شناسه خبر : 62220
چهارشنبه 30 آبان 1397 , 10:22
اشتراک گذاری در :
عکس روز

هزینه‌های درمان ایثارگران پیگیری خواهد شد

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حدود 400 هزار نفر با تغییر شرایط بیمه‌ای دچار مشکلاتی شده‌اند،اظهار کرد: در این خصوص تا اخذ یک تصمیم واحد و مناسب پیگیری‌های خود را ادامه خواهیم داد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی، نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی در جلسه با مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان گفت: مطالبات به حقی که ایثارگران امروز از مسئولین دارند، وظیفه همه ما را صد چندان می‌کند زیرا آنان برای این انقلاب و نظام از مهم‌ترین بخش زندگی خود که فرزندان و جانشان بود گذشتند.

سخنگوی فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات پیش آمده در بیمه ایثارگران شاغلان و بازنشسته گفت: مجلس به جد پیگیر رفع مشکل پیش آمده در این خصوص است و بنده شخصا جلسه ای را باحضور مسئولین بنیاد مرکز و سازمان برنامه و بودجه برنامه‌ریزی کردم تا راهکاری برای این موضوع تدبیر شود.

جعفرزاده ادامه داد: برای اجرای این قانون باید ابتدا پیش بینی بودجه در دستگاه صورت پذیرد سپس اجرایی شود و با این وضعیت قطعا ایثارگران با مشکلات جدی روبرو خواهند شد.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حدود 400 هزار نفر با تغییر شرایط بیمه ای دچار مشکلاتی شده‌اند، اظهار کرد : در این خصوص تا اخذ یک تصمیم واحد و مناسب پیگیری‌های خود را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: جامعه در مقابل این ایثار و از خودگذشتگی مسئول است و امروز اگر در مقابل تحریم‌های ناجوانمردانه دشمن مقاوم هستیم به برکت خون پاک شهدا و ایثار جانبازان و آزادگان است که کشور را از هر دسیسه‌ای مصون می‌دارد .

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران، دارای یکی از بهترین و اعتقادی‌ترین مجموعه نیروی انسانی است، که براساس تخصص و اعتقاد از هیچ کوششی برای ایجاد رضایتمندی در جامعه ایثارگری دریغ نمی‌کنند.

جعفرزاده با بیان اینکه با همه شرایط سختی که این روزها بر جامعه می‌گذرد باید مقاوم بود، گفت: همه ما در مقابل مسئولیتی که پذیرفته‌ایم باید پاسخگو باشیم و در این راه تلاش شبانه‌روزی و مستمر داشته باشیم.

نماینده مردم شهرستان رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قوانینی که در حوزه ایثارگران در مجلس شورای اسلامی تصویب می‌شود اظهار کرد: خوشبختانه مجموعه قوانین بسیار خوبی جهت حمایت از ایثارگران در مجلس در سالیان اخیر وضع شده است و در خصوص پرداخت مطالبات باقی مانده ایثارگران و سایر موارد مغفول مانده در سطح ملی پیگیری‌های لازم را خواهیم داشت.

جعفرزاده استفاده از فرصت‌های قانونی و ظرفیت‌های پیش بینی شده برای ایثارگران را در برنامه ششم، مهم عنوان کرد و گفت: برخورداری ایثارگران از ظرفیت‌های فرهنگی، اجتماعی و ... در قوانین باید با جدیت و پیگیری مسئولین محقق شود.

وی در پایان ضمن تبریک کسب مقام برتر بنیاد استان در جشنواه شهید رجایی استان گیلان، کسب این مقام را بیانگر شفافیت بنیاد به عنوان یک دستگاه خدمت رسان بیان کرد.

 

منبع: ایسنا
اینستاگرام
با سلام .لطفا مشکل بیمه تکمیلی ما بازنشستگان آموزش و پرورش را هم حل نمایید.آموزش و پرورش پاسخی نمی دهد.
سلام ، ابتدا باید بگوییم که میدانیم مصوبات مجلس را هیچیک از ارگانها نمیتوانند تغییر بدهند لذا مصوبه هیات وزیران بر خلاف مصوبات مجلس غیر قانونی است.
دوم بگویید مطابق مصوبه مجلس در سال 93 هزینه درمان شاغلین و بازنشستگان که بعهده ارگانهای متبوع بوده اما تا اکنون هیچ هزینه ای پرداخت نشده لذا چنانچه اراده و تصمیم لازم وجود داشت هزینه های چهار سال قبل را پرداخت کرده بودند.
سوم درمان ایثارگران بطور رایگان از بدیهی ترین حقوق اولیه است که مسئولان مربوط به بدیهی ترین حقوق اولیه ایثارگران که شالوده و اساس امنیت کشور میباشد بی اعتنا هستند لذا چگونه باور کنیم مسئولان برای ایثارگران و امنیت کشور ارزش قائلند و قدردان عوامل پایداری امنیت نظام هستند؟
چهارم مصوبات دولت همیشه بر زمین مانده مثال تصویب وام مسکن ایثارگران در بودجه سال 97 که پس از 9 ماه هنوز ابلاغ نشده است اما مصوبه قطع بیمه تکمیلی بلافاصله بدون فوت وقت بطور خودکار اجرایی شده است.
پنجم شخصیت فداکار و منش خاکی ایثارگران در مقایسه با مسئولان تکنوکرات ، لیبرال و کاخ نشین هیچگونه سنخیت و همپوشانی ندارند لذا طبیعی است که تضاد بین دو قشر در تصمیم ، تفکر و عمل باعث خوشحالی دشمن و تضعیف روحیه جهاد و شهادت است بنابراین وجود تضاد بین دو قشر دارای بالاترین جایگاه در افکار عمومی و مهم و تاثیر گذار در امنیت نظام اسلامی باعث تاسف و نیازمند راه حل عاجل برای رفع چنین آسیب بزرگ و جدی و جلوگیری از تکرار اینگونه تسامح و تساهل در شرایط حساس است.
ششم تمام مسئولان میدانند هیچگونه بودجه برای پوشش بیمه تکمیلی ایثارگران در ردیفهای اعتبارات سال 97 در اختیار ارگانها قرار داده نشده لذا با این آگاهی قبلی هرگونه تصمیم گیری غیر قانونی و از قبل برنامه ریزی شده برای ایجاد مشکلات دست ساز در معیشت ایثارگران و شکستن حرمت و ارزشهای انقلاب اسلامی و سوالی بدون پاسخ که ارگانها بودجه لازم را از کدام محل تامین و پرداخت کنند.
هفتم ایثارگران شاغل بدون درمان و مصرف داروهای مورد نیاز دچار مشکلاتی در عملکرد شغلی خواهند شد لیکن ایثارگران با روحیه جهادی و انقلابی در محل کار با جدیت و پشتکار مضاعف پاسخی قاطع به کارشکنی خواهند داد.
بنده هم بازنشسته جانباز آموزش وپرورش هستم خدامی داند تا امروز اول آذرماه هیچ حرفی از بیمه تکمیلی ما( پس از یک ماه ارجاع ) نیست وسازمان بازنشستگی کشوری هم هیچ حرف و حدیثی ازبیمه تکمیلی ما نمی زند به خدا نوبت آزمایش و دکتر داشتم نمی توانم از پس ویزیت وهزینه آزمایش ودارو بربیایم محض رضای خدا نمایندگان عزیز رییس جمهور محترم سازمان برنامه وبودجه وجناب شهیدی فکر عاجلی بفرمایید که واقعا ازاین بابت درمانده شدیم
عزیزان هزینه درمانی ایثارگران از زمانی که بیمه دی زممامدار ایثارگران شد هم از لحاظ دارو و هم از لحاظ پرداختی ها بیش از 70 درصد هزینه ها از جیب جانباز می باشد ولی زمانی که بیمه ایران بود این مشکلات و نداشتیم لطفا حداق به زخمی های جنک رحم کنید .
سلام یک راه حل جهت بیمه تکمیلی عزیزان جانباز فعلا حق ندارند مشکل جسمی برایشان پیش بیاید تا اقازاده های مجلس نشین برایشان تصمیم بگیرند ببینید یک ماه گذشت چشم هم بزنی سال هم خواهد گذشت فقط کمی صبر کنید درست میشود
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi