امثال من فرزند شهید که هنوز بیکار بیکاریم، چه کنیم. به خاطر خدا من تحصیل کرده رو به کارورزی هم معرفی نمیکنن.

تعدادی از فرزندای شهدا بیکار الان متاهل و دارای فرزند مثل من هستن تو این وضعیت چجوری زندگی کنیم. تا کی التماس مادر بکنیم که مادر خرج منو بده! به خدا تو سن 36 سالگی و داشتن معلولیت پیش زن و بچه نمی تونیم سرمو نو بالا بگیریم.

لططططططفا فرعیات رو رها کنید و به اصل موضوع برسید. اینقدر قوانین را کش دار نکنید،که ماجرا برای شما پیچیده بشه.دوسال از اجرای قوانین ششم توسعه گذشته و شما هنوز در خم یک کوچه اید و فقط حرف میزنید و به فکر آن هستید که چگونه این قوانین را اجرا کنیم که دولت از ما راضی باشد.اگر روی زمین من خجالت زده خانوادم هستم مطمئن باشد که شما رو سیاه عالمید و پیش خدای متعال سرافکنده از اعمال خویش خواهید بود انشالله نفرین من و امثال من دامن تمام مسئولان نالایق را خواهد گرفت.حال از خود سوال بپرسید آیا مسئولان بنیاد شهید لیاقت دارند در این منصب ها بمانند؟

میر محسن بابائی فرزند شهید از استان اردبیل

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
واقعا
کشور از عدم انتصاب مدیران جوان و متخصص رنج می برد
کشور از جاه طلبی متعهد نماهای بی تخصص رنج می برد
و نتیجه تصمیم گیری های نادرست همیشه بازنده - بازنده است
مجلس باید با یک قانون محکم تر بدون هیچ استثنایی همه مقامات بالای 65 سال سن را با احترام بازنشسته کند و از انها فقط برای مشورت انهم بدون پرداخت حقوق بهره مند شود .
بعد از 65 سالگی مدیران نباید به فکر مال اندوزی باشند بلکه باید به فکر شکوفایی کشور باشند .
اگه مصاحبه اقای امانی رو خونده باشید 400نفرو با این قانون رسمی کنید بعد یه فایل صوتی گذاشته تو کانال اقای نوروزی ریس فراکسیون ایثارگران مجلس که جلسه ای داشتن با اقای انصاری معاون استخدامی و مسعولین بنیاد شهید در رابطه با همین قانون دوست عزیز تماس بگیرید مراجعه کنید ببینید سر قضیه بیمه چه قدر اعتراض شد یه عکس العملی نشون دادن سر این قانون که دولت مکلف به استخدام شده هیچکس حرکتی نمیکنه
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi