شناسه خبر : 62219
چهارشنبه 30 آبان 1397 , 09:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آخرین وضعیت بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل در دستگاه‌ها

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران از توافق سازمان برنامه و بودجه و دستگاه‌های اجرایی برای برقراری بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل در دستگاه‌ها خبر داد.

عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران در یکصد و شصت و هفتمین نشست شورای مشاورین وزرا در امور ایثارگران با اشاره به مواد 12 و 13 قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران گفت: در این مواد شرح ارائه خدمات به ایثارگران و محدوده فعالیت دستگاه‌ها مشخص‌شده است و همه مسئولان باید برای اجرای قانون تلاش کنند و در این راستا توجه به تجربه بنیاد و رضایت ایثارگران از خدمات درمانی ارائه شده ضروری است.

وی با اشاره به مشکلات بنیاد در تعامل با شرکت‌های بیمه گر ادامه داد: تأخیر در پرداخت برخی هزینه‌های درمانی به علت مسائل مالی و زمان‌بر بودن بررسی بعضی اسناد پزشکی از موضوعاتی است که با اقدامات صورت گرفته مرتفع خواهد شد و دستگاه‌ها نیز باید بهترین تصمیم و قرارداد را برای بیمه تکمیلی ایثارگران در نظر بگیرند.

معاون بهداشت و درمان بنیاد با اشاره به لزوم تأمین اعتبار لازم برای انعقاد قرارداد با شرکت بیمه‌گر خاطرنشان کرد: بسیاری از دستگاه‌ها به سرعت بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل را برقرار کرده‌اند و وزارت جهاد کشاورزی با هماهنگی سازمان برنامه و بودجه مشکل بیمه تکمیلی ایثارگران شاغل در این وزارت خانه را حل کرده و همچنین با تأمین اعتبار لازم برای وزارت آموزش‌وپرورش برای بیمه ایثارگران شاغل در این وزارتخانه موافقت شده است و پیگیری جدی برای رفع مشکل بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشوری نیز ادامه دارد.

عباسپور با بیان اینکه بنیاد در ارائه خدمات درمانی عدالت را رعایت می‌کند، اظهار داشت: شرح و سطح خدمات بنیاد به ایثارگران در قرارداد با شرکت بیمه‌گر آمده است و هر سازمانی مختار است که با هر شرکت بیمه‌ای قرارداد بیمه تکمیلی خود را منعقد کند به این شرط که تمامی سطوح خدمات درمانی بنیاد در آن برقرار باشد.

معاون بهداشت و درمان بنیاد در پایان سخنان خود گفت: حق پرستاری از تعهدات بیمه تکمیلی خارج‌ شده و از شهریورماه 1396، از طریق فیش حقوقی پرداخت می‌شود، هم‌اکنون 51 هزار نفر جانباز و 30 هزار نفر از والدین و همسران شهدا که بیماری خاص دارند حق پرستاری دریافت می‌کنند و متقاضیان می‌توانند درخواست خود را ارائه دهند و این خدمت به بیمه ارتباطی ندارد.

انتهای پیام/

اینستاگرام
با سلام لطفا خبرهای غیر واقعی را درج نکنید
تا بحال نه سازمان مدیریت پولی داده و نه جهاد کشاورزی قراردادی با دی بسته
اکثریت جانبازان بخش دولتی مشکل دارند و مشکلاتشان هم قابل حل نیست .
برخی دستگاهها بین دولتی بودن و یا نبودن هنوز مشکل دارند .
برخی دستگاهها با سلیقه خودشان بیمه های نصفه ونیمه ممکن است ببندند.
الان جانبازان بستری برا ترخیض با مشکل مواجه شده اند .
شیمیایی ها مشکل تهیه دارو و درمان جدی دارند .
قیمت اقلام ضروری هم که سه برابر شده !
در کانال ارتباط با ریاست فراکسیون ایثارگران بروید و مشکلات جانبازان را بخوانید تا حق واقعیت را دریابید.
این مصوبه در شرایط فعلی چه معنی می دهد
بنظر همان تیر خلاص است
احسنت عزیز فقط دروغ میگویند
وقتی درآمد میلیاردی دارند چه می دانند اینها چه می کشند لطف ککند سری به منازل آنها بزنند ببیند این قشر واقعاَ ماهیانه نه هر شش ماه یک بار توان خرید یک کیلو گوشت برای خانواده اش دارد یا نه.
دروغ است و سرکاری ---- آموزش و پرورش به کارکنان غیر ایثارگر خود هیچ کاری نمیکند و بیمه آتیه سازان افتضاح است و ایثارگران مشکلات خاص خود را دارند .
باسلام چرا بنیاد شهید. بیمه تکمیلی جانبازان شاغل درادارات بخصوص شهرداریها راقطع کردنشهرداری ما زیر باربیمه نمیرود من که تحت درمان هستم باید چکارکنم این همه اختلاس حاصلش دودش به چشم من و همانند مت برودترو خدا فکری بحال جانبازان شهرداری ها بکنید بخصوص شههرداری کوچک که قادر به پرداخت حقوق هم نیستن
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi